Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi seksistä ei voisi puhua siinä missä säästä?

Vierailija
30.12.2015 |

Miksi seksistä ei puhuta avoimesti tai ylipäätään esim. töissä kahvihuoneessa?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on ällöä.

Vierailija
2/39 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä ettei. Sanoisin työpaikan nuorille miehille ja uskovaiselle pomolle, että kyllä oli miehen kanssa hyvä pano eilen. Toivottavasti jaksaa tänään taas. Ja mun uskovainen kohta eläkeikäinen pomo sanoisi, että joo, niin heilläkin, mutta ei sitä enää sillä tavalla jakseta kuin nuorena. Kun taas se nuori nörtti sanoisi, että koskaan en ole saanut, kertokaa, miltä se tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se johtaisi naisten mielenterveyden romahtamiseen. Naiset eivät kestäisi sitä että miesten seksuaalisuus on avoimesti naamalla.

Joku hölmö tietysti keksii viisaan vertauksen "aijjaa, no mitäs jos homo tulisi tarjoamaan perspanoa sinulle, häh?!" vaikka naisen ja miehen välinen seksi on luonnollista ja turvallista oikein suoritettuna ja siihen ei liity vakavia lieveilmiöitä.

Vierailija
4/39 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä pitäisi puhua? Se on jokaisen yksityisasia. Kerrotko sinä kaikki paskallakäymisetkin aina kahvipöydässä? Sivistynyt ihminen ei kertoile ruumiintoiminnoistaan ja alapääjutuistaan kaikille.

Vierailija
5/39 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, seksi on jokaisen henkilökohtainen ja intiimi asia toisinkuin säätila joka on kaikille yhteinen ja sama...

Vierailija
6/39 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä halua omia kokemuksia jakaa enkä myöskään kuulla miten muilla on mennyt.

Vierailija
7/39 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä halua omia kokemuksia jakaa enkä myöskään kuulla miten muilla on mennyt.

Mä haluan! Viimeksi sain vain tylysti mahalleni maaten munaa olkkarin lattialla, aattona piti saada pidemmän kaavan mukaan

Mutta kuukautiset pilasivat lystin. Ap

Vierailija
8/39 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan! Viimeksi sain vain tylysti mahalleni maaten munaa olkkarin lattialla, aattona piti saada pidemmän kaavan mukaan

Eli todistit juuri omalla kommentillasi avauksesi väittämää vastaan: liikaa informaatiota! 

Vierailija
9/39 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Huomenta! Mitäpä kuuluu?

-Kiitos kysymästä, hyvää kuuluu! Sain juuri eilen niin hyvää seksiä, että olen vieläkin ihan pökerryksissä.

-Kivat sulle! Meillä on viime aikoina ollut sillä rintamalla aika hiljaista. Ukko ei muka jaksa. Stressiä on.

Vierailija
10/39 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on niin henkilökohtainen asia.

Sinäkä haluaisit puhua seksistä työpaikan kahvihuoneessa? Miksi et sitten puhu, mikä sinua estää?

Itse asiassa tavallisia aikuisia ei toisten ihmisten seksi niin suuresti kiinnosta, että välittäisivät kuunnella sinun juttujasi.

Vierailija
11/39 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulis kyllä ainakin todella paha mieli jos kertoist tuon mitä tässä. Lisäksi en pystyisi samaistumaan lainkaan, mutta sitäkään ei ole kohteliasta sanoa sinulle päin naamaa. (Vaikka se johtuukin lähinnä vähästä kokemuksestani). Minusta olisi loukkaavaa joutua sitten selostamaan sinulle, että koska minulla on estoja ja olen miltei frigidi niin enpä ole joutunut tuollaiseen tilanteeseen, että kävisi noin.

Niin että miksi siitä pitäisi puhua työpaikan kahvihuoneessa kuin säästä?

Vierailija
12/39 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mä olen myös joskus pohtinut! :) Joskus on meinanut työpaikan kahvipöydässä lipsahtaa siinä muiden kuulumistenvaihdon ohessa jotain edellisillan hyvästä seksistä tms. Ei niissä seksijutuissa tarviis yksityiskohtiin mennä mutta kuitenkin.

Jos joku kertoo viettäneensä lapsivapaan viikonlopun puolisonsa  kanssa, kaikki toki olettaa että varmaan seksiäkin on harrastettu. Silti viikonlopusta kertoessaan tyyppi mainitsee hyvän leffan, ravintolassa syömisen ja vaikka mukavan sauvakävelylenkin mutta ei sitä että seksiäkin harrastettin oikein pitkän kaavan mukaan.

Normaali parisuhdeseksi jotenkin vaietaan kuoliaaksi yleisissä keskusteluissa. Rivoja / kaksimielisiä vitsejä voi kyllä heitellä ja joku ns. panomiehenä itseään pitävä voi hassunhauskasti kertoa jostain viikonloppuseikkailustaan mutta ihan tavallinen, hyvä ja nautinnollinen parisuhdeseksi tuntuu olevan jonkin sortin tabu. Sitä ei vaan puhuta vaikka se kuulu yleensä ihan normaaliin elämään siinä missä hyvä ruoka ja ulkoilu.

Vierailija
13/39 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, seksi on jokaisen henkilökohtainen ja intiimi asia toisinkuin säätila joka on kaikille yhteinen ja sama...

Niin. Se on vähän sama, kuin puhuisimme kahvihuoneessa säästä, jos minulla on Seychellien sää, ap:llä Madeiran, jollain Kööpenhaminan, kahdella Siperian, parilla Cookin saarten ja jollain vielä Pohjoisnavan sää.

Tulisipa todella mairitteleva sääkeskustelu muille paitsi lempisäässään oleville.

Vierailija
14/39 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lapsivapaa viikonloppu ei olisi vielä 3-4 vuotta sitten todellakaan merkinnyt seksiä! Ei kuulijana, eikä vanhempana. Inhosin seksiä. Mutta olihan niitä mukuloita pari pyöräytelty ja mieskin on.

Minusta te seksiolettajat olette lähinnä säälittäviä idiootteja.

Vierailija
15/39 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasva aikuiseksi, sun jutustasi näkee jo, mikä pentu olet.

Ketään ei kii nnosta työpaikan kahvihuoneessa sun saamiset tai avautumiset.

Itseasiassa musta tuntuu, että sun kaltaiset on jollain tapaa ...ongelmallisia. Oletko esim koskaan kuullut, että se kellä onni on, se onnen kätkekööt..?

Kaikkea ei ole tarve, eikä pidä, jakaa kaikille.

Vierailija
16/39 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Se on vähän sama, kuin puhuisimme kahvihuoneessa säästä, jos minulla on Seychellien sää, ap:llä Madeiran, jollain Kööpenhaminan, kahdella Siperian, parilla Cookin saarten ja jollain vielä Pohjoisnavan sää.

Tulisipa todella mairitteleva sääkeskustelu muille paitsi lempisäässään oleville.

No ainakin kiinostavampi kuin jos kaikki päivittelis sen saman kylän räntäsadetta. :) Mites noi lomamatkat, pitääkö olla kertomatta Balin-reissusta jos työkaverit on käyneet Tallinnassa ja Jyväskylässä?

Vierailija
17/39 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei myöskään lapsettomana kuulijana sitä olisi merkinnyt, että joillain oli sen enempää seksiä tai että halusivat sen enempää seksiä kuin lasten kanssa.

14

Vierailija
18/39 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin kiinostavampi kuin jos kaikki päivittelis sen saman kylän räntäsadetta. :) Mites noi lomamatkat, pitääkö olla kertomatta Balin-reissusta jos työkaverit on käyneet Tallinnassa ja Jyväskylässä?

No ei mua ainakaan kiinnosta kuulla, jos itse asun Pohjoisnavalla pakosta (oon siis itse haluton, ollut aina, sille ei voi mitään) Seychelleillä asujan säästä todellakaan. Eikä sun lomareissukaan kiinnosta, jos en itse pääse ikinä minnekään vaikkapa matkaseuran puutteen takia ja tietäisin, etten yksin saa matkasta mitään irti.

Vierailija
19/39 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

Koska se johtaisi naisten mielenterveyden romahtamiseen. Naiset eivät kestäisi sitä että miesten seksuaalisuus on avoimesti naamalla.

Joku hölmö tietysti keksii viisaan vertauksen "aijjaa, no mitäs jos homo tulisi tarjoamaan perspanoa sinulle, häh?!" vaikka naisen ja miehen välinen seksi on luonnollista ja turvallista oikein suoritettuna ja siihen ei liity vakavia lieveilmiöitä.

..näh, just toisin päin. Miehet pelkäis kuulla että ihan kaikennäköiset naiset haluaa ja nauttii puolisoittensa kanssa. :)

Vierailija
20/39 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mua ainakaan kiinnosta kuulla, jos itse asun Pohjoisnavalla pakosta (oon siis itse haluton, ollut aina, sille ei voi mitään) Seychelleillä asujan säästä todellakaan. Eikä sun lomareissukaan kiinnosta, jos en itse pääse ikinä minnekään vaikkapa matkaseuran puutteen takia ja tietäisin, etten yksin saa matkasta mitään irti.

Pystyt ylipäätään keskustelemaan vain niiden kanssa jotka on tasan samassa elämäntilanteessa kuin sinä? :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme