Onko jonkun mielestä MA Numminen hyvä laulaja?
Mihin perustuu hänen arvostettu asemansa säveltaiteilijana?
PS. Kyllä, laulan itekin paremmin.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juice ja Junnu olivat sanoittajia, tämä "emmaa" ei ollut muuta kuin yliopiston vasemmiston lempilapsi.
No entäpä Kari Peitsamo.
Hänestäkin voisi tehdä ketjun. Vähän samaa osastoa.
Vedetäänkö Sibelius vielä keskusteluun mukaan?
Tirlirlei, mä tuskinpa häiritsen. Tällä ohjenuoralla koko elämän läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Nummisesta koskaan digannut, mutta älykäs hän kieltämättä on. Minulle on mysteeri, miksi esim. saksalaiset olivat aikoinaan hänen tuotannostaan kiinnostuneita. Toki siellä lyö läpi kaikki kummallinen.
Mielestäni tehnyt saksaksi biisejä ellei levynkin.
Tätä dadaa. Olikohan laulettua filosofiaa.
Oli laulettua DDR:n ihannointi.
Oli se ihme rautaesiripun kannattaja ja huono laulaja.
Ei osannut laulaa, muuta kuin jänikset venäjän kartalle 😂😂😂
Emmaa Numminen, miksi yritit aivopestä lapsia Neuvostoliiton tavoille?
Numminen pitää putinia UrosKotkanaan.
Muuten, Martti Servossa on jotakin ulkoisesti samaa kuin MA:ssa.
Martti Servo & Napander - Maailman sinisin taivas
Mitäs tykkäätte lavalle tulosta ?
Vierailija kirjoitti:
Kuunnelkaapa biisi Joka kymmenes vuosi. Kuulostaako tutulta? Aivan, Hurriganes-biisihän se oikeasti on.
Ai biisi, jossa soittaa Hurriganes, kuulostaa Hurriganesilta? Niin, se on biisi, jonka on sanoittaja ja esittäjä on M.A. Numminen, soittaa Hurriganes, ja koskettimissa on biisin säveltänyt Pedro Hietanen. Eikö oo jännää.
Vierailija kirjoitti:
Hän on tekotaiteilija ja elitisti.
Anarkisti ennemmin. Kiltti punkkari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on tekotaiteilija ja elitisti.
Anarkisti ennemmin. Kiltti punkkari.
Neuvostoliiton ihailija, stalinisti ja nykyinen putinin ihailija ei ole kiltti.
Eikä hän ollut punkkari, ei sitten mitenkään, vaan puku päällä oleva yliopisto kommunisti.
Martti Servo osaa laulaa ja sanoituksetkin ovat parempia, lisäksi hän ei ole kommari kuten emmaa numminen.
Kukaan ei tietenkään osaa laittaa pienintäkään todistetta, että Numminen olisi Putinin puolella.
Juu, en oikeasti odotakaan.
on hyvä laulaja ja selvästi musikaalinen, mutta ei tee minun mieleistäni musiikkia
Ensimmäinen LP-levyni oli Iso mies ja keijukainen, jolla mm. MANumminen ja Badding lauloivat rokkeja. Se oli aivopesu rockin kuuntelemiseen, mikä onkin jatkunut yli 50 vuotta. Olen monesti nähnyt keikalla ja aina tykännyt.
Suomen talvisota on sitten toista ääripäätä eli undergroundia. Kovasti vaikuttanut kotimaisen rockin kehitykseen tämä teos.
Tota tullut lapsena kuultua ihan riittävästi, eikä ihan välttämättä laulamiseksi voi edes sanoa, sen verran hirveä ääni äijällä.
Ei hän osaa laulaa, eihän hän ole lainkaan musikaalinen, niin miksi osaisi?
Kaksi kertaa olen ollut keikalla ja kaksi kertaa olen lähtenyt tämän kommari-nummiston keikalta pois.
M A Numminen kuului tuohon taistolaisten joukkoon, se oli syy miksi hän ihannoin DDR:ää ja naukui saksaksi.
Hän on 82-vuotias ja kaikki ne kovimmat stalinistit ovat nykyään suurin piirtein tuon ikäisiä.
Jos se todellakin ole niin että "jänikset neuvostoliiton kartalle"!!?!?!?
Jos tietää jotain musiikista tietää kuinka taitava on Mauri Antero. Hän laulaa laulunsa aina samalla tavalla pieleen ja se vaatii taitoa lisäksi siinä laulussa taisi olla sellainen ominaisuus että siinä on kaksi nuottia yhtäaikaa johon ei moni pysty.
No entäpä Kari Peitsamo.
Hänestäkin voisi tehdä ketjun. Vähän samaa osastoa.