Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebook ja tykkäykset

Vierailija
01.01.2016 |

Mikäköhän logiikka siinäkin on että keistä tulee somessa suosittuja? Esimerkiksi jotkut voivat postata vaikka mitä soopaa tai vaikkapa kahvikupistaan kuvan, heti on 100 tykkäystä tullut. Ja sitten välillä joku superkaunis voi laittaa itsestään kuvan ja siitä tykkää ehkä kolme ihmistä. Itse olen ulkonäöltäni aivan tavis, yksi vähän suttuinen profiilikuvani sai yli 50 tykkäystä. Ja sitten monet mielestäni huomattavasti hienommat kuvat itsestäni eivät välttämättä ole saaneet juuri yhtään tykkäystä. Jonkun fiksu ja kantaaottava teksti ei ole välttämättä saanut paria tykkäystä enempää, samaten jos joku on huumorilla kirjoittanut vaikkapa jostain kommelluksestaan ja itse nauran aivan vedet silmissä. Sitten joku kirjoittaa että käytiin penan kanssa lenkillä ja heti 50 tykkäystä.

Miksi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppelis kuppelis.

Vierailija
22/25 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laskee prosentuaalisesti kaverilistan mukaan, niin samoihin päätyy - toisilla vain on 500 kaveria ja toisilla 100. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri laittoi kuvan jostain oksasta, siis ihan pelkkä oksa ilman mitään taiteellista tavoitetta niin 236 tykkäystä. Mä laitoin kuvan itsekasvatetusta kitukasvuiseksi jääneestä porkkanasta ja sain 56 tykkäystä.

Kaverilla fb kamuja yli tuhat, mulla 123 eli periaatteessa mä "voitin"

Vierailija
24/25 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri laittoi kuvan jostain oksasta, siis ihan pelkkä oksa ilman mitään taiteellista tavoitetta niin 236 tykkäystä. Mä laitoin kuvan itsekasvatetusta kitukasvuiseksi jääneestä porkkanasta ja sain 56 tykkäystä.

Kaverilla fb kamuja yli tuhat, mulla 123 eli periaatteessa mä "voitin"

:D

Vierailija
25/25 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju. Nostan. Aina jaksaa hämmentää Facebook-logiikka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä