Oksettavat raskausarvet
Minulla on reisissä, pyllyssä, rinnoissa ja mahassa raskausarpia raskauden jäljiltä. Miehen (ei lapsen isä) mielestä arvet ovat kamalia ja oksettavia. "Sietää" niitä, mutta selvästi häiritsevät häntä. Tuntuu inhottavalta olla alasti tämän takia. Olenko nyt ikuisesti tuomittu olemaan ällöttävä näiden takia vai onko olemassa miehiä/naisia, jotka eivät raskausarpia hätkähdä?
Kommentit (2)
Et ole ällöttävä. Minulle tuli paljon raskausarpia teini-iässä ja ensimmäisessä raskaudessa iso tukku lisää. Kukaan ihminen, joka on ne nähnyt ei ole niitä kauhistellut. Ei silloinen puolisoni eli lasten isä, ei myöhempien vuosien nuoret, komeat poikaystävät, eikä kukaan nainen. Olen nähnyt "raskausarpia" laihoilla miehillä ja lapsettomilla laihoilla naisilla, eikä ne ihmistä sen kummemmin rumenna. Päivän vinkki: jätä se ääliö ja jatkossa jos arvet sinua häiritsevät, niin peitä ne kauniilla vaatteilla. Ei sinun ole pakko esim. harrastaa seksiä alasti kirkkaassa valossa, muitakin vaihtoehtoja löytyy.
Vaihda miestä!
Kauanko sulla on synnytyksestä?
Arvet haalenee ajan myötä,täytyy vaan hyväksyä itsensä niiden uusien raitojen kera! Mäkin itkin miehelleni arvista,hän lohdutti että hyvää nuo ovat tarkoittaneet ja ei hänen silmissään pahat...