Miten saan tietää mun sormuskoon?
No siis mittaamalla tietty, mutta miten? Muistelen, että joskus aikoinaan luokkasormuksia varten mitattiin jollain viivottimella, jossa oli erikokoisia reikiä. Saako niitä jostain?
Tässä nyt joulun ja vuodenvaihteen ja syntymäpäivieni huipennukseksi tulin todenneeksi, että nyt lähtee ihan oikeesti mies vaihtoon enkä kattele tota räkäpalloa enää yhtään pidempään. Vuosikaudet sitten valitsin unelmasormukseni ja kynnysmattona kauan sitä jaksoin täysin läpimädässä kaikesta huolimatta jostain syystä odottaa. Nyt riitti tuo mies ja muutkin miehet ja ihan parisuhteet ylipäänsä hetkeksi, haluan tilata itse itselleni unelmieni sormuksen lupauksena siitä ettei jumalauta ikinä enää, olen vahva ja ansaitsen hyvää, en todellakaan jää enää kenenkään retuutettavaksi.
En tiedä, onko idea ihan typerä ja narsistinen, mutta itselleni tää on nyt tärkeä juttu joka tuntuu hyvältä, miksi siis en toteuttaisi. Kysyisin kuitenkin vähän teidän mielipidettä, olisiko oikea nimetön mielestänne hyvä paikka tällaiselle sormukselle?
Kommentit (2)
Ortodoksit/venäläiset sinkkumiehet saattavat ainakin jättää sut rauhaan, siellä kun pidetään sormusta oikeassa nimettömässä. :)
Käy jossain sormusliikkeessä mittauttamassa sormesi.
Ja minä kyllästyin jossain vaiheessa odottamaan sormusta, ostin itse. Silloin kun pidän sitä, niin pidän vasemmassa nimettömässä, lähinnä työasioiden yhteydessä. Jotenkin koen, että asiakkaat pitää jotenkin vakuuttavampana kun esiinnyn sormustettuna.
Ehkä se on mun päässä.
Mutta hanki sormus jos siltä tuntuu! Kyllähän se siinä näkyvillä muistuttaa asioista, mitä se edustaa. Mulle nykyään, eron jälkeen, omasta sormuksesta on tullut myös sen symboli, että eksä jouti mennäkin.