Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi katsoa enää Bridget Jonesia

Vierailija
07.10.2022 |

Se ei muuta tee ku sekoilee ja kännää ja sillä on alle nelikymppisenä monta kuumaa miestä. Mulla ei yhtään.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sillä muita kuumia ollut kuin Hugh Grant?

Vierailija
2/21 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renee Zellweger oli mahdollisimman huono valinta Bridget Jonesiksi outoine hymyineen ja siristävine silmineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä sitä, miten BJ oli muka kauhea läski 58 kiloisena. Olin ite ekan leffan aikaan samankokoinen ja esimerkin viitoittamana aloin minäkin pitää itseäni toivottomana läskikasana. Nyt painan 5 kg enemmän, että joo

Vierailija
4/21 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Sekaisin Marista Cameronn Diaz on paljon parempi.

Vierailija
5/21 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä sitä, miten BJ oli muka kauhea läski 58 kiloisena. Olin ite ekan leffan aikaan samankokoinen ja esimerkin viitoittamana aloin minäkin pitää itseäni toivottomana läskikasana. Nyt painan 5 kg enemmän, että joo

Sellasta se on jos määrittelee itsensä hollywood elokuvien mukaan.

Vierailija
6/21 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kestä katsoa BJ elokuvia, kun ne tulee syksyin keväin ja vähintään kolmesti peräkkäin.

Vierailija
7/21 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä muita kuumia ole ollut, kuin Colin Firth. Grant on ihan reppana silmien räpyttelijä, komeaa nähnytkään.

Vierailija
8/21 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka se on

Vierailija
9/21 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä muita kuumia ole ollut, kuin Colin Firth. Grant on ihan reppana silmien räpyttelijä, komeaa nähnytkään.

Kuuma, kuumempi, Colin Firth. Tämä on fakta. 

Vierailija
10/21 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuka se on

Sun äitis. 

Vierailija
11/21 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä sen muijan avuttomuutta. On niin ihku hömppä, joka tarvitsee aina prinssin pelastamaan itseaiheutetuista sotkuista. Argggh!!!

Vierailija
12/21 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä sen muijan avuttomuutta. On niin ihku hömppä, joka tarvitsee aina prinssin pelastamaan itseaiheutetuista sotkuista. Argggh!!!

Kerron sinulle salaisuuden, joka voi järkyttää mieltäsi: Tuo on vähän niin kuin sen koko leffan poinnti :D

Vierailija
13/21 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

BJ on huono näyttelijä, yrittää esittää vartaloaan häpeilemätöntä tavista, mutta omahyväisyys siitä että katsojat tykkäisivät hänen konstailemattomasta naiseudesta paistaa läpi. Miehen näkökulmasta aika ruma, mutta erittäin pantava.

Vierailija
14/21 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, Grantin lurppasilmät ei toimi. Symppis tyyppi, kai, mut ei kuuma. Firth paljon mielenkiintoisempi.

Vierailija
15/21 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BJ on huono näyttelijä, yrittää esittää vartaloaan häpeilemätöntä tavista, mutta omahyväisyys siitä että katsojat tykkäisivät hänen konstailemattomasta naiseudesta paistaa läpi. Miehen näkökulmasta aika ruma, mutta erittäin pantava.

BJ ei ole näyttelijä. BJ on roolihahmo. Näyttelijä on RZ. 

Vierailija
16/21 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerron sinulle salaisuuden, joka voi järkyttää mieltäsi: Tuo on vähän niin kuin sen koko leffan poinnti :D

No sitä enemmän hermo menee. Avuton hömppänaisroolit, grrprkl!

Vierailija
17/21 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastin Rene Zellwegeriä Bridget Jonesina, mutta nyt näin jonkin uuden leffan jossa esiintyi, ei enää ole lainkaan itsensä näköinen. Näytti oudolta muumiolta. Mitä on tapahtunut? Ei kai vanhuus noin nopeasti tule tuon ikäiselle?

Vierailija
18/21 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä enemmän hermo menee. Avuton hömppänaisroolit, grrprkl!

Miksi katsot? Ei liene pakollista kenellekään. 

Vierailija
19/21 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastin Rene Zellwegeriä Bridget Jonesina, mutta nyt näin jonkin uuden leffan jossa esiintyi, ei enää ole lainkaan itsensä näköinen. Näytti oudolta muumiolta. Mitä on tapahtunut? Ei kai vanhuus noin nopeasti tule tuon ikäiselle?

Täytteet tekevät tehtävänsä. 

Vierailija
20/21 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Colin Firth 🤤

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä