Mitkä ihanina pidetyt asiat eivät säväytä sinua?
Minä aloitan:
- Rusetit
- Merkkilaukut
- Peep-toe -kengät
- Ruusut
- Ilotulitukset
- Kireiksi bodatut miehet
- Ananastukka
... näitähän löytyisi :D
Kommentit (223)
Adele, suklaa, cosmopolitan-lehti, Brad Pitt, Salkkarit, Greyn anatomia, joulu, punaiset ruusut..
Minäkin lisään pelkät ylipolvensaappaat. Oli nuori tai vanha, paksu tai laiha, niin tuovat mieleen vain seksityöläisen.
Lapset ylipäätään, eli lapset, lasten kuvat tai "hauskat" teot/sanomiset jne. Ilmeisesti multa puuttuu joku geeni, joka saa suurimmassa osassa naisia aikaan sen "aawwwww <3 <3 <3" ko. asioiden kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin lisään pelkät ylipolvensaappaat. Oli nuori tai vanha, paksu tai laiha, niin tuovat mieleen vain seksityöläisen.
Mitä vikaa seksityöläisissä on?
Pyllistelevät fitness pimut. Koko fitness buumi saa aikaan oksetus reaktion.
Minulla myös lapset, vauvat ja etenkin kurttuiset, punanaamaiset vastasyntyneet. Ajatukseni niistä on lähinnä "mjääh" tai "jaa".
Lapsia kyllä itse haluan jonain päivänä mutta en siksi että ne olisi jotenkin ihastuttavia.
Laukut, muoti, kukat, lomat aurinkoon, kynttilät
Samppanja ja mansikat.
Erikseen nautittuna kyllä ihania juttuja molemmat.
Hieronnat ja hemmotteluhoidot
Joulu
Tiiviit kaveri- tai ystävyyssuhteet
Kokoaikatyö
Lappi
Lumi ja talvi yleensä
Uudet autot
Isot tv:t ja kotiteatterit
Kalliit korut ja timantit
Järjestämällä järjestetyt romanttiset illalliset yms. Jotenkin teennäisiä. Romantiikkaa voi olla ilman kliseitäkin.
-vaahtokylvyssä oleva nainen
-korkokengissä sipsutteleva nainen
-sormia tai esineitä imevä nainen
-kalja
Kalliit merkkilaukut, hemmotteluhoidot.
Kynttiläillalliset
Laivaristeilyt
Tatuoinnit
Raidat hiuksissa
Valkoinen sisustus
Blogit
Tanssiminen
Rikkaat miehet
Kuohuviini
Hunksit ja rosanna kuljun muhkea peppu
Eksoottiset ruuat. Aina uudet dieetit, vegaani, raakaravinto, mehupaastot. Ei meille kylään. FB: ainaiset meidän koiran kuvat ja sen tekemiset, en seuraa. Suonikkaat fitnes-ihmiset. Koko elämä on pelkkää meidän lasten harrastuksiin ajelua. Yök!
Koirat. Jotkut koirat on ihan ok, mutta en näe niitä söpöinä. Kuolaavat ja nuolevat koirat oikeasti jopa inhottaa.