Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko telepatiaa ihan oikeasti olemassa?

Vierailija
01.01.2016 |

mielipiteesi/perustelut?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ihmiset ajattelee päivittäin kaikenlaista ja monia ihmisiä ja sit kun kerrankin osuu kohdalle joku ihmeellinen sattuma, kuvitellaan että se oli telepatiaa.

Vierailija
2/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Se on toiveajattelua ja mielikuvituksen liitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jossain määrin saatana toteuttaa kaikkea eksytystä, kunhan saa ihmisiä pois kristinuskosta.

Vierailija
4/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, osaan tuota ajoittain.

5/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin kukaan ei vielä ole käynyt sellaista esittelemässä niille skeptikkojärjestöille, jotka lupailevat tuosta ison summan rahaa.

http://www.skepsis.fi/Toiminta/Skepsiksenhaastejastipendi.aspx

James Randi lupaili miljoona dollaria vastaavasta vielä viime vuonna, nyt hänen eläköitymisensä jälkeen tuo palkkio ei enää ole jaossa.

Vierailija
6/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa. Kauan toisensa tuntevat ihmiset alkavat ajatella samalla lailla ja assosioida asioita samalla tavalla samoissa asiayhteyksissä. 

Meillä käy miehen kanssa usein niin, että kun ajetaan yhdessä pitkiä matkoja pimeitä pohjoisen teitä, sanotaan pitkän hiljaisuuden jälkeen jokin asia ääneen täysin yhtä aikaa. Se johtuu siitä että ollaan oltu noin miljardi vuotta naimisissa ja lapsivahtipulasta johtuen ollaan aina oltu koko perhe yhdessä kaikkialla. Siinä vähän kuin oppii tuntemaan toisen. Ajatus kulkee samoja latuja, varsinkin kun ympäristö on melko virikkeetön, kuten autolla ajaessa se usein on. Ne on hauskoja hetkiä. 

Vierailija
7/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä mutta ei toimi kovin hyvin. On tehty telepatian tutkimiseksi sellaiset symboli kortit. Jossa toinen katsoo ja ajattele yhtä symbolia ja toinen yrittää otta telepaattisesti selville.

Telepatia toimii yhtä hyvin kuin jos sybolikorttia ajatuksen voimalla arvaavan henkilön sijaan vastaus arvottaisiin.

Vierailija
8/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Jos oikein kovasti ajattelee toista, hän tuntee sen.

Mutta oltava henkinen yhteys, läheinen suhde tämän ihmisen kanssa.

Itse "näen" usein mitä läheiseni tekevät/ovat tehneet.

Silloin soitan heille ja tarkistan asian :) ihan puhelimella siis, en telepaattisesti.

Viimeksi näin siskon tyttöni hautausmaalla. Pelästyin mitä on tapahtunut. Hän vai oli vientyt kynttilöitä pitkästä aikaa ystävänsä haudalle.

Vierailija
9/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä69 kirjoitti:

Jos on niin kukaan ei vielä ole käynyt sellaista esittelemässä niille skeptikkojärjestöille, jotka lupailevat tuosta ison summan rahaa.

http://www.skepsis.fi/Toiminta/Skepsiksenhaastejastipendi.aspx

James Randi lupaili miljoona dollaria vastaavasta vielä viime vuonna, nyt hänen eläköitymisensä jälkeen tuo palkkio ei enää ole jaossa.

Ehkä ne, joilla on kyky, eivät halua rahaa. Tai eivät halua, että asia todistettaisiin/eivät halua julkisuuteen.

Vierailija
10/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Jos oikein kovasti ajattelee toista, hän tuntee sen.

Mutta oltava henkinen yhteys, läheinen suhde tämän ihmisen kanssa.

Itse "näen" usein mitä läheiseni tekevät/ovat tehneet.

Silloin soitan heille ja tarkistan asian :) ihan puhelimella siis, en telepaattisesti.

Viimeksi näin siskon tyttöni hautausmaalla. Pelästyin mitä on tapahtunut. Hän vai oli vientyt kynttilöitä pitkästä aikaa ystävänsä haudalle.

Ihana.

Mä uskon myös telepatiaan. Selvännäkijöillä on sitä. En vaan ymmärrä miten se toimii. Mutta he ovat tienneet, mitä ajatuksissani liikkuu. Se ei toimi sanatarkasti, kuten tuossa yllä koitettiin kuvitella, vaan muulla lailla.

Minulla on myös telepaattinen yhteys hyvin moniin ihmisiin, tosin osan kanssa se "on päällä" tai toimii vain aika-ajoin. Lähimpien kanssa se on "päällä" säännöllisesti. Toki toisinaan voimakkaampana kuin toisinaan.

Vierailija
11/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Elämme tietokoneessa.

Vierailija
12/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telepatia toimii, mutta vain tärkeissä tai dramaattisissa asioissa tai syvällisissä suhteissa. Symbolikortit on ihmisille merkityksettömiä, ei niihin liity mitään todellista. Siksi testit eivät toimi.

Vierailija
13/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista sekopäätä tai porvoolaista tässä ketjussa vipeltääkin...

Vierailija
14/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Elämme tietokoneessa.

Sehän on testattavissa.

https://en.wikipedia.org/wiki/Simulation_hypothesis

Vierailija
15/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin vastaukseni telepaattisena viestinä.

Vierailija
16/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mielipiteesi/perustelut?

On, mutta vain poikkeuksellisissa suhteissa. Harvemmin satunnaissuhteissa (koostuen lähinnä panemisesta).

Vierailija
17/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja John Lennonilla on telepaattinen yhteys.

18/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ja John Lennonilla on telepaattinen yhteys.

Ja minulla ja vaimollani. Minä tiedän, että hän on olohuoneessa katsomassa telkkaria ja hän vastaavasti tietää minun olevan makuuhuoneessa leikkimässä lppärin kanssa.

Vierailija
19/58 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa. Kauan toisensa tuntevat ihmiset alkavat ajatella samalla lailla ja assosioida asioita samalla tavalla samoissa asiayhteyksissä. 

Meillä käy miehen kanssa usein niin, että kun ajetaan yhdessä pitkiä matkoja pimeitä pohjoisen teitä, sanotaan pitkän hiljaisuuden jälkeen jokin asia ääneen täysin yhtä aikaa. Se johtuu siitä että ollaan oltu noin miljardi vuotta naimisissa ja lapsivahtipulasta johtuen ollaan aina oltu koko perhe yhdessä kaikkialla. Siinä vähän kuin oppii tuntemaan toisen. Ajatus kulkee samoja latuja, varsinkin kun ympäristö on melko virikkeetön, kuten autolla ajaessa se usein on. Ne on hauskoja hetkiä. 

Mulla tuollaiset "yhteen sanomiset" alkoi edellistä edellisen exän kanssa tosi nopeasti.

Vierailija
20/58 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Onhan sitä tutkittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi