Mitä minussa on vialla? Kukaan mies ei koskaan kiinnostu
Olen siis alle 25-vuotias nainen. Kasvoja on kehuttu useasti kauniiksi (ja en siis meikkaa muuta kuin juhliin), olen hiukan päälle 160 cm, vyötärönympärys on 65 cm ja sekä rinnan- että lantionympärys on 95 cm. OIen siis suunnilleen keskipituinen ja aika kurvikas. Pukeudun yleensä farkkuihin tai hameisiin, jotka ovat tyyliltään "tavallisia", eli en siis pukeudu minkään alakulttuurin mukaisesti.
Minulla on paljon harrastuksia, ja opiskelen samalla. Olen taiteellinen ja musikaalinen, sekä todella luonnonläheinen ihminen. Olen vegaani ja kannatan luonnonsuojelua.
Kavereita ja ystäviä minulla on paljon, joten kyse ei ole siitä, että olisin luonteeltani ilkeä. Olen usein jopa liian kiltti. Olen ystävällinen kaikille, rento, avoin, luotettava ja kaikilla on kanssani aina viihtyisää. Sopeudun monenlaisiin tilanteisiin. En nipota turhasta.
Seurustellut olen kerran. Suhde ei kuitenkaan ollut kovinkaan vakava, ja se alkoi ja loppui minun aloitteestani. Olen edelleen neitsyt.
Yritän "iskeä" miehiä aika usein. En koskaan kuitenkaan baareissa, vaan ihan tavallisissa tilanteissa. Kukaan ei koskaan kuitenkaan tule iskemään minua. En ikinä yritä niitä "komeimpia" yms. miehiä, vaan ihan tavallisen näköisiä ja oloisia tyyppejä. Minua ei haittaa pieni ylipaino, lyhyys, "virheet" kasvoissa jne. Koitan yleensä iskeä niitä mukavanoloisia ja "helposti lähestyttäviä" miehiä. Minulla ei myöskään ole vaatimuksia miehen ulkoisia ominaisuuksia kohtaan (ja tässä tarkoitan ulkonäön lisäksi myös esim. varallisuutta, eli en odota mitään rikasta miestä).
Saan kuitenkin aina pakit. AV-palstan miesten mukaanhan näin ei voi käydä naiselle, varsinkaan nuorelle ja kauniille sellaiselle. Kertokaa minulle sitten, mikä minussa on vialla, etten saa miestä (ja provoksi ei tarvitse tulla haukkumaan, sillä olen tosissani)?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis alle 25-vuotias nainen. Kasvoja on kehuttu useasti kauniiksi (ja en siis meikkaa muuta kuin juhliin), olen hiukan päälle 160 cm, vyötärönympärys on 65 cm ja sekä rinnan- että lantionympärys on 95 cm. OIen siis suunnilleen keskipituinen ja aika kurvikas. Pukeudun yleensä farkkuihin tai hameisiin, jotka ovat tyyliltään "tavallisia", eli en siis pukeudu minkään alakulttuurin mukaisesti.
...
Saan kuitenkin aina pakit. AV-palstan miesten mukaanhan näin ei voi käydä naiselle, varsinkaan nuorelle ja kauniille sellaiselle. Kertokaa minulle sitten, mikä minussa on vialla, etten saa miestä (ja provoksi ei tarvitse tulla haukkumaan, sillä olen tosissani)?
Pakkeja voi saada, mutta jos "aina" tarkoittaa 10 keskustelunavausta niin ei se vielä mitään sano. Tästä porukka näkee punaista mutta aikaisemmatkin pelimies-oppaat pitivät lähtökohtana, siis valmistelutyönä, että tehtiin 200 iskemisyritystä, ja jokaisesta piti tulla pakit. Sitten vasta voi aloittaa yrittämään oikeita lähestymisiä, kun on kasvattanut paksun nahkan.
Emmä tiiä. Kuulostaa jotenkin melko hölmöltä jos elämän sisältö koostuu jostakin pettymysten keräämisistä :D Itse miehenä en helvetissä lähde jahtaamaan YHTÄ AINOAA naista päällä maan! Joku raja nyt mokomaan pelleilyyn.
Ehkä selitys on se että Ap puhuu nyrkiniskusta. Ei naiset miehiä kovin helposti tyrmää. Toinen vaihtoehto on provo. Kyllä naisille aina kumppani löytyy ellei sitä rimaa vaan pidä niin helvetin korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20: en meikkaa, kaikki sanovat minun näyttävän paremmalta ilman meikkiä. Pyöreäksikään en itseäni kuvailisi, sillä VY on tosiaankin tuo 65 cm, ja kuppikoko vain on suht. iso, ja lantio leveä sekä peppu aika pyöreä.
21: sanoin pyytäneeni myös kahville niitä, jotka eivät ole sanoneet heti, etteivät ole kiinnostuneita.
ap
Suurimmalle osalle miehistä meikkaamattomuus on jopa deal breaker.
En tajua kommentteja ap:n "tylsyydestä". Mistä ne miehet tietää, miten kiinnostava tai tylsä ap on jonkun nopean juttutuokion perusteella? Mikä edes on kiinnostavaa naisessa miehen mielestä? Jos nainen kertoo harrastavansa jotain extremeä, niin on liian itsenäinen ja epänaisellinen... ja lista jatkuu.
Se on ihan loogista. Paljon vaikuttaa siihen kokonaisuus, pukeutuminen, eleet, ilmeet, jutut jne. Ja joku pitää silti jotain tylsänä. Nämä miehet on jo sanoneet että ei kiitos, ja luulen että juuri tuon kokonaiskuvan takia. Tuli mieleen että itsekin torjuin juuri erään ihan ulkoisesti komean, rennosti niitä näitä juttelevan tyypin, koska hänessä ei ollut minulle mitään mikä olisi sytyttänyt ja tuli myös tuo ns. särmätömyys mieleen, puuttui sellainen hakemani pilke silmäkulmasta vaikka hän rennosti juttelikin. Tällaiset ei vain ole mua varten vaikka suoraan sanoikin että haluaa numeroni. Aina sä olet liian sitä tai tätä JOLLEKIN, ksoka yhden ihmisen on mahdotonta miellyttää kaikkia, mutta silti sen kumppanin löydät. Kaikki ei vain kiinnostu samoista jutuista, ja toiselle voi olla joku ulkoinen seikka ah niin täydellisessä ap:ssakin turn off, oli mitne oli niin jotain on näiden perusteella puuttunut juuri näiden miesten mielestä, mutta se joukko ei olekaan kaikki maailman miehet. Naisillakin on usein se ongelma että ne lähtee vähän väärästä päästä iskeen miehiä ja sitten ne kitisee sitä kun ne ei kelpaa, ja samalla sivussa kitisee joku mies jota tämä iskijä ei ole vielä huomannutkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että yrität liikaa. Miehet haluaa vaikeasti tavoiteltavan naisen eikä helppoa. Odota että mies tulee iskemään sinua. Miehet haluaa valloittaa naisen, eivät olla valloitettavina. Tämän takia parisuhteessa olevat naiset kiinnostaa miehiä enemmän, koska naiset eivät ole kiinnostuneita heistä. Näin ainakin parisuhteessa elävänä kauniina naisena uskoisin. Koko ajan miehet piirittää kun en ole heistä kiinnostunut :) .
Olenko ainoa jonka mielestä tälläiset ihmissuhdepelit ovat lapsellisia ja naurettavia? Elokuvissa ehkä toimii jos nainen esittää vaikeasti tavoiteltavaa mutta että aikuiset ihmiset alkavat vetämään tälläista kissa-hiiri leikkiä? Itse en todellakaan halua olla saalistettavana, mielestäni se on jotenkin halventavaa. Fiksuja ja hyvännäköisiä miehiä on silti riittänyt vaikka olen välillä tehnyt itsekin aloitteen. En kyllä edes huolisi sellaista sovinistista "naisten metsästäjää". Ehkä olen vain liian feministinen kun en halua olla mikään miehen egobuusti ja kaato jonka mies on saanut valloitettua taidoillaan.
No et todellakaan ole ainoa, eikä sillä ole mitään tekemistä feminismin kanssa. Tuo lainaamasi nainen todennäköisesti projisoi omia mieltymyksiä, ei miehiä kiinnosta varatut naiset enemmän.
-M
Toi on oikeesti yleinen ongelma että lähdetään iskemään juuri niitä miehiä jotka ei susta syty, samalla sut huolii melkein joka toinen ihminen ja silti itketään ettei ketään löydy ja mussa on vikaa. Ei, vaan etsit väärästä paikasta väärään aikaan ja ihan väärää porukkaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...
Pakkeja voi saada, mutta jos "aina" tarkoittaa 10 keskustelunavausta niin ei se vielä mitään sano. Tästä porukka näkee punaista mutta aikaisemmatkin pelimies-oppaat pitivät lähtökohtana, siis valmistelutyönä, että tehtiin 200 iskemisyritystä, ja jokaisesta piti tulla pakit. Sitten vasta voi aloittaa yrittämään oikeita lähestymisiä, kun on kasvattanut paksun nahkan.
Emmä tiiä. Kuulostaa jotenkin melko hölmöltä jos elämän sisältö koostuu jostakin pettymysten keräämisistä :D Itse miehenä en helvetissä lähde jahtaamaan YHTÄ AINOAA naista päällä maan! Joku raja nyt mokomaan pelleilyyn.
Nyt olet kyllä ymmärtänyt lukemasi ihan väärin. Sen verran nurinkurin etten jaksa edes lähteä avaamaan sinulle.
Kyllä minä ainakin treffeille lähtisin tai kämpille. Harmi ettet taida asua lähelläkään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä selitys on se että Ap puhuu nyrkiniskusta. Ei naiset miehiä kovin helposti tyrmää. Toinen vaihtoehto on provo. Kyllä naisille aina kumppani löytyy ellei sitä rimaa vaan pidä niin helvetin korkealla.
Provohan se. Kehitelty pikkasen viime kerrasta.
Jos on liian selkeesti haavilla niin se näkyy.
Jos lopettaisit sen epätoivoisen poikakaverin etsinnän ja olisit ihan vaan oikeesti kiinnostunut niistä ihmisistä. Ehkä joku sitten kolahtaisi.
Miehet, ne nyt yleensä ei mistään aiheesta puhu niin mielellään kuin itsestään. Joten pää vinoon ja kiinnostunut katse silmiin, ei siinä muuta tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Jos on liian selkeesti haavilla niin se näkyy.
Jos lopettaisit sen epätoivoisen poikakaverin etsinnän ja olisit ihan vaan oikeesti kiinnostunut niistä ihmisistä. Ehkä joku sitten kolahtaisi.
Miehet, ne nyt yleensä ei mistään aiheesta puhu niin mielellään kuin itsestään. Joten pää vinoon ja kiinnostunut katse silmiin, ei siinä muuta tarvita.
Jotenkin väheksyvä arvio miehistä... tai ainakin itsestä tuntui vähän ylimieliseltä, vaikka samalla naurattikin. Vai semmoisia ollaan me miehet.
Mahdoton näihin on sanoa kirjoitetun tekstin perusteella. Ulkonäössäsi vika ei ole, 90% varmuudella. Lisäksi kirjoituksen perusteella vaikutat söpöltä.
Olisitko nuorille naisille tyypillisesti ylimielisen oloinen (vaikket oikeasti olisikaan)? Itselläni on tullut näitä vastaan: baarissa huomaat jonkun kiinnostavan tytön, se vaikuttaa tympeältä, alat jutella sen mukavamman oloisen kaverin kanssa ja kohta tämä toinen riippuen promilleista joko alkaa hakea huomiota (kerra yksi alkoi olan yli vinkua "olenko liian läski, et sä tällaisesta läskistä tykkää") tai mielenosoituksellisesti lähtee menemään ja kohta laittaa kaverilleen viestin "tuu tänne" tai "lähdin pois".
Isoa osaa miehistä ei tulla varmaan koskaan iskemään. Minua on tultu ehkä kahdesti, nekin juhlissa ja vähän humalassa, ja toista kertaa en edes ymmärtänyt kuin vasta jälkikäteen. Olin silloin varattu eli en kai ihan huonoimmasta päästä miehenä... eli mies tuskin ymmärtää että tässä on nyt tosi kyseessä jos pääsee iskemisen kohteeksi.
Toista iskeminen muutaman kerran jos et saa selkeitä olen varattu - pakkeja.
Vierailija kirjoitti:
Isoa osaa miehistä ei tulla varmaan koskaan iskemään. Minua on tultu ehkä kahdesti, nekin juhlissa ja vähän humalassa, ja toista kertaa en edes ymmärtänyt kuin vasta jälkikäteen. Olin silloin varattu eli en kai ihan huonoimmasta päästä miehenä... eli mies tuskin ymmärtää että tässä on nyt tosi kyseessä jos pääsee iskemisen kohteeksi.
20v nuorena en aina tajunnut itsekkään, rohkeimmat/estottomat tarttuivat yökerhossa haaroihin tai takamukseen, kun en muuten ymmärtänyt yskän. Onko AP kokeillut sitä? :D
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin on kyllä totta. Useimmat miehet eivät kuvittele olevansa universumin keskipisteitä, joten meidän kestää tovi tajuta jonkun naisen olevan kiinnostunut. Aikoinaan opiskelijakämpässä naapurin tyttö kysyi röökillä ollessamme lähtisinkö hänen kanssaan elokuviin. Mitäs minä siihen: "ei jaksa, eikö sulla ole ketään kaveria jonka kanssa mennä" :D
Oli näitä pari muutakin vastaavaa. Tajusin kun se pyydettyään minua paikkaamaan pyöränsä renkaan (vastasin etten osaa) kysyi puolileikillään olenko homo. Haha, tosin silti tajusin vasta myöhemmin yhdisteltyäni asioita. Ensireaktiona vastasin, että en ole ja jos se siitä on kiinni niin voin mä sen saatanan renkaan paikata.
En usko olevani miehissä ainoa laatuani.
Onko kukaan muu sanonut sinua kauniiksi kuin vanhempasi tai mummosi?
Ap on taruolento. Tuollaiset naiset ovat varattuja ennen kuin ehtii kissaa sanoa. Ja muka vielä neitsyt, just joo..
Laita netti-ilmoitus treffipalstalle. Ei sinussa kuulosta olevan mitään vikaa, olet ehkä etsinyt vain vääristä paikoista ja lähestynyt väriä ihmisiä. Älä ainakaan ala muuttaa itseäsi, etköhän tahdo löytää kumppanin joka pitää sinusta eikä jostain jännittäväksi väritetystä saaliista :)
Olet USA-Officen Dwight.