Ei olla miehen kanssa nähty viikkoon ja hän ei halua seksiä
Missä vika? Torjuu kaikki aloitteeni ja sanoo ettei huvita. Mua ainakin halutti kun ei oltu pitkään aikaan nähty.
Kommentit (10)
Onko tuo viikko nyt vielä niin pitkä aika ilman seksiä?
Monessa kodissa mennään kerran kuussa tahdilla, meillä rouvalle riittää kerran kvartaalissa.
Avaa nyt tilannetta vähän. Ootteko tuore pari vai pidempään yhdessä olleet? Miksi ette olleet viikkoon nähneet? Vois olla helpompi arvella, jos kerrot, onko mies ollut joulun ajan sukulaisreissulla vai esim. viikon poikien kaa etelänlomalla. Tai onko miten viriiliä teidän seksielämä yleensä? Ootteko riidelleet?
Syitä voi olla monia.
En ymmärrä jos mulla olisi muija jossain odottamassa ja kun pääsisi sen luokse olisi kanki kovana 24/7.
Oma muijakin aiheuttaa panetusta vaikka ollaan oltu yhdessä 10v , mutta se ei enään halua seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Avaa nyt tilannetta vähän. Ootteko tuore pari vai pidempään yhdessä olleet? Miksi ette olleet viikkoon nähneet? Vois olla helpompi arvella, jos kerrot, onko mies ollut joulun ajan sukulaisreissulla vai esim. viikon poikien kaa etelänlomalla. Tai onko miten viriiliä teidän seksielämä yleensä? Ootteko riidelleet?
Syitä voi olla monia.
Ollaan oltu 2 vuotta yhdessä. Toki seksi on vähentynyt alusta, mutta kyllä jos ollaan oltu noin pitkä aika erossa (meille pitkä aika, harvoin ollaan muutamaa päivää pidempään erossa) niin yleensä miestäkin on haluttanut. Ja emme nähneet, koska olin viettämässä joulua sukulaisten luona ja töissä. Mies oli oman perheensä kanssa ja ystäviensä. Ja emme ole riidelleet.
Ruma ja läski nainen ei enää kiihota.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä jos mulla olisi muija jossain odottamassa ja kun pääsisi sen luokse olisi kanki kovana 24/7.
Oma muijakin aiheuttaa panetusta vaikka ollaan oltu yhdessä 10v , mutta se ei enään halua seksiä.
Ah, kuulostaa ihanalta. Eipä vaan minun suhteessani ole tällaista näkynyt. Kerta viikkoon tai harvemminki miehelle riittävä. Itse sitten kärvistelen vaan puutteessa vieressä, kun toinen alkaa vedellä sikeitä heti sänkyyn päästyään vaikkei oltaisi nähty viikkoon.
- Ei Ap
Jätä se eunukki.