En voi katsoa enää Bridget Jonesia
Se ei muuta tee ku sekoilee ja kännää ja sillä on alle nelikymppisenä monta kuumaa miestä. Mulla ei yhtään.
Kommentit (21)
Renee Zellweger oli mahdollisimman huono valinta Bridget Jonesiksi outoine hymyineen ja siristävine silmineen.
Mä en kestä sitä, miten BJ oli muka kauhea läski 58 kiloisena. Olin ite ekan leffan aikaan samankokoinen ja esimerkin viitoittamana aloin minäkin pitää itseäni toivottomana läskikasana. Nyt painan 5 kg enemmän, että joo
Joo Sekaisin Marista Cameronn Diaz on paljon parempi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä sitä, miten BJ oli muka kauhea läski 58 kiloisena. Olin ite ekan leffan aikaan samankokoinen ja esimerkin viitoittamana aloin minäkin pitää itseäni toivottomana läskikasana. Nyt painan 5 kg enemmän, että joo
Sellasta se on jos määrittelee itsensä hollywood elokuvien mukaan.
Minä en kestä katsoa BJ elokuvia, kun ne tulee syksyin keväin ja vähintään kolmesti peräkkäin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sillä muita kuumia ollut kuin Hugh Grant?
Ei sillä muita kuumia ole ollut, kuin Colin Firth. Grant on ihan reppana silmien räpyttelijä, komeaa nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä muita kuumia ole ollut, kuin Colin Firth. Grant on ihan reppana silmien räpyttelijä, komeaa nähnytkään.
Kuuma, kuumempi, Colin Firth. Tämä on fakta.
Vierailija kirjoitti:
kuka se on
Sun äitis.
Mä en kestä sen muijan avuttomuutta. On niin ihku hömppä, joka tarvitsee aina prinssin pelastamaan itseaiheutetuista sotkuista. Argggh!!!
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä sen muijan avuttomuutta. On niin ihku hömppä, joka tarvitsee aina prinssin pelastamaan itseaiheutetuista sotkuista. Argggh!!!
Kerron sinulle salaisuuden, joka voi järkyttää mieltäsi: Tuo on vähän niin kuin sen koko leffan poinnti :D
BJ on huono näyttelijä, yrittää esittää vartaloaan häpeilemätöntä tavista, mutta omahyväisyys siitä että katsojat tykkäisivät hänen konstailemattomasta naiseudesta paistaa läpi. Miehen näkökulmasta aika ruma, mutta erittäin pantava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, Grantin lurppasilmät ei toimi. Symppis tyyppi, kai, mut ei kuuma. Firth paljon mielenkiintoisempi.
Vierailija kirjoitti:
BJ on huono näyttelijä, yrittää esittää vartaloaan häpeilemätöntä tavista, mutta omahyväisyys siitä että katsojat tykkäisivät hänen konstailemattomasta naiseudesta paistaa läpi. Miehen näkökulmasta aika ruma, mutta erittäin pantava.
BJ ei ole näyttelijä. BJ on roolihahmo. Näyttelijä on RZ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron sinulle salaisuuden, joka voi järkyttää mieltäsi: Tuo on vähän niin kuin sen koko leffan poinnti :D
No sitä enemmän hermo menee. Avuton hömppänaisroolit, grrprkl!
Rakastin Rene Zellwegeriä Bridget Jonesina, mutta nyt näin jonkin uuden leffan jossa esiintyi, ei enää ole lainkaan itsensä näköinen. Näytti oudolta muumiolta. Mitä on tapahtunut? Ei kai vanhuus noin nopeasti tule tuon ikäiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä enemmän hermo menee. Avuton hömppänaisroolit, grrprkl!
Miksi katsot? Ei liene pakollista kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Rakastin Rene Zellwegeriä Bridget Jonesina, mutta nyt näin jonkin uuden leffan jossa esiintyi, ei enää ole lainkaan itsensä näköinen. Näytti oudolta muumiolta. Mitä on tapahtunut? Ei kai vanhuus noin nopeasti tule tuon ikäiselle?
Täytteet tekevät tehtävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Colin Firth 🤤