Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vääränlainen olet AV-oppien mukaan?

Vierailija
30.12.2015 |

Ehkä huonosti muotoiltu otsikko, mutta kun aaveella inhotaan ja ihmetellään sitä sun tätä, niin montako ihmetyksen/inhotuksen/vihastuksen aihetta edustat?
Aloitan:
Olen suomenruotsalainen, tatuoitu, lähihoitaja jolla on kolme lasta. Vauva-ikäisilleolen antanut purkkiruokaa (paitsi ekalle). Isompina ovat saaneet eineksiä vähintään kerran viikossa.
En äänestä, mutta taivun vihersuvakkien puolelle.
On ollut mielenterveyden kanssa ongelmia nuoruudessa.
Mieheni on ensimmäinen pidempi suhde (loppuelämäksi), sitä ennen paljon seksisuhteita.
Olen lievästi ylipainoinen.

Miten muut? =)

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-äiti, tradenomi, meillä syödään satunnaisesti eineksiä ja aivan varmasti moni av-mamma-kyylä on saanut slaagin nähdessään ostoskärryni sisällön :) ja tosiaan lievä ylipaino, mikä on varmaan pahin synneistäni. Ai niin, äänestän kokoomusta. Aiks!

Vierailija
2/60 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö hienosti veitsellä ja haarukalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki en edes jaksa luetella jokainen kommenttini saa aina ikävän vastauksen vaikka pidän itseäni ihan normi pulliaisena.

Vierailija
4/60 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kai menetetty tapaus...

Vierailija
5/60 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ulkomaista porvarisukua mutta olen vaihtanut nimeni suomalaiseen enkä vihaa pakkoruotsiakaan, minulla on pieni tatuointi, olemme mieheni kanssa vapaaehtoislapsettomia uratykkejä, olemme perussuomalaisten kannattajia ja maahanmuuttokriittisiä koska olemme asuneet ulkomailla ja nähneet sen kurjat ja nurjat puolet omin silmin, ja asumme nykyään Espoossa jota kaikki palstalaiset vihaavat elitistien paikkana :D Asuimme vielä muutama vuosi sitten Helsingissä.

Emme matkusta sivistymättömien ihmisten epäeettisiin kohteisiin kuten Dubaihin, joka vaikuttaa olevan jokin av-mammojen suurin ja mahtavin unelmakohde.

Käymme lähinnä Pohjois-Amerikassa, Etelä-Euroopassa ja Singaporessa lomilla.

Emme osta eineksiä, rakastamme ruuanlaittoa ja pidämme hyvistä viineistä.

En pahoita mieltäni mistään enkä itke asioista, olen monen mielestä aika kova luonne vaikkakin perusystävällinen ja helposti lähestyttävä.

Meillä ei ole hoivaviettiä, emme pystyisi huolehtimaan edes koirasta tai kissasta.

En häpeä suomalaisuutta muulloin kun niissä harvoissa tilanteissa kun kovaääninen "ruputyylinen" suomalaisperhe sattuu samaan lomapaikkaan öykkäröimään.

Seuraan ulkomaan muotia suoraan muotisivuilta, enkä toisiaan seuranneiden suomalaisbloggaajien muotia, kuten monet täällä Suomessa näyttävät tekevän :D

Vierailija
6/60 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5: Et ole kuitenkaan kauheasti siellä ulkomailla elämästä oppinut.

Vierailija
7/60 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30 v, MUTTA:

-laiha

-shokkivärjätty tukka

-pillifarkut ja Converset

-lapseton

-kasvissyöjä

-asun vuokralla

-opiskelen

-saan Kelasta tukia

Vierailija
8/60 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tatuointeja ja lävistyksiä, oon nelikymppinen ja käytän pillifarkkuja ja tennareita. Lapsille syötän eineksiä useamman kerran viikossa. Miehen kanssa ei olla vaivauduttu menemään naimisiin vaan susiparina eletään. Ja mikä pahinta, mulla on palstan vihatuin duuni, eli sossu lastensuojelussa.

Vierailija
9/60 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poikavartaloinen kuivan kesän orava, josta kukaan mies ei voisi kiinnostua. Olen itseään muita parempana pitävä akateeminen, anteeksi, akateemikko, kuten palstalla sanotaan. Työskentelen opettajana, eli lomailen puolet vuodesta. Syön lihaa, eli tuhoan maapallon. Olen maahanmuuttokriittinen, eli rasisti. En asu pääkaupunkiseudulla, eli olen juntti. Poltan satunnaisesti ja minulla on ollut sekä ripsipidennykset että geelikynnet, eli olen armoton WT. 

Vierailija
10/60 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostipa katkeralta tuo kommenttisi! :D

Mitä ulkomailla olisi pitänyt elämästä oppia? Jotain niin erikoista jota ei Suomesta opi tai voi ikinä oppia?

Vierailija
11/60 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- olen tradenomi

- omistan ripsienpidennykset

- käytän converseja

- omistan kånkenin

Olen siis huono ihminen. :D

Vierailija
12/60 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olisiko ulkomailla pitänyt oppia mitä, suvakiksi? hankkia ulkkismies?

kaikki minun tutut jotka asuneet ulkomailla ja nyt suomessa, ovat maahan muuton suhteen hyvin kriittisiä.

Vierailija
13/60 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoija 5 on perus-av mamman vastakohta ja sitä mitä kaikki av-mammat olisivat halunneet olla, siksi miinuspeukut! =D

Vierailija
14/60 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ylipaino

- lapset saatu yli 35-vuotiaana

- en lue av:n suosikki/inhokkiblogeja

- en loukkaannu pikkuasioista

- en saa enkä anna joululahjoja aikuisille

- en jaksa vouhottaa maahanmuutosta, vaikka minulla siitä mielipide onkin

Vierailija
15/60 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tatuointeja, lyhyet hiukset, ne tennarit ja pillifarkut, olen nelikymppinen, aika lihaksikas naiseksi ja palstakriteerien mukaan ylipainoinen, 167cm /65-66kg. Varmaan paljon muutakin.

Vierailija
16/60 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko jossain listaa siitä millainen av-oppien mukaan pitäisi ihmisen olla??

Vierailija
17/60 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 40v, asun vuokralla, tatuointi löytyy ja tupakoin, asun Helsingissä, ihan roskasakkia siis:D.

Toisaalta: Mulla on hyvä mies, hyvä työpaikka, normaalit ystävät ja sukulaiset ja anoppikin on ihan paras:). 

Vierailija
18/60 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ulkomaista porvarisukua mutta olen vaihtanut nimeni suomalaiseen enkä vihaa pakkoruotsiakaan, minulla on pieni tatuointi, olemme mieheni kanssa vapaaehtoislapsettomia uratykkejä, olemme perussuomalaisten kannattajia ja maahanmuuttokriittisiä koska olemme asuneet ulkomailla ja nähneet sen kurjat ja nurjat puolet omin silmin, ja asumme nykyään Espoossa jota kaikki palstalaiset vihaavat elitistien paikkana :D Asuimme vielä muutama vuosi sitten Helsingissä.

Emme matkusta sivistymättömien ihmisten epäeettisiin kohteisiin kuten Dubaihin, joka vaikuttaa olevan jokin av-mammojen suurin ja mahtavin unelmakohde.

Käymme lähinnä Pohjois-Amerikassa, Etelä-Euroopassa ja Singaporessa lomilla.

Emme osta eineksiä, rakastamme ruuanlaittoa ja pidämme hyvistä viineistä.

En pahoita mieltäni mistään enkä itke asioista, olen monen mielestä aika kova luonne vaikkakin perusystävällinen ja helposti lähestyttävä.

Meillä ei ole hoivaviettiä, emme pystyisi huolehtimaan edes koirasta tai kissasta.

En häpeä suomalaisuutta muulloin kun niissä harvoissa tilanteissa kun kovaääninen "ruputyylinen" suomalaisperhe sattuu samaan lomapaikkaan öykkäröimään.

Seuraan ulkomaan muotia suoraan muotisivuilta, enkä toisiaan seuranneiden suomalaisbloggaajien muotia, kuten monet täällä Suomessa näyttävät tekevän :D

Poislukien tuo "perussuomalaisuus" ja se että pystymme kyllä hoitamaan sukulaisten lapsia ja eläimiä jos tarve on.

Lisätään kuitenkin vielä että olemme toisiamme rakastavia, kunnioittavia ja pystymme antamaan toiselle tilaa tarpeen tullen.

Vierailija
19/60 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies.

Vierailija
20/60 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 50 v, tatuointeja, tupakoin, kittaan viiniä milloin huvittaa, lihaa en syö, ulkonäkö ei ole huoliteltu, farkut bootcutit aina, vuokralla asun lähiössä, en kiinnitä huomiota toisten ulkonäköön enkä ostoskorin sisältöön.

Pidän itseäni ihan tavallisena tylsänä töissä käyvänä ihmisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi