Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Mikä on lempiasentonne sängyssä ?

Vierailija
31.12.2015 |

Ja minkä ikäisiä olette?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehottomasti nainen nelin kontin perse kiihottavasti pystyssä ja siitä mies vetää takaapäin.

M26

Vierailija
2/18 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M26 jatkaa vielä, haaveenani olisi että saisin laueta naiseni suuhun. Siihen hän ei ole suostunut. Suihin kyllä ottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen päällä, selkä minuun päin. Kirnuaa siinä ja saan katsella ihanaa persettä.. 32-v

Vierailija
4/18 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen päällä, jolloin voin keskittyä rintojen hyväilyyn ja saan itse olla rennosti. Kuljetan käsiä rintoja pitkin, pysähdyn välillä nännien kohdalle hiplaamaan, suukkottelen rintoja ja imen kevyesti. Toki joskus pidän rintoja käsillä tiiviisti ja työnnän pääni niiden väliin jne.. mitä siinä nyt sitten ikinä keksiikään.

M28

Vierailija
5/18 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, olen harrastanut seksiä hyvin vähän, ei ole ehtinyt muodostua lempparia.

M32

Vierailija
6/18 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotossa paras niin että mies seisoo ja nainen polvillaan hänen edessä ja ottaa suihin. Lopuksi mies laukeaa naisen suuhun.

Vierailija
7/18 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin ja sormi anukseen on paras

Vierailija
8/18 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyljellään kädet puuskassa tyyny pään alla ja jalkojen välissä, siihen vielä viileä peitto niin hyvin nukuttaa. M30

Vierailija
9/18 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähis ja 35. Siitä näkee parhaiten kasvot, rinnat, vartalon ja "pelit". Voi hellästi pussailla ja halailla tai sitten rynkyttää täysillä, vähän fiilisten mukaan.

Vierailija
10/18 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

41 .Ja asentoja on muutama yks mitä usein tykkään on et nainen selällää ja nostaa jalat ylös.Myös jalat ovat yhdessä.Siinä se pillu vaa näyttää niin hyvältä.Huulet pursuaa ihanasti sieltä reisien välistä.Joskus myös tyyny pyllyn alle auttaa.

Vierailija
11/18 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan perse näkyy

Vierailija
12/18 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieliasento on se, että makaan kyljelläni omassa sängyssäni ja nukun tai torkun.

Vaimo nukkuu omassa huoneessaan alakerrassa kun ei huonoilla polvilla pääse enää tänne ylös. Hyvä niin, saan nukkua ilman sitä hirveää kuorsaamista.

13/18 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26 jatkaa vielä, haaveenani olisi että saisin laueta naiseni suuhun. Siihen hän ei ole suostunut. Suihin kyllä ottaa.

Kauanko olette olleet yhdessä? Minulla meni melkein viisi vuotta ennen kuin uskalsin ottaa loppuun asti suihin. :D pelkäsin että oksennan mieheni päälle. :D Kerrattain sitten saunassa ajattelin, että antaa mennä ja jopa nielin lastin. En vieläkään ota joka kerralla lasteja suuhun, mutta aina välillä. :)

Vierailija
14/18 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/18 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikassa 39

Vierailija
16/18 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesinokkaeläin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olette olleet yhdessä? Minulla meni melkein viisi vuotta ennen kuin uskalsin ottaa loppuun asti suihin. :D pelkäsin että oksennan mieheni päälle. :D Kerrattain sitten saunassa ajattelin, että antaa mennä ja jopa nielin lastin. En vieläkään ota joka kerralla lasteja suuhun, mutta aina välillä. :)

4 vuotta ollaan oltu! :) ei tää mun maailmaa kaada mutta olis kiva kokea joskus! ;)

Vierailija
17/18 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lusikka ja lopuksi laukeaminen peppuun... m42

Vierailija
18/18 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35. Nainen istuma-asennossa päällä ja itse poramoukaroin altapäin kovalla tempolla. Olen treenannut tyylin jolla voitan vaikka täryporan syklien määrässä:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme