Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noin vain päättyi meidän avioliitto..

Vierailija
01.01.2016 |

Sydän itkee verta.. Rakastan tuota miestä tuossa sohvalla suunnattomasti.. Yhtä paljon kuin viisi vuotta sitten, silloin menimme naimisiin.. Tänään hän ilmoitti kylmästi ettei rakasta minua enää vaimona vaan lasten äitinä ja ystävänä.. On löytänyt uuden rakkauden.. Miten ihmeessä tämän surun kestää.. Olen aivan tuhansina palasina..

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilanteessasi lähtisin jo viikonlopun kuluessa jonnekin evakkoon yksin, miehelle hieman tuntumaa siitä minkälaista tuo toivottu arki ilman sinua on kun kuulostaa niin toivottomalta haihattelijalta.

Mitäköhän siitäkin tulisi jos kaikki eroavaisivat heti kun työpaikalla ilmestyy joku uusi kiinnostava ihminen. Tiedän työpaikkoja joissa ei sen jälkeen olisi 50 parisuhteesta kuin 5 jäljellä. Aika raskasta kyllä varmaan olla tuollaisen haihattelijan kanssa.

Vierailija
62/105 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaikea mutta hyvä ajatus häipyä viikoksi. Saa maistaa hetken yh-arkea. Kunhan vaan ei sitte anoppi tule tekemään kaikkea puolesta.

Minä mietin tuota painohommaa... Miksei kukaan kysy montako kiloa miehelle on tuulet 5 vuodessa?

Ite olut nimissä 15 ja 3 lasta. Miehelleni kiloja on tullut enemmän. Mulle ehkä 5, miehelle 10. Nytkö mun pitäis laihempi ettiä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö kertoisi edes sitä, että ei parane lihoa? Entä jätätkö hänet kuusikymppisenä tai kun vanhuus näkyy?

Eri, minä olen sanonnut. Tulee raippaa jos lihoo eikä puhe auta.

Vierailija
64/105 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi vaikea mutta hyvä ajatus häipyä viikoksi. Saa maistaa hetken yh-arkea. Kunhan vaan ei sitte anoppi tule tekemään kaikkea puolesta.

Minä mietin tuota painohommaa... Miksei kukaan kysy montako kiloa miehelle on tuulet 5 vuodessa?

Ite olut nimissä 15 ja 3 lasta. Miehelleni kiloja on tullut enemmän. Mulle ehkä 5, miehelle 10. Nytkö mun pitäis laihempi ettiä?!

Voi hosuin hieman, ennakoiva kettuilee. Siis: Itse ollut naimisissa 15 v ja 3 lasta...

Vierailija
65/105 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi on vain odottanut parempaa ja seukannut paremman puutteessa.

Vierailija
66/105 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä lähde ilman lapsia, sinulle tulee siitä hankaluuksia jos tulee huoltajuusriitoja. T.42

Vierailija
67/105 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika säälittävää jättää vaimo sitten kun on lapsia siunaantunut. Ihastuksia tulee ja menee elämän aikana, niihin ei pidä takertua. Avioliitto on tahdon asia tosiaan. No, ehkä eron ymmärtää jos nuoret taas sählää. Sen takia ei pidä rynniä avioliittoon, vaan voi seurustella vaikka 10v. Siinä ajassa ehtii tuntea toisen ja tulee myös niitä alamäkiä elämään. Avioliittoon on kypsä vasta vanhemmalla iällä. Ei tartte avioitua välttämättä ollenkaan.

Vierailija
68/105 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö kertoisi edes sitä, että ei parane lihoa? Entä jätätkö hänet kuusikymppisenä tai kun vanhuus näkyy?

Vanhuus ei tule yllätyksenä. Kumppanin itsensä lässähtämään päästäminen sensijaan tulee. Kyllä te naiset tämän tiedätte, muuten ette täällä miinustelisi. 

Jokainen nainen tietää, ettei mies tykkää jos nainen päästää itsensä repsahtamaan. Miksi siis valehdella ja laittaa sekin vielä miehen piikkiin?

Onko nainen vaan joku objekti, jonka tarvitsee miellyttää miestä ulkonäöllään? Eikö naisen ulkonäkö ole ihan hänen oma asiansa. Ei kai kukaan tykkää, jos toinen on itsensä kanssa vain ulkonäön takia. Ja mites te miehet sitten? Kuvitteletteko itse olevanne aina jotenkin todella hemaisevia? Miehetkö ei päästä itseään lässähtämään? Miehet on yleensä aina lässähtäneempiä, entä naiset, koska kulttuurimme ei "vaadi" miehiltä samaa ulkonäköön panostamista, kuin naisilta. Nainen on muutenkin mielestäni aina miestä kauniimpi sukupuoli, jo ilman minkäänlaista laittautumistakin, joten ei oo miehillä kauheesti varaa valittaa, sellaisina juroina karvakasoina, katselkoon vaan peiliin.

ei, mutta sinä et ymmärrä että on kyse kilpailusta. Jos sulla sattuu olemaan harvinaisen komea mies, niin ne naiset kotinne ulkopuolella todellakin näkeevät miehesi riistana, koska eivät ole onnistuneet löytämään jotian parempaa sinkkua. Siksi he laittautuvat ja ovat jatkuvasti houkutuksena miehellesi.  Jos ei löydä sopivaa sinkkua, ja kauan etsii, niin miehesi avioliitto ei enää paina heitä ollenkaan. Kimppuun vaan ! Ja jos siellä kotona sattu olemaan verkkareissa löhöävä, tukka poikatukaksi kynitty, finninaaama, niin arvatenkin joku päivä se työpaikan misu alkaakin tuntua ylipääsemättömän houkuttelevalta, vaikkei miehesi olisi itse suunnitellut mitään, mutta se misu haluaisi iskeä hänet.

Vierailija
69/105 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäluotettava mies. Pelaa nyt itsellesi yksinhuoltajuus säälipisteillä niin olet vapaampi päätöksiin lasten suhteen tulevaisuudessa. Älä vaan roiku miehessä vaan ole ylpeä ja asiallisen etäinen. Itsekunnioitusta nainen ! Helppo tietysti sanoa, kun haluat kai vaan itkeä, mutta näin yrittäisin tehdä. Yksinhuoltajuuden saatuani laittaisin itseni aina kauniiksi miehen tavatessani, että näkisi, mitä on menettänyt. Joo, haluaisin kai kostaa .

Vierailija
70/105 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet oikeasti pitänyt painosti kurissa ja teillä on ollut läheisyyttä, toisesta huolehtimista, rakkautta ja seksiä ja tästä huolimatta mies haluaa avioeron jonkun työ ihastuksen vuoksi on sympatiat täysin sinun puolella, ja toivotaan jaksamista. Mies on idiootti ja hyvä sulle että lähtee, ihastuksia on lähes kaikilla, ja perheen rikkominen moisen takia on typerää. T.mies

Vierailija
71/105 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun vikasi täysin. Onneksi miehesi sentään on onnellinen.

T. Toinen nainen

Vierailija
72/105 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vielä siinä sohvalla makaa, on siitä pitkä matka avioeroon. Ehdota perheterapiaa, koska haluat jatkaa. Jos mies ei halua, anna hänen hoitaa KAIKKI eroon liittyvät asiat, mitään et tee puolesta etkä miehen tietä muutenkaan siloita. Mitään vehkeilyä ihastuksen kanssa ei tule sallia ennen kuin ukko on siirtänyt itsensä muualle asumaan ja ainakin pannut eron vireille. Ystäville ja sukulaisille saat rehellisesti kertoa asiat, vaikka mies tod näk vastustaakin, saat enemmän tukea.

Vierailija
73/105 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kuvio oli juuri tuollainen kuin 72 kuvaa, mutta silti ajattelen, että kyllä puolisoilla pitäisi olla ymmärrystä pikkulapsiaikana siihen, ettei toinen jaksa koko ajan olla miellyttämässä ulkonäöllään tai aina edes jaksa seksiä jos lapset valvottavat. Ja ihastuksia tulee juu, ja niiden takia ei kannata erota, mutta jos puoliso ihastuksiin lähtee mukaan ja pettää, niin silloin niitä ei mielestäni tarvitse toisen osapuolen kuitata asiana, jonka vuoksi ei kannata erota.

Vierailija
74/105 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap! Tätä se nykyään on, vaihdetaan lennossa toiseen. Ja siinä ei edes lasten tunteet tai elämä paina kunhan vaan itsellä on kivaa.

Vierailija
75/105 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun avioliitto on nyt siinä tilassa, että vaimoni ei himoitse minua eikä juuri koskekaan.

Jos löytäisin itselleni naisen joka haluaa minua ja koskettaa, niin haukuttaisiinko minut siaksi?

En väitä että ap:n tilanteessa oli näin. Tuntuu vaan siltä että miehiä on niin helppo haukkua tietämättä mistään mitään.

M

Vierailija
76/105 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko lihonnut tai muutrnvaan rumentunut paljon tänä aikana? Aattelin ite miehenä vaan, että jos oma eukko lihoaisi paljon niin kyllä sekin vaihtoon menisi vaikka nyt sitä rakastankin. Puoliso on kuitenkin fyysinen olento jota täytyy päästä panemaan, jos himottavuus on lihahyytelön luokkaa niin turhaa sitä naimisissa on roikkua kun meri on täynnä tuoretta kalaa.

20 kiloa olen lihonnut, mutta se on tullut pitkän ajan aikana. 

ap

Eli olet provo.

Ei 20 kilon lihoaminen 5 vuoden aikana ole normaalia, eikä ihme että seksuaalinen kiinnostus ja sitä kautta kiinnostus puolisona kuolee pois.

Mutta provohan tämä oli, koska vittuilevaan viestiin vastasi heti asiallisesti ja vielä tarttui tärppiin ja myönsi muka lihanneensa.

Jos 3 kiloa vuodessa on rankkaa lihomista. Olet kyllä v-mäinen tyyppi.

Kyllä se aika rankkaa on jos lihominen on jatkuvaa vuodesta vuoteen,20 kilon lisäys on melko hurja.

No ei ole, vaan tavallinen määrä mitä tulee lasten saannin vuoksi. Jotkut pystyy ne tiputtaan, toiset ei saa millään pois ja osa tiputtaa osan.

Vierailija
77/105 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

78, ei 20 kiloa kyllä ole mikään normaali kilomäärä. Sellainen 10-15 kiloa on, riippuen lähtöpainosta. Ja siitä on lasta 3-4 kg, istukka ja lapsivettä lisäksi. Ihmetyksen aikana tietysti on ehkä vähän vararavintoa kehossa ja rinnat painavat, mutta ei sen 20 kilon kyllä pitäisi jäädä. Sorry tää on kyllä OT.

Vierailija
78/105 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämä olikin ketju naisen painosta. Hei älä nyt hetkeäkään ajattele, että painosi on ollut syy mihen lähtemiseen. Ei sinussa ole välttämättä mitään vikaa ja ainakaan tuollainen kevyt painon nousu ei ole syy. Nyt näit vasta miehesi todellaisen luonteen. Hän ei sittenkään ollut se luotettava ihana hyvä mies, jollaiseksi häntä luulit ja uusikin luulee toistaiseksi. Muistatko että jo lapsuudessa oli niitä jotka valehtelevat, hän on juuri sellainen. Tulit huijatuksi ja se on kamalaa ja sattuu. Pitää vain uskoa, että lopussa kunnolliset ja rehelliset ovat onnellisempia vaikka se on vaikea nyt nähdä. Valehtelija on aina hukassa itsensä kanssa. Heistä ei kukaan pidä oikeasti.

Vierailija
79/105 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ilmoitin miehelle, että koska hänellä suuremmat tulot ja vara pitää isompi asunto, niin KAIKKI lapset jää hänelle. Meillä on neljä lasta ikähaitarilla 4-12 vuotta. Mies oli jotenkin kuvitellut, että jatkaa pitkiä työpäiviään ja työmatkojaan ja näkee lapsia lähinnä viikonloppuisin niin kuin ennenkin. Olisittepa nähneet ilmeensä, kun ilmoitin faktat, että hän haluaa lopettaa yhteisen perheen pyörittämisen, jossa minä olen hoitanut kodin ja lapset ja tehnyt vain osa-aikatöitä, joten häneno nyt sitten hoidettava arjen pyörittäminen jotenkin muutoin. Maksimissaan sovimme vuoro viikot. Äitinsä asuu 450 km päässä, joten sieltä ei olisi apuja tarjolla. Tästä lähdettiin ja lopulta kun uudelle naiselle, joka kas oli vain ihastus ja jonka kanssa oli muka käyty vaan syömässä ja keskusteltu samalla aaltopituudella niin paljon, ei oikein vissiin innostunut 4 lapsen äitipuolen urasta. Mies ilmoitti jouluna että tarkan harkinnan jälkeen hän on päätynyt, että sitten haluaa pitää minut ja meidän perheen. Ja vitut - kunhan saan asiat järjestykseen ja ystäväni ovat jo luvanneet antaa minulle (ihania ystäviä! ei siis lainata vaan antaa) vuokratakuurahat uuteen asuntoon. Vähän tuo mies minua loppujen lopuksi tunsikaan, perhe on aina ollut mulle kaikkein maialman tärkein - miten edes kuvitteli että noin vaan lapset hänelle jättäisin.  

Vierailija
80/105 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule hakemaan multa sukupuolitauti ja tartua se ukkoosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi