Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei olisi pitänyt mennä lukemaan miehen puhelinta

Vierailija
30.12.2015 |

Mies lähti kauppaan ja sillä oli vahingossa jäännyt puhelin keittiöön. Katoin, että sillä oli face jäännyt auki ja ajattelin vaan katson mitä se on kirjoitellut. Niin kiva! Se oli sitten haukkunut minua kaikille sen kavereille! Jopa tänäänkin! Jotenkin tuli niin paha mieli niistä teksteistä, että tekisi mieli ottaa jalat alleen ja lähteä pois. Naisille ei ollut kuitenkaan mitään kirjoittanut mutta miehille kyllä! vaikea uskoa, että rakastaisi minua jos se koko ajan haukkuu minua muille! :(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissaan oleva rakastava mies ei hauku naistaan kavereille. Se on fakta. Siinä varmaan miehet ja naiset on niin erilaisia... Tiedän useita naisia, jotka moittivat miestään milloin mistäkin, mutta tietää, että kuitenkin rakastaa ja tuo moittiminen on vaan jotain tunteiden purkamista ystävien kesken. Yhtään tällaista miestä en tunne. Ja olen siis itsekin mies. Joskus nyt voidaan tuhahdella huumorilla vaikka saunaillassa, kuinka se muija on taas käynyt ylikierroksilla... Jos mies haukkuu naistaan, niin tämä ei tätä rakasta!!

Vierailija
22/24 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v mies kirjoittelee kavereidensa kanssa facebookissa? Eiks se ole keski-ikäisten naisten mesta??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosissaan oleva rakastava mies ei hauku naistaan kavereille. Se on fakta. Siinä varmaan miehet ja naiset on niin erilaisia... Tiedän useita naisia, jotka moittivat miestään milloin mistäkin, mutta tietää, että kuitenkin rakastaa ja tuo moittiminen on vaan jotain tunteiden purkamista ystävien kesken. Yhtään tällaista miestä en tunne. Ja olen siis itsekin mies. Joskus nyt voidaan tuhahdella huumorilla vaikka saunaillassa, kuinka se muija on taas käynyt ylikierroksilla... Jos mies haukkuu naistaan, niin tämä ei tätä rakasta!!

Onhan tässä sävyjö haukkumisen ja ei haukkumisen välillä... Esim kuvailu, kuinka tietyt asiat kumppanissa ärsyttää, ei ole välttämättä suoranaista haukkumista vaan spontaanimpaa purkamista. Mutta niinhän se on ollut iät ja ajat että meidän ihmisten on vain niin vaikea hyväksyä että luonteeseemme kuuluu niiin valo kuin varjo, jostain syystä se varjo ollaan luokiteltu auttamatta "pahaksi".

Vierailija
24/24 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haukkuminen oli törkeää eikä mies puhunut sinulle mitään suhdetta hiertävistä asioista niin pistä kiertoon ellei ole pakottavaa syytä jäädä suhteeseen. Miehellä voisi olla sentään jotain kunnioitusta kumppaniaan kohtaan.

Off topic: Kyllästyttää niin paljon lukea näitä sepustuksia miten miehet tekee näin ja naiset tekee näin. Myös miehet puhuu pahaa selän takana, pihtaa, nalkuttaa jne muita naisille miellettyjä asioita. Nähty on. Ja se ei tarkoita automaattisesti sitä että naisessa on vika jos mies näin tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi