Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä minussa on vialla? Kukaan mies ei koskaan kiinnostu

Vierailija
30.12.2015 |

Olen siis alle 25-vuotias nainen. Kasvoja on kehuttu useasti kauniiksi (ja en siis meikkaa muuta kuin juhliin), olen hiukan päälle 160 cm, vyötärönympärys on 65 cm ja sekä rinnan- että lantionympärys on 95 cm. OIen siis suunnilleen keskipituinen ja aika kurvikas. Pukeudun yleensä farkkuihin tai hameisiin, jotka ovat tyyliltään "tavallisia", eli en siis pukeudu minkään alakulttuurin mukaisesti.
Minulla on paljon harrastuksia, ja opiskelen samalla. Olen taiteellinen ja musikaalinen, sekä todella luonnonläheinen ihminen. Olen vegaani ja kannatan luonnonsuojelua.
Kavereita ja ystäviä minulla on paljon, joten kyse ei ole siitä, että olisin luonteeltani ilkeä. Olen usein jopa liian kiltti. Olen ystävällinen kaikille, rento, avoin, luotettava ja kaikilla on kanssani aina viihtyisää. Sopeudun monenlaisiin tilanteisiin. En nipota turhasta.
Seurustellut olen kerran. Suhde ei kuitenkaan ollut kovinkaan vakava, ja se alkoi ja loppui minun aloitteestani. Olen edelleen neitsyt.

Yritän "iskeä" miehiä aika usein. En koskaan kuitenkaan baareissa, vaan ihan tavallisissa tilanteissa. Kukaan ei koskaan kuitenkaan tule iskemään minua. En ikinä yritä niitä "komeimpia" yms. miehiä, vaan ihan tavallisen näköisiä ja oloisia tyyppejä. Minua ei haittaa pieni ylipaino, lyhyys, "virheet" kasvoissa jne. Koitan yleensä iskeä niitä mukavanoloisia ja "helposti lähestyttäviä" miehiä. Minulla ei myöskään ole vaatimuksia miehen ulkoisia ominaisuuksia kohtaan (ja tässä tarkoitan ulkonäön lisäksi myös esim. varallisuutta, eli en odota mitään rikasta miestä).

Saan kuitenkin aina pakit. AV-palstan miesten mukaanhan näin ei voi käydä naiselle, varsinkaan nuorelle ja kauniille sellaiselle. Kertokaa minulle sitten, mikä minussa on vialla, etten saa miestä (ja provoksi ei tarvitse tulla haukkumaan, sillä olen tosissani)?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan muu sanonut sinua kauniiksi kuin vanhempasi tai mummosi?

Olet hauska. Minua ovat sanoneet kauniiksi tuntemattomat miehet työpaikoilla, asiakaspalvelijana asiakkaat, baareissa miehet, omat kaverini, jne.

Ja silti olen kuitenkin liian ruma seurustelusuhteeseen. Eipä voi mitään :(

Vierailija
62/75 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on oikeesti yleinen ongelma että lähdetään iskemään juuri niitä miehiä jotka ei susta syty, samalla sut huolii melkein joka toinen ihminen ja silti itketään ettei ketään löydy ja mussa on vikaa. Ei, vaan etsit väärästä paikasta väärään aikaan ja ihan väärää porukkaakin. 

Ei minun mielestäni sellainen "no otetaan nyt joku"-mentaliteetti oikein toimi, ei itseään voi pakottaa kiinnostumaan toisesta ihmisestä, vaan se on asia jonka pitäisi tulla pakottamatta. Väkisin väännetty suhde on aivan hirveä vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole Tinderissä?

Vierailija
64/75 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaveri kans ikisinkku. Ikää 24 ja ei ole ikinä seurustellut. Satunnaisiin seksisuhteisiin kyllä kelvannut. Ulkonäöllisesti ihan nätti tyttö. Vähän ylipainoa, mutta huoliteltu ulkomuoto. Pukeutuu kuitenkin tosi tanttamaisesti. Käyttää vain merkkivaatteita ja kaiken pitää olla laaduksasta. Ehkä jotkut miehet sitten pelästyy tätä? 

Mutta, tämä nainen on tinderissä ja muissa deitti jutuissa. Aina on hirveät analysoinnit joka hiton miehestä. "En voi vastata vielä viestiin ettei luule, että olisin kiinnostunut. En voi mennä ekoilla treffeille leffaan koska liian intiimiä. En voi vastata näin tai noin. En voi ehdottaa sitä ja tätä. Nyt se laitto noin ja mun vastattava näin"

Kuka mies oikeasti kiinnostuu kaikki niin valmiiksi käsikirjoitettua? Miksi ei voi vaan nauttia ja antaa tilanteen viedä mukanaan.?! Ei kaiken tarvitse sujua Sinkkuelämää-tyylillä. 

Vierailija
65/75 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hauska. Minua ovat sanoneet kauniiksi tuntemattomat miehet työpaikoilla, asiakaspalvelijana asiakkaat, baareissa miehet, omat kaverini, jne.

Arvailuja:

Kauniin naisen dilemma - mitä kauniimpi nainen, sitä epävarmempi hyvin moni mies on omista mahdollisuuksistaan ja saattaa kieltäytyä luulemastaan friendzonelle päätymisestä tai muuten luulla ettet ole tosissasi. On tehtävä selväksi että olet tosissasi antamatta "syöjättären" ensivaikutelmaa, joka voi monelle olla turn off... Mitä kauniimpi, sitä vaikeampaa.

Jos olet todella kaunis, älä tyydy kompromisseihin vaan ota vaikka ohjat omiin käsiisi ja kysy mielestäsi hyvän näköisiä miehiä suoraan treffeille. Ei hekään kaikki ole pelkän pesän perään olevia pelimiehiä, jotkut voivat olla jopa ujojakin ja, jos miehen itsetunto on kohdillaan, voi tärpätä?

En itse ole mitenkään erityisen komea, mutta tuleva vaimoni oli aikoinaan välillä mustasukkainen naisista, jotka joskus jotenkin vaan löytyivät juttelemasta kanssani (vaimo ei edes ole mustasukkaista tyyppiä). Itse en tajunnut edes mistä on kyse kuin vasta jälkikäteen...

Vierailija
66/75 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeille pyydetty mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvailuja:

Kauniin naisen dilemma - mitä kauniimpi nainen, sitä epävarmempi hyvin moni mies on omista mahdollisuuksistaan ja saattaa kieltäytyä luulemastaan friendzonelle päätymisestä tai muuten luulla ettet ole tosissasi. On tehtävä selväksi että olet tosissasi antamatta "syöjättären" ensivaikutelmaa, joka voi monelle olla turn off... Mitä kauniimpi, sitä vaikeampaa.

Jos olet todella kaunis, älä tyydy kompromisseihin vaan ota vaikka ohjat omiin käsiisi ja kysy mielestäsi hyvän näköisiä miehiä suoraan treffeille. Ei hekään kaikki ole pelkän pesän perään olevia pelimiehiä, jotkut voivat olla jopa ujojakin ja, jos miehen itsetunto on kohdillaan, voi tärpätä?

En itse ole mitenkään erityisen komea, mutta tuleva vaimoni oli aikoinaan välillä mustasukkainen naisista, jotka joskus jotenkin vaan löytyivät juttelemasta kanssani (vaimo ei edes ole mustasukkaista tyyppiä). Itse en tajunnut edes mistä on kyse kuin vasta jälkikäteen...

Olen tehnyt aloitteita ja miehet ovat tehneet minulle aloitteita. Olen saanut vain ja ainoastaan tapailemiltani miehiltä myöhemmin kommenttia, että en ole tarpeeksi kaunis. Johtopäätös on, että olen kaunis noin muuten mutten miehille suhteeseen.

Vierailija
67/75 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mustakin tuntui, etten kelpaa kenellekään. Paitsi joillekin ongelmaisille, oudoille, itseäni reilusti vanhemmille ja/tai juopoille miehille. Olen kuitenkin kaunis itsestään huolta pitävä nainen ja haluan että myös mies miellyttää silmääni. Olen lenkkeillyt aina, mutta alotin myös salilla treenaamisen. Sain enemmän itseluottamusta ja se olin minä joka teki aloitteen kun tapasin kiinnostavan miehen. Näytin paremmalta kuin aikoihin ja kyllä sen miehetkin huomaa. Ei miehet todellakaan hae itseään vaatimattoman näköistä naista. Eli kyllä sporttisempi vartalo saa enemmän huomiota miehiltä, eikä pelkästään katseita vaan olen saanut ihan treffipyyntöjä. Toisaalta ennenkaikkea sitä pitää vaan tavata se itselleen sopiva henkilö. Joskus siinä voi kestää, niinkuin kohdallani. Mutta kyllä sitä tuli monesti mietittyä miksi en kelpaa kenellekään. Enää ei tarvitse miettiä. Oikeestaan nykyään mietin vaan, että kelpaan kelle vaan ja toisaalta ei tarvitse kelvata kun tuolle yhdelle.

Vierailija
68/75 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mustakin tuntui, etten kelpaa kenellekään. Paitsi joillekin ongelmaisille, oudoille, itseäni reilusti vanhemmille ja/tai juopoille miehille. Olen kuitenkin kaunis itsestään huolta pitävä nainen ja haluan että myös mies miellyttää silmääni. Olen lenkkeillyt aina, mutta alotin myös salilla treenaamisen. Sain enemmän itseluottamusta ja se olin minä joka teki aloitteen kun tapasin kiinnostavan miehen. Näytin paremmalta kuin aikoihin ja kyllä sen miehetkin huomaa. Ei miehet todellakaan hae itseään vaatimattoman näköistä naista. Eli kyllä sporttisempi vartalo saa enemmän huomiota miehiltä, eikä pelkästään katseita vaan olen saanut ihan treffipyyntöjä. Toisaalta ennenkaikkea sitä pitää vaan tavata se itselleen sopiva henkilö. Joskus siinä voi kestää, niinkuin kohdallani. Mutta kyllä sitä tuli monesti mietittyä miksi en kelpaa kenellekään. Enää ei tarvitse miettiä. Oikeestaan nykyään mietin vaan, että kelpaan kelle vaan ja toisaalta ei tarvitse kelvata kun tuolle yhdelle.

Mutta ei hyvällä vartalolla yksinkertaisesti tee mitään ellei ole kasvoista kaunis. Treenaan monta krt viikossa ja vartalo on todella hyvä (siro tiimalasi, rasvaa sopivasti mutta näkyy, että jotain on tehty) ja ei ole auttanut mitään.

Vierailija
69/75 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että yrität liikaa. Miehet haluaa vaikeasti tavoiteltavan naisen eikä helppoa. Odota että mies tulee iskemään sinua. Miehet haluaa valloittaa naisen, eivät olla valloitettavina.  Tämän takia parisuhteessa olevat naiset kiinnostaa miehiä enemmän, koska naiset eivät ole kiinnostuneita heistä. Näin ainakin parisuhteessa elävänä kauniina naisena uskoisin. Koko ajan miehet piirittää kun en ole heistä kiinnostunut :) .

Tämä on todella kulunutta paskaa. Kaikki miehet, tuskin edes suurin osa on valoittajia. Toki väärällä tavalla tyrkky on eri asia, mutta aika kuajalla ihminen on, jos ei tiedä parisuhteita jotka ovat syntyneet naisen aloitteesta. 

Vierailija
70/75 |
09.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap asuu?

Voitais mennä treffeille jos ei haittaa että olen avoliitossa, mutta akka on jo muuttamassa pois.

Vierailija
71/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
72/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kiinnostunut anaalinainnista ym. touhuilusta? Onko olemuksessasi mitään seksikästä vai oletko harmaa, massaan sulautuva lestatytön näköinen otus?

Kyllä, olen todella kiinnostunut! Yksi lempparifantasiani on laittaa miestä sträppärillä peppuun. Pitäisikö tätä kiinnostusta tuoda jatkossa aktiivisemmin esiin ihan jo ennen kuin kysyn lähestymääni miestä kahville?

t: "Ap" (no ei vaiskaan)

Vierailija
73/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, mutta kuulostat tylsältä ja itseäsi täynnä olevalta. En jaksaisi.

Vierailija
74/75 |
17.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen asia jäi harvinaisen epäselväksi, että mitä tämä iskeminen, vai "iskeminen", oikein tässä tapauksessa tarkoittaa? Avaatko edes hieman tekniikkaasi, metodejasi, ylipäänsä sitä mekaniikkaa, jota kutsut iskemiseksi? Oma käsitykseni kun on että todella moni nainen edellyttää mieheltä ajatustenlukua. Näissä tapauksissa mitään iskemistä naisen puolelta ei ole tapahtunut, vaikka jotkut naiset niin itselleen uskottelevatkin.

Olen mennyt ensin juttelemaan miehelle esim. säästä. Hymyilen, ja jossain vaiheessa saatan kysyä nimeä. Tässä vaiheessa osa jo saattaa ymmärtää, mitä yritän, ja antaa kohteliaasti pakit. Ne, jotka eivät tee niin tässä vaiheessa, niin viimeistään silloin, kun kysyn kahville.

ap

Anteeksi, mutta pitäisikö minun miehenä ymmärtää että kukaan nainen ei voisi tulla minulle juttelemaan keskellä kirkasta päivää säästä ilman että kyseessä olisi iskeminen? Aika hankalaa... Aloin juuri miettiä että minua on varmaan yritetty iskeä lukemattomia kertoja elämässäni, mutta enhän minä mistään ole mitään tajunnut. Ai näin nää hommat toimii...okei.... t. yli kolmekybänen mies

Hyvä kun mies sanoit tuon, nimittäin olen yli nelikypänen nainen, joka juttelee ihmisille. Myös miehille, kuin naisillekin. Esim. näin yhden miehen kädessä juuri puhelimen, jonka olin ostanut, enkä osannut asiaa vielä uudesta omasta. Eikä ollut iskeminen. Olisin voinut kysyä saman naiselta, jolla on "mun puhelin". Joskus ihminen on vaan ok small talk -jutteluun, mutta ei ajattele juuri mitään enempää. Toivon, että miehet ei aina ajattele iskemistä.

Vierailija
75/75 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kiinnostunut anaalinainnista ym. touhuilusta? Onko olemuksessasi mitään seksikästä vai oletko harmaa, massaan sulautuva lestatytön näköinen otus?

Anteeksi, mutta miten kiinnostus anaaliseksiin näkyisi millään muotoa ulospäin? Mikä helvetin kysymys tuo nyt on olevinaan? Onko suhteeseen pääsyn edellytys, että pitää anaaliseksistä? En ole moista soopaa kuullutkaan. Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä sekin suhteen, eikä tuollaiset seikat tule ilmi vasta kuin myöhemmässä tutustumisvaiheessa, jos ja kun puhe kääntyy petipuuhiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi