Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko telepatiaa ihan oikeasti olemassa?

Vierailija
01.01.2016 |

mielipiteesi/perustelut?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on usein tapahtunut sellaisia puheluita, että soitan jollekin, joka on just samalla sekunnilla soittanut mulle. Mutta ei se mitään telepatiaa ole vaan sattumaa

Vierailija
22/58 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja twin flamella on keskenämme telepatiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta kiinnostaisi tietää lisää, googlatessa tuli tämä vastaan. Onko sinulle tapahtunut jotain, jonka ajattelet olevan telepatiaa? Itse olen vähän kahden vaiheilla, olen hyvinkin rationaalinen. Pyrin selittämään asiat vain ja ainoastaan sattumina. Toisaalta on ollut nyt tapahtumia, joita ei voi oikein enää sattumina pitää. Vuosien aikana näitä on ollut joitakin, aina olen pyrkinyt järkeistämään ne jotenkin.

Olisi kiva kuulla miten muilla ja mitä ajattelet aiheesta?

Vierailija
24/58 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tavallaan, niin ajattelen, mutta en tiedä sanoisinko sitä telepatiaksi. Sen tiedän (uskon) että on Jumala ja on Saatana ja molemmilla on kyllä mahdollisuus tehdä yliluonnollisia asioita.

Jos olet epävarma uskossa, niin katsopa Pekka Reinikaisen youtube videoita. Moni ateisti ei pysty hänen perustelujaan kumoamaan.

Tottakai kristinuskoa vastutetaan kaikin keinoin viimeisen asti, mutta sanon sinulle, joka miettii onko Raamattu totta, etsi tietoa. On kyse sinun elämästä. Ja jokaikiselle ihmiselle Jeesus on tarjonnut elämää.

Vierailija
25/58 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telepatiaa ei ole olemassa.

Juttu on helppo: kaikki tiedonvälitys vaatii lähettävän antennin, vastaanottavan antennin ja niitten välisen tiedonsiirron joka on sähköinen suure.

Telepatiassa näin ei ole --> huijausta.

Vierailija
26/58 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen kokenut monet kerrat.

Vierailija
27/58 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ajatus kuin yhdellä aiemmalla vastaajalla. Kun tapaa ihmisen, jonka kanssa ajatukset, mielipiteet ja jonkinlainen elämisen rytmi ovat samanlaiset kuin itsellä, se tuntuu telepatialta.

Mutta sitten on toisenlaisia tapauksia. Kun olin muuttanut pois vanhempieni luota, isä näytti vaistoavan, milloin minulla oli ollut huono päivä. Yleensä hän soitti silloin ja kysyi, miten voit, onko jokin hätänä. En yleensä ollut kovin läheinen hänen kanssaan, koska meillä oli ihan erilaiset kiinnostuksen kohteet, mutta jostain syystä hän osasi soittaa oikeaan aikaan.

Vierailija
28/58 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Taas kävi niin että kun ajattelen jotain ihmistä intensiivisesti, törmään häneen kaupungilla. Oikein osasin odottaa. En edes halunnut nähdä häntä.

Vierailija
29/58 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa onko telepatiaa oikeasti olemassa mutta omakohtaista kokemuksista Saatan itse epäillä että ei se välttämättä huuhaata ole mutta ei ole järjellistä selitystä...

En avaa omakohtaisia kokemuksia tarkemmin

Vierailija
30/58 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jossain määrin saatana toteuttaa kaikkea eksytystä, kunhan saa ihmisiä pois kristinuskosta.

Raine, olet selvästi muuttanut taas veden viiniksi liian monta pullollista tällä viikolla. Nyt juot loppuviikon kiltisti vettä ja menet heti nukkumaan.

Vierailija
31/58 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suhtautunut aina järjellä kaikkeen, pitänyt sattumina. Joskus vaan tulee vastaan asioita, joita ei voi enää pitää sattumina. Täytyy selvittää enemmän mitä aiheesta kirjoitetaan, kiinnostavaa lukea myös muiden kokemuksia. Onhan se niin, että se mitä ihminen pystyy aistein havaitsemaan on vain pieni siivu siitä, mitä ympäröivä maailma pitää sisällään. Tuo oli jossain dokkarissa, missä käsiteltiin ihmisen aivojen toimintaa ja tietoisuutta ihan siis tiedepohjalta. Eli on paljon asioita joita ei vain vielä tunnisteta. Jollain tapaa uskon, että se, mitä kutsutaan nykyään telepatiaksi on ihan normisettiä joskus kaukana tulevaisuudessa.

Vierailija
32/58 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa. Olen kokenut tuota mieheni ja lemmikkini kanssa moneen kertaan.

Vierailija
33/58 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa. Olen kokenut tuota mieheni ja lemmikkini kanssa moneen kertaan.

No halleluja! Koko tieteen historia nyt vaan kirjoitetaan tuon takia uusiksi -ei sen vähempää...

Odotan että huomenna olet illan uutisten pääaihe.... * ti r sk   *

Vierailija
34/58 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jossain määrin saatana toteuttaa kaikkea eksytystä, kunhan saa ihmisiä pois kristinuskosta.

Mitään saatanaa ei ole olemassa.

Vierailija
35/58 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista kuulla millaisia kokemuksia ihmisillä on aiheesta, jos on sellaisia joita pystyy kirjoittamaan ilman että joku saattaisi tunnistaa itsensä niistä.

Vierailija
36/58 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttu on helppo: kaikki tiedonvälitys vaatii lähettävän antennin, vastaanottavan antennin ja niitten välisen tiedonsiirron joka on sähköinen suure.

Sinähän et oikeasti tiedä mitä antenneja ja vastaanottimia ihmisten aivoista löytyy.

Vierailija
37/58 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Jos oikein kovasti ajattelee toista, hän tuntee sen.

Mutta oltava henkinen yhteys, läheinen suhde tämän ihmisen kanssa.

Itse "näen" usein mitä läheiseni tekevät/ovat tehneet.

Silloin soitan heille ja tarkistan asian :) ihan puhelimella siis, en telepaattisesti.

Viimeksi näin siskon tyttöni hautausmaalla. Pelästyin mitä on tapahtunut. Hän vai oli vientyt kynttilöitä pitkästä aikaa ystävänsä haudalle.

Ihana.

Mä uskon myös telepatiaan. Selvännäkijöillä on sitä. En vaan ymmärrä miten se toimii. Mutta he ovat tienneet, mitä ajatuksissani liikkuu. Se ei toimi sanatarkasti, kuten tuossa yllä koitettiin kuvitella, vaan muulla lailla.

Minulla on myös telepaattinen yhteys hyvin moniin ihmisiin, tosin osan kanssa se "on päällä" tai toimii vain aika-ajoin. Lähimpien kanssa se on "päällä" säännöllisesti. Toki toisinaan voimakkaampana kuin toisinaan.

Googlaa kylmiltään lukeminen. Siinä selvännäkijöiden yleisin menetelmä, jos eivät ole ennen sessiota salaa kaivaneet sinusta ja sinua kiinnostavasta aiheesta tietoa.

Vierailija
38/58 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän et oikeasti tiedä mitä antenneja ja vastaanottimia ihmisten aivoista löytyy.

Huoh.

Kylläpäs tiedän -niitä ei ole olemassa.

TODISTUSTAAKKA ON SINULLA, kulta pieni. Antaa tulla -odotan...

Vierailija
39/58 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinäkään. Väite jonka tueksi ei esitetä todisteita, voidaan myös kumota ilman todisteita.

Vierailija
40/58 |
28.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa, mutta en tiedä ketään, joka pystyisi sitä tietoisesti tekemäån. Joskus yhyäkkiä saattaa tapahtua, eikä välttämättä edes missään tärkeässä asiassa.

Uskomattomin oli kerran, kun lapseni oli pieni, päiväkoti-ikäinen, ja hän yhtäkkiä kuvaili täydellisesti paikan, jota ajattelin sillä hetkellä mielessäni ja jota hän ei ollut koskaan nähnyt.