Millaisista päivityksistä et koskaan tykkää fb:ssä?
Kommentit (37)
Jääkiekkoon/jalkapalloon liittyviin päivityksiin. En käsitä että joku seuraa kun toiset urheilee. Liikkuis itse senkin ajan..
"Kävinpäs salilla" (niinhän me kaikki)
"Teinpäs ruokaa" (niinhän me kaikki)
"Käytii sessen kanssa metsälenkillä" ja 20 lähes samanlaista kuvaa siitä koirasta
"Huomenia.... Rapsakka pakkanen ulkona..... "
Siinä muutama.
En tykkää urheiluun liittyvistä, en rasistisista, en tatuoinneista, en yleensä valmiista mietelauseista...
Mv lehdestä, lasten kuvista, uskonnollisista tai poliittisista kannanotoista. Huomiohuoraamiskommenteista. Järkytyksen ilmaisuista tapahtumista joihin ei ole itse ollut osallisena tai kommenteista joissa lukee RIP.
1) kaikista, mihin liittyy turvapaikan hakijoiden haukkuminen tavalla tai toisella.
2) Ammattivalittajien päivityksistä, kun kaikki on aina niin paskaa...
Esim. "Ei tarvi odottaa enää kauaa ;)". Joku kysyy että mitä odottelee, niin vastaus on "enpäs kerro ;)". Tarviiko sitte päivittää tommosia, jos ei ole valmis kertomaan.
Tai sit nää perus sali ja ruokapäivitykset. Eri juttu jos on leiponut vaikka jonkun tosi hienon kakun.
Jokapäiväiset lapsipäivitykset ärsyttää. Esim yksi tuttavani oli laittanut kuvan vauvastaan joka oli kakkinut löysää ulostetta niin paljon, että tursus pitkin jalkoja. Kuka oikeesti laittaa lapsestaan tommosen kuvan nettiin.
Kakaroihin liittyvistä päivityksistä en tykkää ikinä, ei kiinnosta.
Vihjailevista kommenteista, joissa ei sanota suoraan mistä tuulee.
Tyyliin "Argh, voi että ärsyttää!! ja kun joku kysyy, että mikä ärsyttää, niin vastaus kuuluu "no yks juttu vaan" (tai sitten ignoretetaan koko kysymys).
Tai tyyliin "Aaaa, ihanaa! Elämä on ihanaa ja täydellistä ja mahtavaa! Taas tapahtui asia, joka teki elämästä entistä ihanampaa!" ja sitten ei kerrota, mikä se asia on.
Raivostuttavaa huomion kerjäämistä!
Arvoituksellista. "Että juupa juu" ja jotkut kommentoi "Samaa mietin minäkin".
Töröhuuliselfiestä ja tyhjänpäiväisistä mietelauseista.
"Mahtava päivä takana. Hopeaa tuli." Lapsella oli jotkut kuviokellunta tms. kisat.
Lasten todistusten esittely.
Lapsiaiheiset, VOI SSSAAAAAAAAAATANANAAA AAAAAAAAAAA!
Piiloleveily omasta/puolison/lasten erinomaisuudesta - yritetään olla "paremmista piireistä" vaikka ollaan ihan perusjengiä. Noloa on se, että jollekin on niin tärkeää olla olevinaan menestynyt, trendikäs yms. Come on, säälittävää spräädäilyä.
"Täytyy mennä kauppaan"
"Jaahas, jos sitä menisi suihkuun"
"Lenkille, mars!"
"Töihin menossa"
"Menen nukkumaan, öitä!"
"Meidän pikku Tyyne oppi tänään käymään potalla"
Pelkkää paskaa tällaiset päivitykset!
En tykkää mistään facepäivityksistä ja tunnen, että koko face on hirveä rasite!
Näen kavereitani irl, silloin kun näen.
tänään vuorossa leikkiä ja laulua
pullantuoksuinen kotipäivä tänään
Ruokien kuvista. Joku mehulasi ja voileipä kommentilla "oon ny syömäs".Ei kiinnosta.
MV -lehti tyyppisistä.
Jostain "oman kultsin/rakkaan tms" kanssa tehdyistä jutuista.
Jos joku fanaattisesti postailee samasta asiasta kymmeniä päivityksiä
Mun puolesta siis laittakoot jos haluavat, en vain paina tykkää -nappulaa