Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei olisi pitänyt mennä lukemaan miehen puhelinta

Vierailija
30.12.2015 |

Mies lähti kauppaan ja sillä oli vahingossa jäännyt puhelin keittiöön. Katoin, että sillä oli face jäännyt auki ja ajattelin vaan katson mitä se on kirjoitellut. Niin kiva! Se oli sitten haukkunut minua kaikille sen kavereille! Jopa tänäänkin! Jotenkin tuli niin paha mieli niistä teksteistä, että tekisi mieli ottaa jalat alleen ja lähteä pois. Naisille ei ollut kuitenkaan mitään kirjoittanut mutta miehille kyllä! vaikea uskoa, että rakastaisi minua jos se koko ajan haukkuu minua muille! :(

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa, tieto lisää tuskaa.

Vierailija
2/24 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole ihan oma vikasi, jos olet niin ärsyttävä ämmä, että on aihetta haukkua sinua kavereilleen. Katso peiliin ja mieti missä on ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt rikoksen. Toivottavasti mies ilmoittaa poliisille tai ainakin lemppaa pihalle. Hyvää uuttavuotta vaan 😂

Vierailija
4/24 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samalla tavalla. Oli myös jutellut naisille.

Vierailija
5/24 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkunut miten? Tarkenna vähän niin voimme arvioida jäätkö vai juoksetko.

Vierailija
6/24 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrättekö oikeasti olevanne rikoksentekijöitä?

Vierailija
7/24 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haukkui? Miksi olet sen kanssa. Ja mikset nyt ota ja lähde? Ainiin: Lapset.

Vierailija
8/24 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei IKINÄ syyttä hauku rakastamaansa naista kavereilleen! Jotain huumoria voi olla, muttei kyllä mitään törkeää haukkumista. Oletko ollut ärsyttävä, kontrolloiva kusipää? Naiset voi oikeasti moittia miestään ystävilleen jopa loukkaavaan sävyyn... Olen kuullut ja nähnyt!

Vierailija
9/24 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten haukkui?

Vierailija
10/24 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt miten haukkui!

Vierailija
11/24 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain kerran selville miehen haukkuneen minua exälleen. En koskaan kyennyt antamaan anteeksi ja mies onkin nyt entinen.

Vierailija
12/24 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mekin jätkien kesken voidaan heittää jotain huumoria naisistamme, muttei ikinä mitään haukkumista ilman syytä. Kerran olen tainnut ystäville sanoa jotain rumaa naisesta, kun tämä sai jonkun ihan käsittämättömän itkupotkumustasukkaisuusraivarin, jota en jaksanut väsyneenä kuunnella ja lähdin ulos tuulettumaan.

Vierailija
13/24 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt miten haukkui!

Kaikin tavoin. Kuinka olen niin huono kaikessa ja kuinka baarista löytyisi parempi nainen... ;(

Kai mä oon sitten ihan paska ihminen! :(

Vierailija
14/24 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt miten haukkui!

Kaikin tavoin. Kuinka olen niin huono kaikessa esim. Sängyssä ja kuinka baarista löytyisi parempi nainen... ;(

Vierailija
15/24 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonniin, ei pitäisi mennä nuuskimaan toisten puhelimia. Jos mies haukkuu aiheetta, virittele asiasta keskustelua. Mikä mättää? Jos se haukkuu aiheesta, ota opiksesi.

Vierailija
16/24 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt miten haukkui!

Kaikin tavoin. Kuinka olen niin huono kaikessa ja kuinka baarista löytyisi parempi nainen... ;(

Jaa no se ei ole mitäön huumoria. Lähde! Ei mies ole kanssasi tosissaan, jos kavereille kertoo tuollaista. Kauan ootte seurustellut? Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
17/24 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on aika luonnollistakin, että pariskunnan osapuolilla on kummallakin edes se yksi luottoystävä. Ja sille sitten puhutaan ongelmista tai siitä, jos kumppanissa ottaa joku aivoon. Kaikkea kun ei kannata suoltaa suoraan kumppanille, joskus se on jopa ihan suotavaa. Kyllä ainakin oma paras ystävä tietää, että usein ne ovat vain senhetkisiä tunnetiloja enkä oikeasti vihaa kumppaniani. Mun mielestä tällä voi säästää monta riitaa suhteesta. Tosin jos miehesi kaveri on pena perjantaipullo, jolta ei voi kuvitella muuta neuvoa kuin "jätä se akka" niin ei se kovin pitkälle kanna. 

Vierailija
18/24 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on aika luonnollistakin, että pariskunnan osapuolilla on kummallakin edes se yksi luottoystävä. Ja sille sitten puhutaan ongelmista tai siitä, jos kumppanissa ottaa joku aivoon. Kaikkea kun ei kannata suoltaa suoraan kumppanille, joskus se on jopa ihan suotavaa. Kyllä ainakin oma paras ystävä tietää, että usein ne ovat vain senhetkisiä tunnetiloja enkä oikeasti vihaa kumppaniani. Mun mielestä tällä voi säästää monta riitaa suhteesta. Tosin jos miehesi kaveri on pena perjantaipullo, jolta ei voi kuvitella muuta neuvoa kuin "jätä se akka" niin ei se kovin pitkälle kanna. 

Näin juuri, mutta ap:n tapauksessa ei tainnut olla kyse tästä.

Vierailija
19/24 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt miten haukkui!

Jaa no se ei ole mitäön huumoria. Lähde! Ei mies ole kanssasi tosissaan, jos kavereille kertoo tuollaista. Kauan ootte seurustellut? Minkä ikäisiä olette?

20 molemmat

Vierailija
20/24 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä rakastaako hän sinua. Ei teidän suhde taida olla kovin hyvä? Erotkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän