En saa kynsilakkapurkkia auki, vinkkejä?
Ostettu n.kk sitten ja silloin käytetty kerran ettö ei kai hirveesti pitäis olla kuivunutta lakkaa välissä..
Oon kokeillu vääntää kaikkea paperista märkään pyyhkeeseen, niiden kanssa siis vääntää. Työkaluja ei oo nyt saatavilla, muuten olisin kokeillu pihtejä.
Oisko neuvoja?
Kommentit (12)
Kokeilin äsken sellasta kumista läpyskää millä kuuluu avata purkkeja, ei se pirulauta silläkää auennu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kumihanskat käteen, saa napakan otteen.
Joskus itse jouduin rikkomaan sen korkin päälliosan ja tongit käteen. Tiukassa oli sisäkorkki, mutta aukesi.
Ootko kokeillu ruikkia kynsilakanpoistoainetta sinne korkin väliin?
Nyt ei taida olla kumihanskoja mutta kokeilen tota poistoainetta! Ap
Laske kuumaa vettä hanasta jonkin aikaa korkille/putelille. Kohta saat väännettyä auki.
Heitä lakkapullo lämpimään veteen ja anna lillua jonkun aikaa, kuivaa ja koita sitten avata sillä kumiletulla jos aukeis. :)
Oletko jo pitänyt kuuman veden alla?
"Kynsilakkapurkkia"
Ai sä ostat kynsilakan oikein purkissa? Kerro ihmeessä, missä sellaisia myydään??!
Vierailija kirjoitti:
Laske kuumaa vettä hanasta jonkin aikaa korkille/putelille. Kohta saat väännettyä auki.
Tämä munkin oli tarkoitus kirjottaa. Toimii!
Valuta hanasta kuumaa vettä ja huljuttele korkkia siinä jonkin aikaa. Näin mä oon aina saanu auki, vastaisuudessa pyyhkäise korkinsuu kynsilakanpoistoaineella.
No hitto! Sehän aukes tolla kuumalla vedellä! Thanx! Ap
Vierailija kirjoitti:
"Kynsilakkapurkkia"
Ai sä ostat kynsilakan oikein purkissa? Kerro ihmeessä, missä sellaisia myydään??!
Mikä sua vaivaa? ;D Hauskaa iltaa ja tsemppiä elämään!
Vierailija kirjoitti:
"Kynsilakkapurkkia"
En ole ap, mutta itse olen ainakin ostanut kynsilakkapurkkikaupasta.
Kumihanskat käteen, saa napakan otteen.
Joskus itse jouduin rikkomaan sen korkin päälliosan ja tongit käteen. Tiukassa oli sisäkorkki, mutta aukesi.
Ootko kokeillu ruikkia kynsilakanpoistoainetta sinne korkin väliin?