Mitä minussa on vialla? Kukaan mies ei koskaan kiinnostu
Olen siis alle 25-vuotias nainen. Kasvoja on kehuttu useasti kauniiksi (ja en siis meikkaa muuta kuin juhliin), olen hiukan päälle 160 cm, vyötärönympärys on 65 cm ja sekä rinnan- että lantionympärys on 95 cm. OIen siis suunnilleen keskipituinen ja aika kurvikas. Pukeudun yleensä farkkuihin tai hameisiin, jotka ovat tyyliltään "tavallisia", eli en siis pukeudu minkään alakulttuurin mukaisesti.
Minulla on paljon harrastuksia, ja opiskelen samalla. Olen taiteellinen ja musikaalinen, sekä todella luonnonläheinen ihminen. Olen vegaani ja kannatan luonnonsuojelua.
Kavereita ja ystäviä minulla on paljon, joten kyse ei ole siitä, että olisin luonteeltani ilkeä. Olen usein jopa liian kiltti. Olen ystävällinen kaikille, rento, avoin, luotettava ja kaikilla on kanssani aina viihtyisää. Sopeudun monenlaisiin tilanteisiin. En nipota turhasta.
Seurustellut olen kerran. Suhde ei kuitenkaan ollut kovinkaan vakava, ja se alkoi ja loppui minun aloitteestani. Olen edelleen neitsyt.
Yritän "iskeä" miehiä aika usein. En koskaan kuitenkaan baareissa, vaan ihan tavallisissa tilanteissa. Kukaan ei koskaan kuitenkaan tule iskemään minua. En ikinä yritä niitä "komeimpia" yms. miehiä, vaan ihan tavallisen näköisiä ja oloisia tyyppejä. Minua ei haittaa pieni ylipaino, lyhyys, "virheet" kasvoissa jne. Koitan yleensä iskeä niitä mukavanoloisia ja "helposti lähestyttäviä" miehiä. Minulla ei myöskään ole vaatimuksia miehen ulkoisia ominaisuuksia kohtaan (ja tässä tarkoitan ulkonäön lisäksi myös esim. varallisuutta, eli en odota mitään rikasta miestä).
Saan kuitenkin aina pakit. AV-palstan miesten mukaanhan näin ei voi käydä naiselle, varsinkaan nuorelle ja kauniille sellaiselle. Kertokaa minulle sitten, mikä minussa on vialla, etten saa miestä (ja provoksi ei tarvitse tulla haukkumaan, sillä olen tosissani)?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Darling, ei sussa ole todennäkösesti mitään vikaa. Olen joskus paininut lähes samojen ongelmien kanssa, tosin mua on kyllä tultu iskemään mutta todella harvalle olen kelvannut seurustelukumppaniksi. Paitsi nykyiselle miehelleni.. luulen että monet miehet tietosesti etsivät hyvin mitäänsanomattoman näköisiä pötkylä kroppaisia naisia joista ei tarvii olla niin kovin huolissaan että pettääkö ne. Ja monet miehet haluavat olla ns paremman näköisiä kun kumppaninsa. Kaikkien miesten puolesta en toki voi puhua.
Nää miehet jotka tulee iskemään ja ovat siinä hyviä on hyvin todennäköisesti vain seksin perässä. Joku parisuhteissa ollut mies ei paljoa iskemistä ehdi harrastaa joten on varmaan myös siinä korkeintaan keskinkertainen. En ole koskaan kuullut kavereitteni suusta, että etsisi nimenomaan mitäänsanomattomia naisia.
18: no sanoin suunnilleen keskipituinen, mutta kai voin sitten lyhytkin olla :) Mielenkiinnottomasta tai tylsästä en ole ihan varma, sillä ihmiset tykkäävät kuitenkin olla ystäviäni ja viettää aikaa kanssani. Mutta se saattaa olla, että olen mennyt iskemään sitten juuri niitä, jotka eivät ole minusta kiinnostuneita.
Niin, ja siitä särmästä vielä, en osaa oikein arvioida, onko minulla sitä. Miten pystyisin siihen, ja jos minulla ei ole särmää, niin miten sitä voi "kehittää"?
19: olen pyytänyt kahville.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päin olet? -M24 sinkku
Turun suunnalta.
ap
Niin minäkin! :O -M24
Missä "isket" eli tuttavallisemmin juttelet miehille? Noin yleensä..
Vierailija kirjoitti:
No ensinnäkään naisen keskipituus ei ole 160 vaan 165 eli olet lyhyt etkä suunnilleen keskipituinen. Mutta tiedän tiedän vastauksen tähän; vaikutat aika tylsältä ja mielenkiinnottomalta. Hyvinkään usein se ei niin ole että pelkät ulkoiset avut riittäisi. Olet ehkä lähtenyt iskemään vääränlaisia miehiä jotka pitävät sinua juuri tylsänä harmaa hiirulaisena vaikka kuvailetkin itseäsi rennoksi. Kaunis nainen tarvii myös sitä särmää, hyvin harvassa on ne jotka on läytäneet suhteen taui deittejä pelkällä ulkonäöllään ilman muuta annettavaa, eli et vain ole iskenyt ja kolahtanut kehenkään vielä kunnolla.
Hmm, tuo tylsyys taitaa olla minullakin ongelmana kun kukaan ei kiinnostu. En sitten tiedä pitäisikö väkisin yrittää olla kiinnostava vai tyytyä vain olemaan yksin...
N22
20: en meikkaa, kaikki sanovat minun näyttävän paremmalta ilman meikkiä. Pyöreäksikään en itseäni kuvailisi, sillä VY on tosiaankin tuo 65 cm, ja kuppikoko vain on suht. iso, ja lantio leveä sekä peppu aika pyöreä.
21: sanoin pyytäneeni myös kahville niitä, jotka eivät ole sanoneet heti, etteivät ole kiinnostuneita.
ap
Vierailija kirjoitti:
Luulen että yrität liikaa. Miehet haluaa vaikeasti tavoiteltavan naisen eikä helppoa. Odota että mies tulee iskemään sinua. Miehet haluaa valloittaa naisen, eivät olla valloitettavina. Tämän takia parisuhteessa olevat naiset kiinnostaa miehiä enemmän, koska naiset eivät ole kiinnostuneita heistä. Näin ainakin parisuhteessa elävänä kauniina naisena uskoisin. Koko ajan miehet piirittää kun en ole heistä kiinnostunut :) .
Olenko ainoa jonka mielestä tälläiset ihmissuhdepelit ovat lapsellisia ja naurettavia? Elokuvissa ehkä toimii jos nainen esittää vaikeasti tavoiteltavaa mutta että aikuiset ihmiset alkavat vetämään tälläista kissa-hiiri leikkiä? Itse en todellakaan halua olla saalistettavana, mielestäni se on jotenkin halventavaa. Fiksuja ja hyvännäköisiä miehiä on silti riittänyt vaikka olen välillä tehnyt itsekin aloitteen. En kyllä edes huolisi sellaista sovinistista "naisten metsästäjää". Ehkä olen vain liian feministinen kun en halua olla mikään miehen egobuusti ja kaato jonka mies on saanut valloitettua taidoillaan.
Oletko kiinnostunut anaalinainnista ym. touhuilusta? Onko olemuksessasi mitään seksikästä vai oletko harmaa, massaan sulautuva lestatytön näköinen otus?
Vierailija kirjoitti:
Missä "isket" eli tuttavallisemmin juttelet miehille? Noin yleensä..
Tuntemattomia esimerkiksi puistoissa, kirjastoissa tai vaikka ostoskeskuksissa. Puolituttuja taas esim. harrastuksissa tai opiskelupaikassani tauoilla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen asia jäi harvinaisen epäselväksi, että mitä tämä iskeminen, vai "iskeminen", oikein tässä tapauksessa tarkoittaa? Avaatko edes hieman tekniikkaasi, metodejasi, ylipäänsä sitä mekaniikkaa, jota kutsut iskemiseksi? Oma käsitykseni kun on että todella moni nainen edellyttää mieheltä ajatustenlukua. Näissä tapauksissa mitään iskemistä naisen puolelta ei ole tapahtunut, vaikka jotkut naiset niin itselleen uskottelevatkin.
Olen mennyt ensin juttelemaan miehelle esim. säästä. Hymyilen, ja jossain vaiheessa saatan kysyä nimeä. Tässä vaiheessa osa jo saattaa ymmärtää, mitä yritän, ja antaa kohteliaasti pakit. Ne, jotka eivät tee niin tässä vaiheessa, niin viimeistään silloin, kun kysyn kahville.
ap
En juo kahvia.
Tykkäätkö seksista ja millaiset rinnat sinulla on?
Saako tulla naamalle jne?
29: kuten sanoin, olen neitsyt, enkä ole siis vielä kokeillut mitään tuollaista. Mutta kokeilunhaluinen kyllä olen.
Ja seksikkyyttä en osaa itsessäni arvioida, mutta en minä ainakaan lestadiolaistytöltä näytä.
ap
Ehkä et ole oikein löytänyt tyyppiäsi vielä. Se voi olla hiukan hankalaa, koska sinulla on noin monipuoliset kiinnostuksen kohteet, mutta näytät kuitenkin ns. tavikselta pukeutumisen suhteen. Vegaanius ja ns. luonnonlapsityyli puree tosiaan enimmäkseen ituhippimiehiin ja taiteilijaluonteisiin, ehkä joihinkin hipsteteihin. Tavisjampat ei yleensä niinkään innostu erittäin tiedostavasta ja taiteisiin suuntautuneesta naisesta. Suosittelenkin että muokkaat tyyliäsi hiukan joko taiteellis-romanttiseen tai ekohipsterin/ituhipin suuntaan, niin profiloidut paremmin, erotut siis joukosta niin että samanhenkiset miehet huomaavat sinut. Tietty voit jatkaa tavistenkin tavoittelua jos et koe, että mikään muu miestyyppi sinua miellyttää, mutta yhteisten puheenaiheiden löytyminen saattaa olla haastavaa. Kannattaa valita hyvin paikka, jossa miehiä lähestyy. Esim. taidenäyttelyssä, konsertissa tai opastetulla luontoretkellä sinun mieltymysten mukaan voisi löytyä sopivaa seuraa. :) Kannattaa opetella jutustelemaan miesten kanssa muutenkin niitänäitä (voi toki olla että osaatkin jo), usein suhde voi siitä lähteä pikku hiljaa etenemään kun löytää jonkun jonka kanssa juttu luistaa, vaikkei sillä mielellä heti olisikaan. Liian ilmiselvän epätoivoinen ja liehittelevä käytös nimittäin karkottaa kenet tahansa arvonsa tuntevan. Koeta ennemmin ottaa vaan lunkisti, mutta pieni flirtti ja pilke silmäkulmassa, niin jo luulisi halukkaita löytyvän. :D Onnea matkaan!
24: oho :O
32: olen edelleenkin neitsyt, mutta kokeilunhaluinen olen myös. Ja rinnat, no, kuppikoko ainakin on aika iso, ja kiinteät ne silti ovat (mutta eihän sitä nyt vaatteiden alta huomaa millaiset ne ovat, joten tuskinpa pakit ovat niistä kiinni :D).
ap
Vierailija kirjoitti:
20: en meikkaa, kaikki sanovat minun näyttävän paremmalta ilman meikkiä. Pyöreäksikään en itseäni kuvailisi, sillä VY on tosiaankin tuo 65 cm, ja kuppikoko vain on suht. iso, ja lantio leveä sekä peppu aika pyöreä.
21: sanoin pyytäneeni myös kahville niitä, jotka eivät ole sanoneet heti, etteivät ole kiinnostuneita.
ap
Suurimmalle osalle miehistä meikkaamattomuus on jopa deal breaker.
En tajua kommentteja ap:n "tylsyydestä". Mistä ne miehet tietää, miten kiinnostava tai tylsä ap on jonkun nopean juttutuokion perusteella? Mikä edes on kiinnostavaa naisessa miehen mielestä? Jos nainen kertoo harrastavansa jotain extremeä, niin on liian itsenäinen ja epänaisellinen... ja lista jatkuu.
34: kiitos aivan valtavasti näistä vinkeistä! Sait minuun lisää intoa löytää minulle "sopiva" mies, pitääpä mennä katsomaan, milloin olisi seuraava taidenäyttely tai opastettu luontoretki :)
Vierailija kirjoitti:
34: kiitos aivan valtavasti näistä vinkeistä! Sait minuun lisää intoa löytää minulle "sopiva" mies, pitääpä mennä katsomaan, milloin olisi seuraava taidenäyttely tai opastettu luontoretki :)
Tämä siis ap.
Se 24-v turkulainen sinkkumies tässä vielä. Olen itse todellakin kiinnostunut tutustumaan suhun kuvauksesi perusteella. Olen itsekin neitsyt vielä, koska mulla on pitkään ollut sosiaalisten tilanteiden pelkoa, joista olen yrittänyt päästä eroon. Opiskelen yliopistossa, olen vegetaristi ja kannatan liberaaleja vasemmistolaisia arvoja. Asun luonnon läheisyydessä, melko kaukana keskustasta. Luen aika paljon ja pyrin sivistämään itseäni. Olen kyllä aika empaattinen ja erityisherkkä, usein alan itkeä kun luen esim. blogeja toisten elämän vaikeista hetkistä. Etsin rakkauden kohdetta. :)
mimesis@luukku.com
Vierailija kirjoitti:
Olen siis alle 25-vuotias nainen. Kasvoja on kehuttu useasti kauniiksi (ja en siis meikkaa muuta kuin juhliin), olen hiukan päälle 160 cm, vyötärönympärys on 65 cm ja sekä rinnan- että lantionympärys on 95 cm. OIen siis suunnilleen keskipituinen ja aika kurvikas. Pukeudun yleensä farkkuihin tai hameisiin, jotka ovat tyyliltään "tavallisia", eli en siis pukeudu minkään alakulttuurin mukaisesti.
...
Saan kuitenkin aina pakit. AV-palstan miesten mukaanhan näin ei voi käydä naiselle, varsinkaan nuorelle ja kauniille sellaiselle. Kertokaa minulle sitten, mikä minussa on vialla, etten saa miestä (ja provoksi ei tarvitse tulla haukkumaan, sillä olen tosissani)?
Pakkeja voi saada, mutta jos "aina" tarkoittaa 10 keskustelunavausta niin ei se vielä mitään sano. Tästä porukka näkee punaista mutta aikaisemmatkin pelimies-oppaat pitivät lähtökohtana, siis valmistelutyönä, että tehtiin 200 iskemisyritystä, ja jokaisesta piti tulla pakit. Sitten vasta voi aloittaa yrittämään oikeita lähestymisiä, kun on kasvattanut paksun nahkan.
Anteeksi, mutta pitäisikö minun miehenä ymmärtää että kukaan nainen ei voisi tulla minulle juttelemaan keskellä kirkasta päivää säästä ilman että kyseessä olisi iskeminen? Aika hankalaa... Aloin juuri miettiä että minua on varmaan yritetty iskeä lukemattomia kertoja elämässäni, mutta enhän minä mistään ole mitään tajunnut. Ai näin nää hommat toimii...okei.... t. yli kolmekybänen mies