onko telepatiaa ihan oikeasti olemassa?
Kommentit (58)
Ihmisaivoissa on noin 86 miljardia hermosolua ja tällä hetkellä aivojen toimintaa (ja samalla mahdollisuuksia) tunnetaan hyvin rajoitetusti. On paljon alueita joista ei vielä tiedetä riittävästi tai ollenkaan. Vain murto-osa on ns. kartoitettu.
Siinä mielessä tuo kommentti, ettei ihmisaivojen kaikkia antenneja ja vastaanottimia edes tiedetä vielä on hyvin osuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Jos oikein kovasti ajattelee toista, hän tuntee sen.
Mutta oltava henkinen yhteys, läheinen suhde tämän ihmisen kanssa.
Itse "näen" usein mitä läheiseni tekevät/ovat tehneet.
Silloin soitan heille ja tarkistan asian :) ihan puhelimella siis, en telepaattisesti.
Viimeksi näin siskon tyttöni hautausmaalla. Pelästyin mitä on tapahtunut. Hän vai oli vientyt kynttilöitä pitkästä aikaa ystävänsä haudalle.
Ihana.
Mä uskon myös telepatiaan. Selvännäkijöillä on sitä. En vaan ymmärrä miten se toimii. Mutta he ovat tienneet, mitä ajatuksissani liikkuu. Se ei toimi sanatarkasti, kuten tuossa yllä koitettiin kuvitella, vaan muulla lailla.
Minulla on myös telepaattinen yhteys hyvin moniin ihmisiin, tosin osan kanssa se "on päällä" tai toimii vain aika-ajoin. Lähimpien kanssa se on "päällä" säännöllisesti. Toki toisinaan voimakkaampana kuin toisinaan.
Telepaattista "kanssakäymistä" on maailma täynnä. Läheisten ihmisten välillä tosi paljon. Itse käytän telepaattisia komentoja silloin kun ei voi sanoa asioita ääneen, esim. ikävän ihmisen ajan pois, telepaattisella "käskyllä" "mene pois!". Kyllä hän siitä lähteekin :D
Läheisten, rakkaiden, kanssa voi olla hauskaakin.
Termi muuten on selvänäkijä, ei "selvännäkijä". Varmaan samankaltaisesta ilmiöstä on kysymys. Minusta se on pelottavaa ja epämiellyttävää, koska omat kokemukseni liittyvät ikävien asioiden ennakointiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa. Olen kokenut tuota mieheni ja lemmikkini kanssa moneen kertaan.
No halleluja! Koko tieteen historia nyt vaan kirjoitetaan tuon takia uusiksi -ei sen vähempää...
Odotan että huomenna olet illan uutisten pääaihe.... * ti r sk *
Mitä nauramista tuossa muka on?
Kaikilla ei ole samanlainen maailmankuva.
Katso vaikka kirlian kuvia ja mieti kuinka joku voi nähdä paljain silmin samat asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin soitan heille ja tarkistan asian :) ihan puhelimella siis, en telepaattisesti.
Viimeksi näin siskon tyttöni hautausmaalla. Pelästyin mitä on tapahtunut. Hän vai oli vientyt kynttilöitä pitkästä aikaa ystävänsä haudalle.
Ihana.
Mä uskon myös telepatiaan. Selvännäkijöillä on sitä. En vaan ymmärrä miten se toimii. Mutta he ovat tienneet, mitä ajatuksissani liikkuu. Se ei toimi sanatarkasti, kuten tuossa yllä koitettiin kuvitella, vaan muulla lailla.
Minulla on myös telepaattinen yhteys hyvin moniin ihmisiin, tosin osan kanssa se "on päällä" tai toimii vain aika-ajoin. Lähimpien kanssa se on "päällä" säännöllisesti. Toki toisinaan voimakkaampana kuin toisinaan.Telepaattista "kanssakäymistä" on maailma täynnä. Läheisten ihmisten välillä tosi paljon. Itse käytän telepaattisia komentoja silloin kun ei voi sanoa asioita ääneen, esim. ikävän ihmisen ajan pois, telepaattisella "käskyllä" "mene pois!". Kyllä hän siitä lähteekin :D
Termi muuten on selvänäkijä, ei "selvännäkijä". Varmaan samankaltaisesta ilmiöstä on kysymys. Minusta se on pelottavaa ja epämiellyttävää, koska omat kokemukseni liittyvät ikävien asioiden ennakointiin.
Vähän sama, joskus se tuntuu enemmän kiroukselta mut kun tekee jotain hyvää ikävät asiat jotenkin kompensoituvat.
Negatiivisilla/positiivisilla asioilla on tietty 'imu' ja välillä tekis ihan hyvää keskittyä positiiviseen.
On. Mutta se ei ole ihan sellaista mitä monet kuvittelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No halleluja! Koko tieteen historia nyt vaan kirjoitetaan tuon takia uusiksi -ei sen vähempää...
Niin no en minä sinun mielipidettäsi yritäkään muuttaa ja en olisi varmasti itsekään uskonut ennen kuin koin tämän, mutta omakohtaisesti en edes kaipaa mitään tieteellisiä todistuksia, koska tiedän jo niiden kokemusteni kautta.
Määritelmäkysymys. Itse olen muutaman kerran elämäni aikana kokenut, että telepatia on toiminut. Vaatii tietynlaisen herkistymisen tietylle ihmiselle tiettynä hetkenä, paljon henkistä energiaa ja ehkä jonkun maailmankaikkeuden kevyen tönäisyn oikeaan suuntaan. Näitä on ollut ainakin minun mahdoton hallita, ne ovat vain tapahtuneet. Eli en usko, että on mahdollista telepaattisesti esim. viestiä joku merkki toiselle, mutta on mahdollista tuntea, että toiselle tärkeä ihminen on kuolemassa juuri nyt, vaikkei edes tiennyt kyseisen henkilön olemassaolosta. Tai että askeleet kulkevat samaan paikkaan näennäisen randomisti vain, koska kumpikin haluaa nähdä toisen ja jotenkin ajatuksen voimalla päädytään yhtä aikaa paikkaan, jossa kumpikaan ei ole ennen käynyt, samaan aikaan, vain koska ajatellaan toisiaan niin kiihkeästi, tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nauramista tuossa muka on?
Kaikilla ei ole samanlainen maailmankuva.
Katso vaikka kirlian kuvia ja mieti kuinka joku voi nähdä paljain silmin samat asiat.
Ja mieti miten koirat voivat kuulla ääniä mitä sinä et ja haistaa jotain kymmenien kilometrien päästä.
Vierailija kirjoitti:
On olemassa, mutta en tiedä ketään, joka pystyisi sitä tietoisesti tekemäån. Joskus yhyäkkiä saattaa tapahtua, eikä välttämättä edes missään tärkeässä asiassa.
Uskomattomin oli kerran, kun lapseni oli pieni, päiväkoti-ikäinen, ja hän yhtäkkiä kuvaili täydellisesti paikan, jota ajattelin sillä hetkellä mielessäni ja jota hän ei ollut koskaan nähnyt.
Minulle kävi aikuisiällä toisen vanhempani kanssa noin. Mietin tiettyä uutta työhön liittyvää asiaa koko päivän, stressasin tosi paljon, yritin löytää ratkaisua. Kenellekään en puhunut asiasta, harmitti ja stressasi vaan vietävästi. Vanhempani soitti illalla ja kysyi ihan heti noin vaan, että oletko ottanut muuten huomioon tämän ja tuon. En ollut sanallakaan maininnut kyseistä asiaa ja edellisestä puhelusta oli jo aikaa. Siinä sitten päiviteltiin, että mistä tiesit kysyä tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana.
Minulla on myös telepaattinen yhteys hyvin moniin ihmisiin, tosin osan kanssa se "on päällä" tai toimii vain aika-ajoin. Lähimpien kanssa se on "päällä" säännöllisesti. Toki toisinaan voimakkaampana kuin toisinaan.Telepaattista "kanssakäymistä" on maailma täynnä. Läheisten ihmisten välillä tosi paljon. Itse käytän telepaattisia komentoja silloin kun ei voi sanoa asioita ääneen, esim. ikävän ihmisen ajan pois, telepaattisella "käskyllä" "mene pois!". Kyllä hän siitä lähteekin :D
Vähän sama, joskus se tuntuu enemmän kiroukselta mut kun tekee jotain hyvää ikävät asiat jotenkin kompensoituvat.
Negatiivisilla/positiivisilla asioilla on tietty 'imu' ja välillä tekis ihan hyvää keskittyä positiiviseen.
Voi olla, että ajattelee asioiden sujuvan hyvin, koska toivoo sitä.
Huonot fibat yllättävät ja hämmentävät, mutta voisivat toimia myös ennakkovaroituksena, jotta tulevaisuuteen voisi vaikuttaa muuttamalla omaa toimintaansa. Kun vain älyäisi käyttää näin "annettua" mahdollisuutta välttää huono juttu tai parantaa jonkin asian suuntaa ja lopputulosta.
Sitten ovat ne asiat joihin ei voi vaikuttaa. Esim. äskettäin kun puhelin soi, "tiesin" kuka soittaa ja "tiesin", että hän kertoo erään ihmisen kuolleen.
Kuolema oli odotettavissa, mutta minulle soittaa moni muukin. Juuri tämä puhelu ei ollut neutraali vaan tiesin soittajan ja asian. Tämä oli pikemminkin telepatiaa, jota tiedostan välillämme tapahtuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no en minä sinun mielipidettäsi yritäkään muuttaa ja en olisi varmasti itsekään uskonut ennen kuin koin tämän, mutta omakohtaisesti en edes kaipaa mitään tieteellisiä todistuksia, koska tiedän jo niiden kokemusteni kautta.
Jotain erikoista sinulle on tapahtunut, toki uskon sen.
Mutta kyse on pelkästä sattumasta. Ei tieteenvastaisen asian olemassaolosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain erikoista sinulle on tapahtunut, toki uskon sen.
Mutta kyse on pelkästä sattumasta. Ei tieteenvastaisen asian olemassaolosta.
Kyse ei ole tieteen vastaisen asian olemassaolosta vaan asiasta, josta ei ole vielä riittävästi sitä tieteellistä tietoa. Emme vain tiedä vielä riittävästi edes ihmisaivojen toiminnasta ja mahdollisuuksista, saati monista muista asioista, joita tuohon telepatiaksi kutsuttuun ilmiöön voisi ajatella liittyvän.
se on brain radiation, läheistenkaa ollessa saattaa vuotaa ajatuksia toisen päähän. morffisesta resonanssista puhumattakaan
tieteenvastaista :D ei noin puhu ku uskovainen.
samanlailla kun taikuuttakkin. miksi te toivottelette ihmisille turvallista matkaa tai kireitä siimoja´? te loitsitte parempaa onnee kavereille
Vierailija kirjoitti:
On, osaan tuota ajoittain.
Niuvanniemeen mars.
Mä voin vastata eri ihmisenä: Piiloudut sukulaisten taakse ja omaat enemmän kyynisyyttä kuin rakkautta.