Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, pituus 177cm ja paino 66kg, onko liian hoikka vai just sopiva?

Vierailija
01.01.2016 |

?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivalt kuullostaa mut eipä sitä osaa tost vaa sanoo ilma kuvaa

Vierailija
2/57 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakeppi mun makuuni, riippuu tietysti mieltymyksistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noihin lukuihin mahdu sitten yhtään lihasta, joten vinkuheinä on, tai laiha läski. Miehekästä ei ole.

Vierailija
4/57 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kehon mallista ja koostumukseta. Jos ei ole lihaksia, niin ei tuon enempää tarvitse painaakaan.

Vierailija
5/57 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oha toi nyt iha naurettava luikku aikuiseksi mieheksi, ellei puhuta jostain 20v lippispäästä joille tuollaiset statsit on normaalia monille.

Vierailija
6/57 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liian laiha minun makuuni. 20 kg lisää, kiitos. :-)

Vierailija
7/57 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun makuuni olet liian hoikka, ja vähän lyhytkin, mutta onneksi makuja on monia.

Vierailija
8/57 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin nuorempana hoikista rokkaripojista, joten 10 vuotta sitten olisin vastannut sun olevan just sopiva. Nyt sanoisin, että olet liian hoikka - omaan makuuni siis!

Vierailija
9/57 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollaiselle miehelle ottaja löytyy, jos muut asiat on kohdallaan. Siisti ulkonäkö, hyvä hygienia, hoidetut hampaat ja huomaavaiset käytöstavat - niillä pääsee jo pitkälle.

Vierailija
10/57 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sopiva. Lihaksikkaat miehet ovat minusta yök.

Vierailija
11/57 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni sintti, yäk!

Vierailija
12/57 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin liian hoikka, jestas sentään. Makuja on tietysti monia, mutta veikkaisin, että kovin monen naisen mieleen ei ole hintelä ja siro mies. Lihavuuskin on parempi, kuin pikkuruinen koko ja huomattava laihuus.

Minun silmääni miellyttääkseen sopiva paino olisi siinä 85-100kg luokkaa, ja silloinkin sen pitäisi koostua pääasiassa lihaksesta, vähän saa olla mahaakin.

Vierailija
13/57 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun makuuni olet liian hoikka, ja vähän lyhytkin, mutta onneksi makuja on monia.

Kuinka usein muija on miesten makuun liian hoikka (normaalipainoinen).....?

Vierailija
14/57 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulkannaruks tai maratoonariksi ihan omiaan, mutta ei todellakaan miehekkääksi mieheksi. Toki jos kyseessä joku parikymppinen teinipoika, niin onhan siinä vielä aikaa hommata lihaa luiden päälle.

Vierailija
15/57 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 165cm ja painan 64kg. Harrastan aktiivisesti voimanostoa, jonka ansiosta voin omasta kehonkoostumuksesta päätellä että armottomasti liian hoikkis on mies tolla painolla. :c ruokaa napaan!!!! Ja liikuntaa kaveriks:D

Vierailija
16/57 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei näköjään tajua, että tuon pituinen olisi aika plösö 80-kiloisena, jos ei nyt sitten mikään bodari ole. Ei se löllö läski miehiäkään komista. Miehisyys ei muutenkaan ole kiinni painosta ja pituudesta tai lihaksien koosta, kyllä se syntyy vähän jostain muusta. Tämän linkin miehellä on kuulemma samat mitat kuin ap:lla (?): http://i.imgur.com/Qm0EPNc.jpg  Ja hyvältä näyttää.

Vierailija
17/57 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli nuorena tavatessa juuri 177 /67. Nyt nelikymppisenä kymmenen kiloa painavampi. Hyvät mitat oli silloin ja nyt. Olen vieläpä miestä pidempi, voi hirveää ja kauheaa. En ole koskaan tarvinnut vierelleni isokokoista miestä vain sitä varten, että itse vaikuttaisin pienemmältä.

Vierailija
18/57 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todellakin liian hoikka, jestas sentään. Makuja on tietysti monia, mutta veikkaisin, että kovin monen naisen mieleen ei ole hintelä ja siro mies. Lihavuuskin on parempi, kuin pikkuruinen koko ja huomattava laihuus.

Minun silmääni miellyttääkseen sopiva paino olisi siinä 85-100kg luokkaa, ja silloinkin sen pitäisi koostua pääasiassa lihaksesta, vähän saa olla mahaakin.

Yäk. Lihavuus ja etenkin iso maha ovat pahin mahdollinen turn-off miehessä. Joku just ja just 180-senttinen punkero ei todellakaan ole automaattisesti miehekäs. 66 kiloa ja 177 cm ei edes ole huomattavan laiha. Toki täällä läskilandiassa normaalipainokin on laihuutta.

Vierailija
19/57 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mitat 184 cm ja 66 kg. Ikää 50+ ja hyppyrin nokalta lähtee vielä komeesti liitoon. Mäkihyppääjät ja kestävyysjuoksijat ovat nykyään katova luonnonvara. Nykynuoriso arvostaa enemän kiekkoa ja kyykkäystä. Makuasioitahan nämä ovat. Itse olen vanhan liiton mies.

Vierailija
20/57 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kiloa pois, niin sitten on hyvä. Jos siis naama on hyvä. Jos ei ole, niin ihan sama mitä painat, olet menetetty tapaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä