Helvetin helvetti. Tyttö tulossa. Olisin halunnut pojan.
Olen siis isä, ja lapsi oli jollei nyt toivottu, niin ei varsinaisesti vastustettukaan. Mutta nyt kun sain kuulla että tyttö on tulossa, menin aivan maihin ja asia on alkanut ahdistamaan minua paljon. Tytöt ovat tylsiä, eikä niitä voi kasvattaa samanlailla kun poikaa olisin. Emme voi aborttia tehdä enää, joten pakko purra hammasta ja ehdottaa vaimolle että koitetaan hommata pilkuveli lapselle mahdollisimman pian. Jos lapsen joudun kasvattamaan, haluan ehdottomasti pojan, äiti saa sitten tyttären hoitaa.
Mies 31v
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa nyt perkule ettei tämä mikään provo ole! Mikä siinä on niin mahdotonta että miehenä haluan pojan enkä tyttöä? Maailma kuulkaa on täynnä miehiä jotka jättävät naisensa kun tämä tuler raskaaksi, eikä ne mitään proboja ole vaan tositapahtumia. Siinä että haluan pojan ei ole mitään provoa. En minä vaimolle tai kellekään muulle asiaa tietenkään näin sano ja netissä vaan sanon asiat suoraan niin voin päästää ajatukset vapaana ulos, tuulettaa niitä hienostelematta.
ApOlet täysin kypsymätön isäksi. Ärsyttää kun tuollaiset ääliöt saavat lapsia ja esim. moni hyvä lapseton pariskunta tekisi mitä vaan, että saisivat lapsen. Oli se sitten tyttö tai poika.
Satuikko huomaamaan, ettävaimos on tyttö? Tylsä tyyppi siis?
Yäk, olet mitätön "mies".
Jos tämä nyt sua ap yhtään lohduttaa, niin olen kuullut sanonnan, että suuret rakastajat tekevät tyttöjä. Ole hyvä vaan. Meillä on kolme poikaa, joten mies ei ole mikään sekatyöntekijä, mutta pojilla olen saanut kyllä tyttäriä (=miniät). Eipä kuule sillä ole väliä, kun on terve.
Ap, kaikkea ei saa aina, mitä haluaa. Provo tän täytyy olla.
Terveisiä pohjanmaalta tällä kertaa, ei porvoosta kuten yleensä.
Ap eu halua tytärtä koska sekaantuisi muuten siihen. Mitä serkumpi sitä hekumpi vaihtuukin mitä tyttärempään...
Ei se ultra 100% varmaksi näytä kumpi sieltä tulee. Olisit tyytyväinen että edes ylipäätään saat lapsen.
Niin toivoi minunkin mies poikaa, mutta yllätys yllätys, niin vain kävi että isukki tuntuu olevan läheisempi noiden perheen prinsessojen kanssa. Tytöt ovat pyörittäneet iskän ihan pikkusormen ympärille. Meiltä löytyy poikakin, joka tottakai on rakas isälle myös, mutta jollain tapaa etäisempi. Isä suhtautuu poikaan "kovemmin". Poika taas onkin sitten äidin lellivauva.
Eli tulet rakastumaan pieneen tyttösi. Ihan siltä varalta jos tämä ei ollutkaan provo.
Mun mies sanoi toivovansa poikaa kun kysyin, mutta sanoi samaan hengenvetoon, että "saa" se olla tyttökin, poika tuli. Seuraavaa odottaessa mies yllättäen toivoikin tyttöä ja tyttö tuli. Meinasi jopa, että niin kauan tehdään lapsia, että tyttökin saadaan o_O Itse taas vähän pelkäsin tytön saamista sillä mulla on aina ollut todella huonot välit oman äitini kanssa, mutta ihan turhaan murehdin, molemmat lapsemme ovat niin käsittämättömän rakkaita. On ihan ok kokea pettymyksen tunteita, mutta uskon, että vielä se onneksi muuttuu kun nyytti on sylissä. Meidänkin tyttö on niin isin tyttö :)
Mitä eroa tytön ja pojan kasvattamisella? Vaikka provo niin tulkaas loputkin sieltä 1800-luvulta.
Ettekö te kaikki vaan vois rakastaa ja kohdella lapsianne hyvin ja samanlailla sukupuolesta riippumatta.
Uskon kyllä että tottuu siihen tyttöönkin. Varmaan nopeastikin. Mutta tekipä mieleni avautua aiheesta vaikka kukaan ei tunnu uskovankaan että näin voi ajatella.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei se ultra 100% varmaksi näytä kumpi sieltä tulee. Olisit tyytyväinen että edes ylipäätään saat lapsen.
Lähes 100% varmuudella näyttää oikein. Luin juuri pari uudehkoa amerikkalaista tutkimusta ko aiheesta, samaan tulokseen päätyivät.
Vierailija kirjoitti:
Uskon kyllä että tottuu siihen tyttöönkin. Varmaan nopeastikin. Mutta tekipä mieleni avautua aiheesta vaikka kukaan ei tunnu uskovankaan että näin voi ajatella.
Ap
Kyllä moni näin ajattelee, muttei kehtaa tunnustaa. Asia on tabu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes 100% varmuudella näyttää oikein. Luin juuri pari uudehkoa amerikkalaista tutkimusta ko aiheesta, samaan tulokseen päätyivät.
Hah hah :D ei meillä ainakaan. Ultrassa poika a vielä pari päivää ennen synnytystä. Tyttö tuli
Vierailija kirjoitti:
Mitä eroa tytön ja pojan kasvattamisella? Vaikka provo niin tulkaas loputkin sieltä 1800-luvulta.
Voin tullakin,mutta meillä pojat ja lesbotytär ei tietyssä vaiheessa kuunnelleet sanaakaan äitiä. Vain isä sai pidettyä kurin. Heterotytär totteli molempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah hah :D ei meillä ainakaan. Ultrassa poika a vielä pari päivää ennen synnytystä. Tyttö tuli<3
Meillä sama juttu :) ultrassa poika ja pieni tyttö synty :)
Ap sanoo että tytöt on tylsiä, no en ole samaa mieltä, ovat melko haasteellisia ja monimutkaisia kasvattaa. Pojat ovat suoraviivaisia joille usein riittää joku urheiluharrastus (tai nörttipojille pelikoneet ym.) ja hyvä sapuska ja muutama kehu päivässä. Tytöt taas, huh mikä maailma. Niin ja nainen olen ja poikia olisin toivonut enemmänkin että olisin päässyt helpommalla. Toisaalta onhan monet tytöt mielettömän älykkäitä ja monivivahteisia. Tyttökin voi olla räväkkä ja tekninen tyyppi, mulla ainakin on sellainenkin tyttö joka on kuin pelle peloton, tekee vaikka mitö keksintöjä kaiken aikaa. Itse olen perinteinen aika naisellinen äitityyppi, joten ei ainakaan minun mallista oppinut sellaiseksi, eikä isänsäkään, sehän noissa penskoissa onkin jännää, heistä kun on niin moneksi.
Kaverini, myös mies 31v, manasi, kun saivat tytön vuosi sitten. Poika oli toiveissa. Toinenkin kaverini sai tytön reilu vuosi sitten. Ei myöntänyt olevansa pettynyt mutta ei kyllä riemustakaan kiljunut.
Av-hörhöjen mielestä elämä on yhtä provoa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän minäkin haluan tietää vaikka itselläni on niin tyttö kuin poikakin. Samoilla säännöillä on kumpikin kasvatettu tähän asti.
Meillä muuten mies on läheisempi nimenomaan tytön kanssa. Kyse ei ole sukupuolesta vaan siitä että isällä ja tyttärellä on saman suuntaiset mielenkiinnon kohteet, kalastus ja erätouhu muutenkin. Esim. juuri kesällä olivat telttailemassa lähisaaressa kolme päivää. Poikaa ei kalastamaan saisi vaikka maksettaisiin.
Luin joskus tutkimuksesta, jossa oli selvitetty, että 75% miehistä toivoo poikaa, naisille sukupuolella ei ole ollenkaan niin suurta väliä. Sellaistakin on tutkittu, että avioliitot, joissa syntyy vain tyttöjä, hajoavat herkemmin miehen taholta....
Itse toivoin kovasti tyttöä. Kaksi ekaa oli poikia, kolmas oli tyttö. Kaikki ovat tasan yhtä rakkaita ja ihania :) olen onnellinen kaikista lapsistani sekä myös siitä, että saan kokea molemmat sukupuolet lapsinani :)