Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä lemmikki yksinäiselle sinkkumiehelle?

Valintoja valintoja
31.12.2015 |

Hyvää alkavaa vuotta 2016 (tai kohtahan se alkaa)!

Olen kyllästynyt ja turhautunut pariutumispeleihin, en selvästikään ole mikään naistenmies enkä jaksa enää uusia turhautumisia parinhaku"markkinoilla". Olen myös hyvin yksinäinen ja kaipaisin jonkunlaista seuraa. Olen tullut siihen lopputulokseen, että joku lemmikki voisi olla hyvinkin terapeuttinen vaihtoehto omassa tilanteessani. Ja kyllä, ymmärrän hyvin sen, että lemmikistä on huolehdittava enkä voi ottaa sitä ainoastaan omasta mielenjohteestani. Tämän vuoksi kyselisinkin teiltä mikä voisi olla helppohoitoinen mutta kuitenkin jollakin tapaa seurallinen lemmikki? Eli koira on varmaankin tuon seurallisuuden multihuipentuma, mutta vaatii aika paljon ulkoilutusta jne. Kaalimato sen sijaan ei ole kovin seurallinen, mutta ei vaadi yhtä paljon hoitoa kuin kora. Tarvitsisin varmaankin jotain tältä väliltä. Olisiko teillä ehdotuksia? Toistan vielä, että olen vastuuntuntoinen henkilö ja sen minkä otan, otan tosiaan huolehdittavakseni, mutta koira tuntuu vähän turhan kokonaisvaltaiselta hankinnalta.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissalle ääni täältäkin! Mukava sekoitus itsenäistä ja seurallista, ja vaivattomampi kuin koira. Lisäksi löytöeläintalot ovat pullollaan kodittomia kavereita, antamalla jollekin kodin tuet tärkeää työtä. Kuten joku ylempänä jo sanoikin, he myös osaavt hyvin matchata oikeanluontoisen kissan ja oikeantyyppiaen omistajan :)

Vierailija
62/65 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kissa, ja vielä löytökissa, jolloin saat jo temppunsa hyvässä ja pahassa oppineen kumppanin.

Mulla on kaksi kissaa ja ovat mun rakkaimpia. Varaudu siihen, että kissan luottamuksen eteen joutuu tekemään töitä. Mulla meni toisen kanssa lähes vuosi ennen kuin uskalsi tulla lähelle ja tää oli vielä pentu. Nyt nukkuu vieressä ja kiehnää sylissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa, jos tahdot antaa itsestäsi fiksun kuvan.

Vierailija
64/65 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa.

Voit silittää mirriä nyrkki-kyllikillä.

Vierailija
65/65 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa.

Voit silittää mirriä nyrkki-kyllikillä.

Hyi. Varo ettet synny seuraavassa elämässä kissaksi ja saa nyrkki-kyllikkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi