Yksinäisen uusi vuosi
Ei ole suunnitelmia eikä kavereita, joiden kanssa jotakin voisi suunnitella. Istun tämänkin juhlan yksin kotona ja katselen elokuvia. Mitä te muut yksinäiset teette? Tällaisina juhlapyhinä yksinäisyys oikein korostuu. N26
Kommentit (76)
Olis ehkä tullut lähdettyä vaikka yksin tanssimaan yökerhoon ja aikaisin kotiin nukkumaan.
Mut oon kipee, joten tässä peiton sisällä istun koneella.
Eikä loppujen lopuksi haittaa yhtään.
Elämä on nyt, hyvät ihmiset, älkää kuluttako sitä miettimällä mikä kaikki on päin persettä.
Itse kuuntelen Teflon Brothersin biisiä ja JVG:tä ja luen kirjaa.
Ja kyllä, sairastan masennusta, mutta parempaan päin ollaan menossa.
Onhan näitä, uusia vuosia ja jouluja. Mut oikeasti, ne on vain samanlaisia päiviä muiden joukossa, ei poikkea yhtään. Kelatkaa ennemmin näin ja nauttikaa niistä asioista, joista tulee hyvä olo. Opetelkaa vaikka ihan piruuttaan uusia asioita nyt ensi vuonna.
Jos juuri nyt ei ole sulla mitään tekemistä kuin miettiä yksinäisyyttä tai "yrittää olla onnellinen" vaikka olet yksin, niin suosittelen tätä linkkiä: http://www.newmessage.org/16-spiritual-new-year-resolutions-2016
Silloin juuri tämä ilta saattaa olla se ilta, joka kääntää elämässäsi suunnan kokonaan. Tämä ilta, joka ei tunnu mukavalta, ja jota väheksytkin ehkä, koska et voi viettää sitä sosiaalisesti hyväksytyimmällä tavalla.
Ota ensimmäinen askel uuteen vuoteen 2016 uusin ajatuksin.
Kiitos teille kaikille tästä vuodesta! Onneksi olette siellä olemassa, täällä. Uudenvuodenhalauksia. Ensi vuonna jatketaan.
Kotona vauvan kanssa. Käytiin naapurin kanssa alkuillasta katsomassa raketit joten en täysin yksinäinen ollut. Tuntuu silti yksinäiseltä. Onneksi vauva nukkuu nyt vaikka ihmiset ampuu raketteja ihan ikkunan alla.. Pelkään kokoajan että herää ja sitten onkin itkua koko yö. En erityisemmin tykkää uudestavuodesta. Ei ole ollutvsellaista uuttavuotta että olisin ollut onnellinen.
Kotona vauvan kanssa. Käytiin naapurin kanssa alkuillasta katsomassa raketit joten en täysin yksinäinen ollut. Tuntuu silti yksinäiseltä. Onneksi vauva nukkuu nyt vaikka ihmiset ampuu raketteja ihan ikkunan alla.. Pelkään kokoajan että herää ja sitten onkin itkua koko yö. En erityisemmin tykkää uudestavuodesta. Ei ole ollutvsellaista uuttavuotta että olisin ollut onnellinen.
Onni on tämä vuosi, nyt, kun sitä muistelemme jokusen vuoden päästä. Koskaan ei tiedä, mitä tuleman pitää.
Täällä myös yksi todella yksinäinen, aivan yksinäinen opiskelija. Tahdon uskoa yksinäisyyden ym elämän kurjuuden olevan oma valinta ja mahdollista selättää omilla valinnoilla, mutta en vain tiedä miten. Vaikka olen ollut kuinka mukava ihmisille, ei kukaan ikinä pyydä minua mihinkään. Pitäisikö jostakin vain yrittää saada rohkeutta pyytää itse? En tiedä miten kestäisin todennäköisen torjumisen, kun en nytkään meinaa kestää elämää, vaikka ulkopuolisesti siltä varmasti näyttääkin.
Olen niin hajalla, ettei minusta mihinkään parisuhteeseen olisi vielä pitkään aikaan, joten vain kavereiden etsimisestä on kyse.
Hyvää yötä
"Kuiskaan aina hyvää yötä sinulle" sanoi
Nasu Puhille.
"Mutta mehän asumme metsän eri laidoilla" Puh sanoi.
"Juuri siksi. Silloin tuntuu, että olisit lähellä."
Hyvää yötä sinulle palstalainen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi todella yksinäinen, aivan yksinäinen opiskelija. Tahdon uskoa yksinäisyyden ym elämän kurjuuden olevan oma valinta ja mahdollista selättää omilla valinnoilla, mutta en vain tiedä miten. Vaikka olen ollut kuinka mukava ihmisille, ei kukaan ikinä pyydä minua mihinkään. Pitäisikö jostakin vain yrittää saada rohkeutta pyytää itse? En tiedä miten kestäisin todennäköisen torjumisen, kun en nytkään meinaa kestää elämää, vaikka ulkopuolisesti siltä varmasti näyttääkin.
Olen niin hajalla, ettei minusta mihinkään parisuhteeseen olisi vielä pitkään aikaan, joten vain kavereiden etsimisestä on kyse.
Älä keskity olemaan kaikkia miellyttävä, tule ulos kuorestasi ja uskalla näyttää ajatuksesi. Mikä voisi tylsempää olla, kun nyt et meinaa kestää omaa yksinäistä elämää, ei mikään. Joten et voi hävitä, jos olet oma-aloitteinen kontakteissa ihmisiin. Nyt loppu surkuttelu ja alkaa toiminta.
Täällä myös aina yksinäinen. Huoh :( Olisipa kavereita joiden kanssa joskus lähteä ulos.
Toimi erilailla, kuin tähän asti, niin voi muuttaa huomisen.
Tein hyvää ruokaa ja herkkuja, hengailen koirien kanssa ja katson boxille tallennettuja konsertteja / Yle Live -lähetyksiä sekä siemailen viiniä. Aiemmin kävin pitkällä lenkillä lumisissa metsämaisemissa ja omassa saunassa. Uusia vuosia on juhlittu niin paljon aiempina vuosina, että ei enää oikein kiinnosta koko touhu. Nautin siitä, ettei tarvi olla sosiaalinen, ei tarvi pynttäytyä ja voi vaan olla rennosti kotona :)
"Lupaa minulle, että muistat, olet paljon
urhoollisempi kuin uskot, paljon vahvempi
kuin uskot ja paljon viisaampi kuin uskot."
Hyvää uutta vuotta 2016!
Oon tässä tylsyyttäni yrittäny pakoilla juomalla viinakaappia tyhjäksi ja nettiä selailemalla kohta 9 tuntia putkeen. Kattelin parit ilotulitteet puolenyön jälkeen tupakalla, mutta muuten kuulokkeet korvilla oon istunu koko illan ja ei oo ees rakettien äänet kuulunu. Totta kai vituttaa vähän että oon nuori ja mulla on pari päivää vapaata ja tää on se mihin kulutan aikani. Naapurin 10-vuotiaillakin oli näköjään hurjemmat bileet ku hyppivät tossa talon pihalla... Mutta on tässä vielä ne 365 päivää tätä vuotta aikaa kokeilla jotain uutta ja hurjaa ja selättää pelkoja. Tai löytää uusia nettisivuja selailtavaksi sillon kun ei oo työt viemässä pahinta tylsyyttä pois...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin kotona, ei mitään erityistä. Yöpaidassa edelleen. Haluaisin vain vetää ranteet auki. Minulle on tapahtunut todella pahoja asioita, joista ei tässä enempää.
Oletko ihan varma ettet halua kertoa?
Totta puhuen osa minusta haluaisi. Mutta en halua tulla tunnistetuksi täällä. Ja sitä paitsi asiat ovat niin kipeitä, etten voi. Eihän tämä ole turvallinen paikka. Sekin jo tuntui pahalta, että joku oli alapeukuttanut viestiä. (Aika säälittävää, mutta sekin on liikaa, jos tunnelmat on valmiiksi mitä on.)
Kuka idiootti laittaa alapeukun tällaiseen viestiin? Tsemppihali kirjoittajalle, toivon todella, että sinule tapahtuu jotain tosi ihanaa vuonna 2016.
Kun ei enään välitä tuollaisista juhlien vietoista, se ei satu enään.
Yksin täälläkin taas vietettiin uusi vuosi, kuten aina kaikki illat, viikonloput ja juhlapyhät. Äiti soitti aiemmin illalla hyvän uuden vuoden toivotuksia. Oikein erikseen kysyi olenko yksin, no mitäs siihen vastaamaan kuin että kyllä, yksin olen. Jätin sanomatta vaikka mieli teki, "kuten aina".
Facebook oli tietenkin täynnä ihmisten hyvän uuden vuoden toivotuksia, kuvia ja kuvauksia juhlista joissa ovat ystävien kanssa, ja pari ystävää ryhmätsätissä toivotteli kaikille upeaa vuotta 2016. En pysty tykkäämään tuollaisista päivityksistä tai saanut edes irti toivottaa ystäville samaa. Ei minulla ole enää mitään harhaluuloja että vuodet olisivat upeita ja että tapahtuisi hyviä asioita ja että se vuoden alkaminen olisi siten ihana, juhlimisen arvoinen tapahtuma.
Pari vuotta sitten tein sen virheen että olin uuden vuoden aattona oikein rauhallisen luottavainen ja hyvillä mielin kun olin tehnyt yhden hyvän päätöksen elämässäni. Luulin että tapahtuisi kaikkea muutakin hyvää. No ei tapahtunut, ja viime uutena vuotena tiesinkin olla pessimistisempi. No 2015 olikin sitten todella monella tapaa elämäni kamalin vuosi. En minä enää usko että minulle mitään hyvää tapahtuisi, ja sellaiset ihan OK-asiatkin elämässä mitä on tapahtunut niin odotan vain milloin menee jotain taas todella pahasti pieleen ja elämä romahtaa. Ei ole tulevaisuudenuskoa.
Vierailija kirjoitti:
Yksin täälläkin taas vietettiin uusi vuosi, kuten aina kaikki illat, viikonloput ja juhlapyhät. Äiti soitti aiemmin illalla hyvän uuden vuoden toivotuksia. Oikein erikseen kysyi olenko yksin, no mitäs siihen vastaamaan kuin että kyllä, yksin olen. Jätin sanomatta vaikka mieli teki, "kuten aina".
Facebook oli tietenkin täynnä ihmisten hyvän uuden vuoden toivotuksia, kuvia ja kuvauksia juhlista joissa ovat ystävien kanssa, ja pari ystävää ryhmätsätissä toivotteli kaikille upeaa vuotta 2016. En pysty tykkäämään tuollaisista päivityksistä tai saanut edes irti toivottaa ystäville samaa. Ei minulla ole enää mitään harhaluuloja että vuodet olisivat upeita ja että tapahtuisi hyviä asioita ja että se vuoden alkaminen olisi siten ihana, juhlimisen arvoinen tapahtuma.
Pari vuotta sitten tein sen virheen että olin uuden vuoden aattona oikein rauhallisen luottavainen ja hyvillä mielin kun olin tehnyt yhden hyvän päätöksen elämässäni. Luulin että tapahtuisi kaikkea muutakin hyvää. No ei tapahtunut, ja viime uutena vuotena tiesinkin olla pessimistisempi. No 2015 olikin sitten todella monella tapaa elämäni kamalin vuosi. En minä enää usko että minulle mitään hyvää tapahtuisi, ja sellaiset ihan OK-asiatkin elämässä mitä on tapahtunut niin odotan vain milloin menee jotain taas todella pahasti pieleen ja elämä romahtaa. Ei ole tulevaisuudenuskoa.
Aivan sama. Pitää paikkansa myös joulun suhteen. Mutta Luojan kiitos ne on ohi nyt. Seuraavia en ehkä edes näe.
Mäkin olen yksin, ja justiinsa semmonen puhelias ja nauravainen, äärisosiaalinen ilopilleri, joka vaan sattui muutama kuukausi sitten huomaamaan, kuinka paljon mun "ystävät" oikeasti on puhuneet musta paskaa. On se jännä sekin, että mä autoin ja kuuntelin AINA, jos jollakulla oli vaikeaa, mutta sitten kun supersuorittaja minä, se Vahva Nainen, romahdin, kaikki kummasti katosivat kuin pieru saharaan.
Asiaa jonkin aikaa itkeskeltyäni, ei kiinnosta enää paskaakaan. Oikeasti :D Zero fucks given. Parempi yksin. Joten täällä palstailen, kohta lähden kävelylle ja sitten katson leffan. Ihan selvinpäin olen, entisenä ravintola-alan ammattilaisena mua ei sais tälläsinä juhlapyhinä baariin kirveelläkään. Amatöörien hommaa, niinku sanotaan ;)
Meidän pitäis varmaan järjestää joku Yksinäisten miitinki, sillähän niitä uusia ystäviä sais :D
Jaksamista teille kaikille <3