Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noin vain päättyi meidän avioliitto..

Vierailija
01.01.2016 |

Sydän itkee verta.. Rakastan tuota miestä tuossa sohvalla suunnattomasti.. Yhtä paljon kuin viisi vuotta sitten, silloin menimme naimisiin.. Tänään hän ilmoitti kylmästi ettei rakasta minua enää vaimona vaan lasten äitinä ja ystävänä.. On löytänyt uuden rakkauden.. Miten ihmeessä tämän surun kestää.. Olen aivan tuhansina palasina..

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko lihonnut tai muutrnvaan rumentunut paljon tänä aikana? Aattelin ite miehenä vaan, että jos oma eukko lihoaisi paljon niin kyllä sekin vaihtoon menisi vaikka nyt sitä rakastankin. Puoliso on kuitenkin fyysinen olento jota täytyy päästä panemaan, jos himottavuus on lihahyytelön luokkaa niin turhaa sitä naimisissa on roikkua kun meri on täynnä tuoretta kalaa.

Oletko kertonut vaimollesi tämän?

En. Enkä kerro.

Vierailija
22/105 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö kertoisi edes sitä, että ei parane lihoa? Entä jätätkö hänet kuusikymppisenä tai kun vanhuus näkyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihana ihminen, kaunis ja haluttu. Näin ajattelee moni mies maailmassa. Moni hyvä mies. Sellainen joka haluaa olla rinnallasi koko elämäsi. Toivon sydämeni pohjasta että löydät sellaisen <3 m45

Ihana kommentti.

Sinulla on myös lapset. Saat rakastaa heitä ja he rakastavat sinua. Voimia.

Vierailija
24/105 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vikako se on jos alkaa inhottamaan kun vaimo lihoo 30 kiloa?

Vierailija
25/105 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö kertoisi edes sitä, että ei parane lihoa? Entä jätätkö hänet kuusikymppisenä tai kun vanhuus näkyy?

Vanhuus ei tule yllätyksenä. Kumppanin itsensä lässähtämään päästäminen sensijaan tulee. Kyllä te naiset tämän tiedätte, muuten ette täällä miinustelisi. 

Jokainen nainen tietää, ettei mies tykkää jos nainen päästää itsensä repsahtamaan. Miksi siis valehdella ja laittaa sekin vielä miehen piikkiin?

Vierailija
26/105 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko lihonnut tai muutrnvaan rumentunut paljon tänä aikana? Aattelin ite miehenä vaan, että jos oma eukko lihoaisi paljon niin kyllä sekin vaihtoon menisi vaikka nyt sitä rakastankin. Puoliso on kuitenkin fyysinen olento jota täytyy päästä panemaan, jos himottavuus on lihahyytelön luokkaa niin turhaa sitä naimisissa on roikkua kun meri on täynnä tuoretta kalaa.

20 kiloa olen lihonnut, mutta se on tullut pitkän ajan aikana. 

ap

Eli olet provo.

Ei 20 kilon lihoaminen 5 vuoden aikana ole normaalia, eikä ihme että seksuaalinen kiinnostus ja sitä kautta kiinnostus puolisona kuolee pois.

Mutta provohan tämä oli, koska vittuilevaan viestiin vastasi heti asiallisesti ja vielä tarttui tärppiin ja myönsi muka lihanneensa.

Vierailija
27/105 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 kiloa olen lihonnut, mutta se on tullut pitkän ajan aikana. 

ap

Eli olet provo.

Ei 20 kilon lihoaminen 5 vuoden aikana ole normaalia, eikä ihme että seksuaalinen kiinnostus ja sitä kautta kiinnostus puolisona kuolee pois.

Mutta provohan tämä oli, koska vittuilevaan viestiin vastasi heti asiallisesti ja vielä tarttui tärppiin ja myönsi muka lihanneensa.

Jos 3 kiloa vuodessa on rankkaa lihomista. Olet kyllä v-mäinen tyyppi.

Vierailija
28/105 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle että hän on sitten lasten lähihuoltaja ja sinä etä-äiti. Otat lapset luoksesi joka toinen viikonloppu. Samalla voit arvella että miten uusi rakkaus asiaan suhtautuu.

Vierailija
29/105 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano miehelle että hän on sitten lasten lähihuoltaja ja sinä etä-äiti. Otat lapset luoksesi joka toinen viikonloppu. Samalla voit arvella että miten uusi rakkaus asiaan suhtautuu.

Hienoa!

Ei muuta kuin lapsilla pelaamaan..

Vierailija
30/105 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa!

Todella aikuismaista. Laitetaanpas lapset kärsimään, kun äityli ja isukki vähän tappelee keskenään.

Vierailija
31/105 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhuus ei tule yllätyksenä. Kumppanin itsensä lässähtämään päästäminen sensijaan tulee. Kyllä te naiset tämän tiedätte, muuten ette täällä miinustelisi. 

Jokainen nainen tietää, ettei mies tykkää jos nainen päästää itsensä repsahtamaan. Miksi siis valehdella ja laittaa sekin vielä miehen piikkiin?

Onko nainen vaan joku objekti, jonka tarvitsee miellyttää miestä ulkonäöllään? Eikö naisen ulkonäkö ole ihan hänen oma asiansa. Ei kai kukaan tykkää, jos toinen on itsensä kanssa vain ulkonäön takia. Ja mites te miehet sitten? Kuvitteletteko itse olevanne aina jotenkin todella hemaisevia? Miehetkö ei päästä itseään lässähtämään? Miehet on yleensä aina lässähtäneempiä, entä naiset, koska kulttuurimme ei "vaadi" miehiltä samaa ulkonäköön panostamista, kuin naisilta. Nainen on muutenkin mielestäni aina miestä kauniimpi sukupuoli, jo ilman minkäänlaista laittautumistakin, joten ei oo miehillä kauheesti varaa valittaa, sellaisina juroina karvakasoina, katselkoon vaan peiliin.

Vierailija
32/105 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jätetty nainen haluaa myös eroon lapsista? Oikeesti? No ei todellakaan! Mä olen eronnut ja kamalinta on nimenomaan olla erossa lapsista puolet ajasta. En ikinä voisi olla etä-äiti ja kovin harva muukaan normaali äiti ja nainen voisi.

Vierailija
33/105 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä selviät <3 ei se ollutkaan se oikea. Pidät lapset, nostat pään pystyyn ja sanot hyvästi. Se joka leikkii monella, jää yksin lopulta, aina.

Vierailija
34/105 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa!

Täh? Sehän toimii hyvin toisinkin päin, ei missään sanota että äidin täytyy pitää lapset. En ole koskaan eronnut mutta miehelle olen sanonut että kun mietit eroa niin mieti että sinä olet sitten kolmen villin poikalapsen yksinhuoltaja. Ei ole kertaakaan esittänyt että haluaisi erota.

Vierailija
35/105 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvä osanottoni. Saatat tilanteessasi löytää parhaiten voiman kääntämällä rakkautesi ja huomiosi lapsiisi. Annat heille kaiken sen ajan ja rakkauden, mitä et enää voi antaa miehelle. Tiedän, ettei se korvaa menetystä eikä paranna haavoja, mutta antaa päivillesi merkityksen, kunnes saat asiaa käsiteltyä.

Vierailija
36/105 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jätetty nainen haluaa myös eroon lapsista? Oikeesti? No ei todellakaan! Mä olen eronnut ja kamalinta on nimenomaan olla erossa lapsista puolet ajasta. En ikinä voisi olla etä-äiti ja kovin harva muukaan normaali äiti ja nainen voisi.

Mä voisin helposti tehdä noin. Niin tekee miehet, joten  miksei naisetkin.

Vierailija
37/105 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin helposti tehdä noin. Niin tekee miehet, joten  miksei naisetkin.

Meidän erossa ainakin riideltiin siitä, kumpi saa olla lähivanhempi. Molemmat halusi. Sekä pettäjä ja jättäjä että petetty ja jätetty. Uskomaton ajatus, että omista lapsista haluaisi eroon, äiti tai isä.

Vierailija
38/105 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te naiset käsittämätöntä väkeä. Jos teistä joku jätetään niin poru on kova ja kaikki kynnelle kykenevät lohduttamassa mutta kun minä kerroin miten minulta karkasi vaimo yhtäkkiä enkä tiedä mihin eikä sen jälkeen ole yhdessä oltu, ja myöhemmin kuulin hänen tapaillee toista miestä todella kauan niin kenet tällä palstalla haukuttiin? Minut. En keksi teille muuta sanottavaa kuin että haistakaa akat paska,

Vierailija
39/105 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko teillä omasta mielestäsi kaikki hyvin? Läheisyys, seksi ym?

Vierailija
40/105 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myöskin sitä mieltä, että ei miehen sentään lapsia tarvitse menettää vaikka ero lasten äidistä tuleekin. Tämähän on yleinen ongelma, että isä joutuu eroon lapsistaan. Se on väärin. Saakoon isä lapset. 

Siinä on sekin etu, että ap pääsee helpommin etsimään uutta puolisoa, kun lapset ovat hänellä vain joka toinen vkl. Isällähän uusi jo on, joten he voivat keskittyä yhdessä onnelliseen perhe-elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan