Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäävätkö naiset älykästä miestä?

Vierailija
31.12.2015 |

Vai miksi minä introvertti shakkimestari olen säilyttänyt poikuuteni keski-ikäiseksi asti?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaa laittelee paljaalla takaapäi ja miettii Pythagoraaa ja kemiallisia kaavoja :D

Vierailija
22/53 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavannut parikin mensan testeissä menestyjää, jotka eivät oikeasti ole niin älykkäitä kuin itse kuvittelevat. Se, että osaa laskea päässään tai hahmottaa kuvioita, ei tarkoita sitä sellaista älykkyyttä mistä minä syttyisin.

Itse petyin mensalaisuuteen, oikeasti ajattelin että niiden kanssa voisi keskustella henkeviä, mutta ei, porukka rakasti omaa ääntään ja omia päänsä sisällä rakenneltuja visioitaan.

Onneksi nuo omat lapset sattuivat saamaan älyä päähänsä, niiden kanssa voi tässä maailmassa viihtyäkin.

Älykkyyskö on sitten rajoittunut vain niihin puheenaiheisiin joista sinä satut pitämään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pelätä. Mä olen älykkään kaverin kanssa punkannut jo pian 30v eikä tunnu missään. Korkeasti koulutettu ja johtavassa asemassa.

Vierailija
24/53 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on introvertti shakkimestari ja lisäksi filosofian tohtori, enkä pelkää häntä yhtään. Monissa käytännön asioissa hän on tyhmempi kuin minä - pyörittelee kyllä aivoissaan sujuvasti ääretönulotteisia avaruuksia, mutta on täysi tumpelo kun pitäisi lämmittää lihapiirakka mikrossa tai suunnitella, missä järjestyksessä käydään kaupungilla asioilla.

Vierailija
25/53 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pelkäävät miehessä oikeastaan kaikkea muuta älykkyyttä, paitsi sosiaalista älykkyyttä. Sitä he sitten rakastavat senkin edestä. Hauska ja mukava bileiden keskipiste on kaikkien naisten ykkössaalis.

Vierailija
26/53 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai miksi minä introvertti shakkimestari olen säilyttänyt poikuuteni keski-ikäiseksi asti?

Ei kait ?   Mutta halveksii kyllä, ei semmosen kanssa voi harrastaa seksiä.

Vierailija
27/53 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nauravat miehiä jotka pitävät itseään älykkäinä.

Vierailija
28/53 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys tärkeintä

Vierailija
29/53 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkällä älykkyydellä ei pääse pukille. Tarvitaan myös sosiaalisia taitoja.

Eli suomennettuna tässä kontekstissa sosiaaliset taidot tarkoittavat naisen liehittelyä, perässä juoksemista ja joskus jopa sirkustemppuja, jotta nainen ns. kiinnostuisi.

Tarkoittaa kyllä liukasta valehtelemisen taitoa, joka ei näy päälle.  Osaa valita aiheet siten että juuri tämä nainen ei tiedä siitä mitään.   Esimerkiksi. Eräopas kertoo tositarinoita , siitä kuinka lapissa on kuljettu koiravaljakolla ikiaikaisesti.

Vierailija
30/53 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset nauravat miehiä jotka pitävät itseään älykkäinä.

On kyllä niin totta, sanotaan että jos suhteellisen älykkyysosamäärän pisteluku poikkeaa yli 20 niin ei voi ymmärtää toista.

Mullakin tuolla periaatteella suurinosa naisista, ei käy.

Vierailija
31/53 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pelkäävät miehessä oikeastaan kaikkea muuta älykkyyttä, paitsi sosiaalista älykkyyttä. Sitä he sitten rakastavat senkin edestä. Hauska ja mukava bileiden keskipiste on kaikkien naisten ykkössaalis.

Tuo on kyllä totuus, 20 prosenttia miehistä on näitä sosiaalisesti älykkäitä. Mainitut älyköt rakastelee 80 prosenttia naisista jotka luulevat olevansa ainuita.

Vierailija
32/53 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Status ratkaisee. Muita "älykkyyden" merkkejä naisille on esim. miehen tulot ja varallisuus.

Vierailija
33/53 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pelkäävätkö naiset älykästä miestä?"

Emme tietenkään, mutta pelkkä älykkyys ei riitä, täytyy myös olla kultivoitu ja huumorintajuinen.

Vierailija
34/53 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vastata vain omasta puolestani, koska en usko, että maailmassa on kovin montaa tyhmempää naista, kun minä. Eli minä en voisi ikinä olla älykkään miehen kanssa edes kaveri, koska älykäs ihminen varmasti vihaisi minua tyhmyyteni ansiosta. Yksi syy miksi en saa jätettyä väkivaltaista miestäni on se, että hän on niin tyhmä ja näkee jopa minussa jonkinverran viisautta. Haluan olla tyhmän miehen kanssa, koska hän ymmärtää minua joissain asioissa.

Vierailija
35/53 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ois ihan kivaa vaihtelua että mies olisi älykkäämpi kuin minä. Miten on tunneälysi laita?

Vierailija
36/53 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään älykkäänä pitävä mies on harvoin älykäs.

Vierailija
37/53 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ratkaisee viisaus ja sosiaalinen älykkyys. Kuivat nörtit on tylsimyksiä ja voi olla tolloja joissakin asioissa.

Vierailija
38/53 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseään älykkäänä pitävä mies on harvoin älykäs.

Just näin. Älykkäät pitää itseään yleensä tyhminä, eiku...?

Vierailija
39/53 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun ei ole ykkössaalis. Hauska ja mukava bileiden keskipiste on ärsyttävä itseensä ihastunut lärppä. Shakkimestarit, kyllä kiitos.

Vierailija
40/53 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin vastata vain omasta puolestani, koska en usko, että maailmassa on kovin montaa tyhmempää naista, kun minä. Eli minä en voisi ikinä olla älykkään miehen kanssa edes kaveri, koska älykäs ihminen varmasti vihaisi minua tyhmyyteni ansiosta. Yksi syy miksi en saa jätettyä väkivaltaista miestäni on se, että hän on niin tyhmä ja näkee jopa minussa jonkinverran viisautta. Haluan olla tyhmän miehen kanssa, koska hän ymmärtää minua joissain asioissa.

Kirjoitat liian hyvää suomea ollaksesi maailman tyhmin nainen. Jos olet normaalipainoinen, niin alaks olee? Tykkään vaatimattomista naisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä