Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ahdistelee!!!

Vierailija
31.12.2015 |

Olen tutustunut yhteen mieheen, joka on naimisissa.
Noh, mies ei ole suinkaan minulle sitä kertonut. Ei sormusta sormessa ja sanoo, että on sinkku.
Mies jäi kiinni kaikkien mutkien kautta kiinni, että on ollut yli 10 vuotta naimisissa!!

Mua kuvottaa mies niin paljon! Itse en halunnut mitään seurustelua ja pelkästään mukavaa hengailua ja seksiä.
Yllätys, miehelle tämä kävi todella hyvin.

Sanoin miehelle, että mua on loukattu todella paljon ja käytetty hyväkseen, kun omassa liitossa ei ilmeisesti saa seksiä. Ja kerroin etten halua olla missään tekemisissä.

Mies soittelee jatkuvasti ja laittelee viestejä. Kertoo, että on mennyt minuun rakastumaan ja miten voin olla näin kylmä??
Ei halua, että menen viettämään uuttavuotta ystävien kanssa, koska olen kuulemma hänen. Miten se kehtaa sanoa näin? Pitää varmaan vaihtaa puh.numeroa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppoa ei.

Vierailija
2/9 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin vaihdat sen numeron.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sen vaimolle minkälainen unelmien mies hänellä on.

Vierailija
4/9 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos oikein häijy olet, niin uhkaile että kerrot vaimolleen jos ei sinun ahdistelua lopeta. Miehellä tod.näk. vintti pimeä muutenkin, mutta ehkä siirtyy saalistamaan petiseuraa muualta. Älä anna periksi. Hyvä että vielä on naisia, joilla on moraalia.

Vierailija
5/9 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi mies osti joululahjaksi kaulakorun, mikä oli aika arvokas ja haluaa hakea tänään sen pois? Ihan kuin muutenkaan haluan korua enään pitää, mutta en vaan halua nähdä miestä. Kiva kun tietää missä asun.

Ap

Vierailija
6/9 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata aukaista ovea, ties mitä tekee suutuspäissään :o vaikuttaa kyllä oudolta tapaukselta.

Vierailija
7/9 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos soittelee ja ahdistelee, hanki lähestymiskielto

Vierailija
8/9 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helvetissä kehtaa sua ahdistaa noin, kun on jäänyt kiinni valehtelusta?

Vierailija
9/9 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjojahan ei tarvitse palauttaa :D  Todellakn, pidä koru ja uhkaa, että otat vaimoon yhteyttä.