Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäisen uusi vuosi

Vierailija
31.12.2015 |

Ei ole suunnitelmia eikä kavereita, joiden kanssa jotakin voisi suunnitella. Istun tämänkin juhlan yksin kotona ja katselen elokuvia. Mitä te muut yksinäiset teette? Tällaisina juhlapyhinä yksinäisyys oikein korostuu. N26

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä istutaan lasten ja pizzan kera:) käydään pihalla ihastelemassa raketteja ja tästä on meidän uv tehty))

Vierailija
2/76 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jostain syystä korostuu. Vaikka kuinka yrittäisi ajatella ja olla normaalisti, ei onnistu. Potuttaa. Dataan, tissuttelen ja katon leffoja/kuuntelen musaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen täällä vauva-palstaa. Juon limpparia, arvon otanko auton ja lähden kylille vai vedänkö kalsarikännit.

Vierailija
4/76 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä istutaan lasten ja pizzan kera:) käydään pihalla ihastelemassa raketteja ja tästä on meidän uv tehty))

Lasten? Sinä et siis ole yksin, onnea siitä. 

Vierailija
5/76 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun uuteen vuoteen kuuluu pitsaa, kuohuviiniä ja Netflixiä. Ei pöllömpää, vaikka kieltämättä vähän haikeana kuuntelen ulkoa kuuluvaa rakettien pauketta ja iloisia kiljahduksia.

Vierailija
6/76 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön herkkuja ja käyn katsomassa raketit.

Vierailija
7/76 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin, mutta en yksinäinen. Yksin oleminen on mulle valinta. Nautin olostani: kävin lenkillä ja kylvyssä, lakkasin kynnet ja hoidin hiukset, kohta teen juustolautasen ja katselen Netflixiä. Ihanaa kun ei tarvitse ryysätä tungoksessa känniläisten keskellä.

Vierailija
8/76 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä viime vuoden kirjoitukseni vastaavaan ketjuun:

"Istun päätteen ääressä, ulkona raketit paukkuu, ehkä pieniä humaltuneita ilonhuudahduksia kuulen, suljen säleverhot, avaan uuden oluen.

Tässä hieman humaltuneessa tilassa haaveilen edes pienestä molemminpuolisesta ihastumisesta työpaikan söpön naishenkilön kanssa. Tajuan tilanteen. Tukahdutan tunteet. Avaan uuden oluen."

Nyt antaisin melkein mitä vain tuosta olotilasta.

Vierailija
9/76 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko siinä sun yksiössä ovi? Pistä vaatteet ylle ja astu ovesta ulos.

Vierailija
10/76 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpaa kaljaa tyhjään mahaan niin paljon kuin saan alas. Tupakkaa ketjussa. Telkkari auki. Jos olen tajuissani puolilta öin, käyn katsomassa ilotulituksen. Ennen nukkumaanmenoa pakastepizza. Ihana uusivuosi:-(

Vierailija
11/76 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan yksin. Olen koiran kanssa. Sitä kun ei voi jättää uutena vuonna yksin. Muuten olisin lähtenyt baariin. Menen sitten huomenna.

Vierailija
12/76 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Istun päätteen ääressä, ulkona raketit paukkuu, ehkä pieniä humaltuneita ilonhuudahduksia kuulen, suljen säleverhot, avaan uuden oluen.

Tässä hieman humaltuneessa tilassa haaveilen edes pienestä molemminpuolisesta ihastumisesta työpaikan söpön naishenkilön kanssa. Tajuan tilanteen. Tukahdutan tunteet. Avaan uuden oluen."

No mikä se olotila tänään ON?

Vierailija
13/76 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun uuden vuoden lupaus on, että teen kaiken mitä voin sen eteen että löydän aitoja ystäviä :) nykyisille "ystäville" olen olemassa kun ovat vailla jotain, mutta näin juhlapäivinä mun seuraa ei todellakaan kaivata. Ehkäpä seuraava uusi vuosi on hauskempi? :) malja sille!

Vierailija
14/76 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä se olotila tänään ON?

Turtunut. Ei ihastusta, ei rakkautta, ei surua tai iloa. Vain harmaata.

Vaikka tietää jonkin asian olevan tavoittamattomissa, niin se on silti jotain mitä lapsenuskollasi ajattelet ehkä saavuttavasi. Se antaa voimaa ja saa aikaan hallitsematonta kihelmöintiä. Se estää vaipumisen synkkyyteen ja todistaa, että olet elossa.

Nyt pitää välillä tarkistaa kaulasta syke tietääkseen elävänsä.

Vierailija
15/76 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Oululaiset yksinäiset, tulkaa Torille ilotulitukseen nyt klo 20!

Vierailija
16/76 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Michael Dudikoffin elokuvia, juon energiajuomaa.

Jos menisit ulos, saisit miesseuraa. Minä ainakin menen vielä ulos, vaikka en varmaan saa mitään.

Vierailija
17/76 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

Katson Michael Dudikoffin elokuvia, juon energiajuomaa.

Jos menisit ulos, saisit miesseuraa. Minä ainakin menen vielä ulos, vaikka en varmaan saa mitään.

Eipähän kuppa iske.

Vierailija
18/76 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunasalaattia ja nakkeja, juomaa, leffoja, koira seurana, joka kokee olonsa turvalliseksi kun emäntä on kotona, sekä kissa, näin meillä tänään kotona uusivuosi vietetään.

Vierailija
19/76 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonkero kädessä ja kissa kainalossa. Eipä tästä pidot paranis. Masentaa kuunnella rakettien pauketta. Ehkä minäkin ensi vuonna saisin kavereita joiden kanssa juhlia...

Vierailija
20/76 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuskelen varmaan Netflixin ja AV:n ääressä. Surullista. Ja mulla tosiaan on mieskin, mutta sitä ei kiinnosta käytännössä lainkaan istua mun kanssani iltaa, vaan mieluummin menee aikaisin nukkumaan. Ihan kuin eläisin eläkeläisen kanssa, vaikka mies on minua nuorempi.