Ei olisi pitänyt mennä lukemaan miehen puhelinta
Mies lähti kauppaan ja sillä oli vahingossa jäännyt puhelin keittiöön. Katoin, että sillä oli face jäännyt auki ja ajattelin vaan katson mitä se on kirjoitellut. Niin kiva! Se oli sitten haukkunut minua kaikille sen kavereille! Jopa tänäänkin! Jotenkin tuli niin paha mieli niistä teksteistä, että tekisi mieli ottaa jalat alleen ja lähteä pois. Naisille ei ollut kuitenkaan mitään kirjoittanut mutta miehille kyllä! vaikea uskoa, että rakastaisi minua jos se koko ajan haukkuu minua muille! :(
Kommentit (24)
Eiköhän se ole ihan oma vikasi, jos olet niin ärsyttävä ämmä, että on aihetta haukkua sinua kavereilleen. Katso peiliin ja mieti missä on ongelma.
Olet tehnyt rikoksen. Toivottavasti mies ilmoittaa poliisille tai ainakin lemppaa pihalle. Hyvää uuttavuotta vaan 😂
Mulle kävi samalla tavalla. Oli myös jutellut naisille.
Haukkunut miten? Tarkenna vähän niin voimme arvioida jäätkö vai juoksetko.
Ymmärrättekö oikeasti olevanne rikoksentekijöitä?
Mitä se haukkui? Miksi olet sen kanssa. Ja mikset nyt ota ja lähde? Ainiin: Lapset.
Mies ei IKINÄ syyttä hauku rakastamaansa naista kavereilleen! Jotain huumoria voi olla, muttei kyllä mitään törkeää haukkumista. Oletko ollut ärsyttävä, kontrolloiva kusipää? Naiset voi oikeasti moittia miestään ystävilleen jopa loukkaavaan sävyyn... Olen kuullut ja nähnyt!
Itse sain kerran selville miehen haukkuneen minua exälleen. En koskaan kyennyt antamaan anteeksi ja mies onkin nyt entinen.
Kyllä mekin jätkien kesken voidaan heittää jotain huumoria naisistamme, muttei ikinä mitään haukkumista ilman syytä. Kerran olen tainnut ystäville sanoa jotain rumaa naisesta, kun tämä sai jonkun ihan käsittämättömän itkupotkumustasukkaisuusraivarin, jota en jaksanut väsyneenä kuunnella ja lähdin ulos tuulettumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt miten haukkui!
Kaikin tavoin. Kuinka olen niin huono kaikessa ja kuinka baarista löytyisi parempi nainen... ;(
Kai mä oon sitten ihan paska ihminen! :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt miten haukkui!
Kaikin tavoin. Kuinka olen niin huono kaikessa esim. Sängyssä ja kuinka baarista löytyisi parempi nainen... ;(
Nonniin, ei pitäisi mennä nuuskimaan toisten puhelimia. Jos mies haukkuu aiheetta, virittele asiasta keskustelua. Mikä mättää? Jos se haukkuu aiheesta, ota opiksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt miten haukkui!
Kaikin tavoin. Kuinka olen niin huono kaikessa ja kuinka baarista löytyisi parempi nainen... ;(
Jaa no se ei ole mitäön huumoria. Lähde! Ei mies ole kanssasi tosissaan, jos kavereille kertoo tuollaista. Kauan ootte seurustellut? Minkä ikäisiä olette?
Mun mielestä on aika luonnollistakin, että pariskunnan osapuolilla on kummallakin edes se yksi luottoystävä. Ja sille sitten puhutaan ongelmista tai siitä, jos kumppanissa ottaa joku aivoon. Kaikkea kun ei kannata suoltaa suoraan kumppanille, joskus se on jopa ihan suotavaa. Kyllä ainakin oma paras ystävä tietää, että usein ne ovat vain senhetkisiä tunnetiloja enkä oikeasti vihaa kumppaniani. Mun mielestä tällä voi säästää monta riitaa suhteesta. Tosin jos miehesi kaveri on pena perjantaipullo, jolta ei voi kuvitella muuta neuvoa kuin "jätä se akka" niin ei se kovin pitkälle kanna.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on aika luonnollistakin, että pariskunnan osapuolilla on kummallakin edes se yksi luottoystävä. Ja sille sitten puhutaan ongelmista tai siitä, jos kumppanissa ottaa joku aivoon. Kaikkea kun ei kannata suoltaa suoraan kumppanille, joskus se on jopa ihan suotavaa. Kyllä ainakin oma paras ystävä tietää, että usein ne ovat vain senhetkisiä tunnetiloja enkä oikeasti vihaa kumppaniani. Mun mielestä tällä voi säästää monta riitaa suhteesta. Tosin jos miehesi kaveri on pena perjantaipullo, jolta ei voi kuvitella muuta neuvoa kuin "jätä se akka" niin ei se kovin pitkälle kanna.
Näin juuri, mutta ap:n tapauksessa ei tainnut olla kyse tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt miten haukkui!
Jaa no se ei ole mitäön huumoria. Lähde! Ei mies ole kanssasi tosissaan, jos kavereille kertoo tuollaista. Kauan ootte seurustellut? Minkä ikäisiä olette?
20 molemmat
Kysy mieheltä rakastaako hän sinua. Ei teidän suhde taida olla kovin hyvä? Erotkaa.
Sen siitä saa, tieto lisää tuskaa.