Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ymmärrän miksi ei naisena kannata mennä yksin baariin.

Vierailija
01.01.2016 |

Minua luultiin mamupatjaksi. Piti lähtä pois.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarit on siitä hassuja paikkoja, että mies voi mennä sinne yksin viettämään iltaa, katselemaan tunnelmia ja juomaan ihan yksin. Mutta nainenhan ei mene baariin yksin kuin etsimään seuraa. Piste. On tullut naisen huomattua tämä pieni mutta merkittävä ero.

Vierailija
2/16 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee jatkossa käydä vain keikoilla, niin on joku pointti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarit on siitä hassuja paikkoja, että mies voi mennä sinne yksin viettämään iltaa, katselemaan tunnelmia ja juomaan ihan yksin. Mutta nainenhan ei mene baariin yksin kuin etsimään seuraa. Piste. On tullut naisen huomattua tämä pieni mutta merkittävä ero.

Opitko nyt, että mies on aina naisen yläpuolella?

Jos et järjellä opi, niin sitten käytännössä.

Vierailija
4/16 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitan, mutta tämän läksyn suhteen tulen olemaan hautaan asti paksukalloinen ja oppimaton. :)

(eipä sinuakaan olisi olemassa ilman naista)

Vierailija
5/16 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitan, mutta tämän läksyn suhteen tulen olemaan hautaan asti paksukalloinen ja oppimaton. :)

Ihan hyvä pointti, mutta kyllä miehet tämän maailman kehityksen ovat aikaan saaneet.

Vierailija
6/16 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää sitten olin paikassa, missä oli melkeinpä pelkkiä miehiä. Yksi nainen oli myös yksin, joka oli hyvä tanssimaan ja yllättävän rempseä. Hän loi minuunkin hymyä.

Sitten oli yksi toinen nainen, jonka ajattelin olevan erään miehen naisystävä, mutta jossain vaiheessa yksi toinen mies puristeli ja suorastaan levitteli naisen kannikoita sormillaan aika estottomasti tanssilattialla. Myöhemmin jotakin miestä lyötiin useampi kerta nyrkillä naamaan tai näin päättelen tapahtuneen, sillä en nähnyt tapahtumaa kunnolla ja en nähnyt ketä lyötiin. Jälkeenpäin ajatellen uskon kyse olleen siitä että sillä naisella todella oli miesystävä ja tuo uusi kosija joutui pahoinpitelyn uhriksi, vaikka nainen itse tykkäsi tuosta peräpääkohtelusta.

Vierailija
7/16 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä pointti, mutta kyllä miehet tämän maailman kehityksen ovat aikaan saaneet.

Olet liikuttavan sinisilmäinen ja patriarkaalisuuden aivopesemä, mutta koska aloitus ei liittynyt tähän, jätän sinut googlen armoille, mitä tulee kehitystä edistäneisiin naisiin. 

Aloituksessa siis oli kyse baareista eikä ihmiskunnan historiasta, joten palatkaamme siihen.

Vierailija
8/16 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi päätät elää kuvitelmassa? Rakentavampaa on sopeutua tilanteeseen.

Vierailija
9/16 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ap kertoa miksi sinua luultiin mamupatjaksi?

Vierailija
10/16 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on erikoista tuo, että melkeinpä "kaikki" naiset arvostelee miesten valtaa ja saavutuksia. Vastaavasti aniharva nainen näkee ne edullisena juttuna ja aniharva nainen ihailee ja puolustaa miehiä.

Vierailija
11/16 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

Seisoin yksin ja ulkomaalastaustaiset miehet jonottivat minua jututtamaan. Eivät osoittaneet mitään kiinnostusta tyttöporukoita kohtaan. 

Vierailija
12/16 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on erikoista tuo, että melkeinpä "kaikki" naiset arvostelee miesten valtaa ja saavutuksia. Vastaavasti aniharva nainen näkee ne edullisena juttuna ja aniharva nainen ihailee ja puolustaa miehiä.

Miehet taitavat ihailla ja puolustaa itseään naistenkin puolesta.

Enemmän naisten saavutuksia ja keksintöjä on vähätelty kuin miesten, ihan aikojen alusta asti. Enkä nyt tarkoita että miesten vähättely olisi oikein, vaikka epäilemättä joku tämän niin käsittääkin pienessä mielessään.

Vierailija
13/16 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis ylipäätään tässä on se järjenvastaisuus, että jotain yhteiskuntien valtaa tai esim. tieteen saavutuksia pitäisi nähdä koko sukupuolen saavutuksena. Yksilö saakoon kunniansa hienoista saavutuksistaan. Ja jokainen, joka ottaa, vaatii tai haluaa kunniaa siitä, että edustaa samaa sukupuolta kuin jotain saavuttanut henkilö pitäisi oikeudenmukaisesti lytätä sosiaaliseksi pummiksi. Yksilön arvo mitattakoon yksilönä.

-Nainen, 26v, ei nobelin arvoisia saavutuksia

Vierailija
14/16 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet taitavat ihailla ja puolustaa itseään naistenkin puolesta.

Enemmän naisten saavutuksia ja keksintöjä on vähätelty kuin miesten, ihan aikojen alusta asti. Enkä nyt tarkoita että miesten vähättely olisi oikein, vaikka epäilemättä joku tämän niin käsittääkin pienessä mielessään.

Naisten samanlaisuus miesten kanssa keksittiin vasta 1970-luvulla. Joten en olisi tuosta vähättelystä aivan varma. Jos jälkiviisaus jätetään pois, vertailu kuulostaa väärältä dilemmalta.

Miehiä arvostava ja ihaileva nainen on miellyttävä ihminen, jos vertailukohta on heitä arvosteleva nainen.

Vierailija
15/16 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Seisoin yksin ja ulkomaalastaustaiset miehet jonottivat minua jututtamaan. Eivät osoittaneet mitään kiinnostusta tyttöporukoita kohtaan. 

Jos ne ulkomaalaiset miehetkin olivat yksin, niin ymmärrän heitä.

Itse olen aina yksin liikkeellä ja odotan että naiset tulevat juttelemaan minulle eikä päinvastoin, koska minä olen yksin ja naiset eivät. Siksi lähestyminen on naisten tehtävä silloin kun naisilla on pääylivoima. Jos ei kahden kaverin voimallakaan uskalla lähestyä, niin se on jo vähän säälittävää.

Toki itse aina joskus lähestyn kokonaisia naisporukoita ja tietysti yksittäisiä naisia, mutta naisporukoiden kuuluu lähestyä yksittäisiä miehiä.

Toki minä myös tanssin paljon yksin ja silloinkaan en yleensä luo katsekontaktia kehenkään, vaan odotan vain naisten tulevan ympärilleni tanssimaan ja näin välillä tapahtuukin.

Vierailija
16/16 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v kirjoitti:

Porukat pitää yhtä, niistä on hankala saada yhtä eroon. Naiset tietää vaarat ja on aika äkkiä oppineet, että älä katso silmiin, älä juttele, ole varuillasi ja valmis pakenemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan