Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies salaa asioita exästään

Vierailija
30.12.2015 |

Ollaan muuttamassa yhteen mutta mies ei vaan avaudu entisestään riittävästi. Tiedän että hän salaa jotakin. Miksi suojella exää kun me olemme nyt pari ja entinen on entinen. Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minusta eroon johtaneista asioista on hyvä keskustella mutta yksityiskohtiin ei tarvitse mennä. Puolisoni entisellä oli mielenterveysongelmia ja itsetuhoisia ajatuksia. Jos en noista olisi tiennyt, niin kyllä olisin ihmetellyt puolisoni ja hänen entisensä käytöstä ja varmasti suhteemme olisi loppunut."

Tässäpä toinen ääripää. Exää kuvaillaan mielenterveysongelmaiseksi ja hulluksi. Haukutaan nyksälle exää, nyksä saa kokea ylemmyyttä, tuntea sääliä tätä mielenterveysongelmaisen uhria kohtaan.

Yäk, inhoan miehiä, jotka kertovat aiemmista puolisoistaan tai tyttöystävistään. 

Vierailija
42/58 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minusta eroon johtaneista asioista on hyvä keskustella mutta yksityiskohtiin ei tarvitse mennä. Puolisoni entisellä oli mielenterveysongelmia ja itsetuhoisia ajatuksia. Jos en noista olisi tiennyt, niin kyllä olisin ihmetellyt puolisoni ja hänen entisensä käytöstä ja varmasti suhteemme olisi loppunut."

Tässäpä toinen ääripää. Exää kuvaillaan mielenterveysongelmaiseksi ja hulluksi. Haukutaan nyksälle exää, nyksä saa kokea ylemmyyttä, tuntea sääliä tätä mielenterveysongelmaisen uhria kohtaan.

Yäk, inhoan miehiä, jotka kertovat aiemmista puolisoistaan tai tyttöystävistään. 

Kyllä on kovin näitä eksiä tässä ketjussa pätemässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ex ei ole nainen?

Vierailija
44/58 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä ettei eksän yksityisasioita tarvi kertoa eteenpäin, mutta en kyllä sitoutuisi ihmiseen, joka ei voi kertoa edes syytä miksi erosivat. Ja joka pitää salaa yhteyttä eksään.

Olen tämän kirjoittajan kanssa samaa mieltä. En olisi salailevan miehen kanssa. En halua tietää kenenkään yksityisasioita mutta en myös ymmärrä miksi täytyy salailla mitään jos on puhtaat jauhot pussissa. Oman mieheni kanssa tiedetään kaikki olennainen toisesta ja luotan häneen sataprosenttisesti.

Vierailija
45/58 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni ei ole koskaan sanonut entistään hulluksi tai haukkunut häntä. Itse olet inhottava, kun tuommoista kirjoitat. Asiat voi ilmaista ilman loukkaamista. Miksi kukaan kokisi ylemmyyttä, jos toisella on paha olla? Olet sairas.

Vierailija
46/58 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin varoisin ihmistä, joka kertoo ummet ja lammet exästään ja varsinkin haukkuu tätä. Oma ex selitti suhteemme alussa exästään kaikki asiat ja haukkui tätä usein.

Sitten, kun olimme jo vuosia olleet yhdessä, kävi ilmi, että olikin pettänyt exäänsä kanssani ja siksi sitten heillä suhde päättynyt. Ja vähitellen paljastui, että ne asiat, joista exäänsä soimasi, olikin pääosin sellaisia juttuja, joita hän oli itse tehnyt.

Paljastui, että petti minuakin. Oli oikein sarjapettäjä. Ja valehteli joka suuntaan. Joten ole ap tyytyväinen, jos mies ei halua puhua exästään kanssasi!

Vierailija
47/58 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikemminkin varoisin ihmistä, joka kertoo ummet ja lammet exästään ja varsinkin haukkuu tätä. Oma ex selitti suhteemme alussa exästään kaikki asiat ja haukkui tätä usein.

Sitten, kun olimme jo vuosia olleet yhdessä, kävi ilmi, että olikin pettänyt exäänsä kanssani ja siksi sitten heillä suhde päättynyt. Ja vähitellen paljastui, että ne asiat, joista exäänsä soimasi, olikin pääosin sellaisia juttuja, joita hän oli itse tehnyt.

Paljastui, että petti minuakin. Oli oikein sarjapettäjä. Ja valehteli joka suuntaan. Joten ole ap tyytyväinen, jos mies ei halua puhua exästään kanssasi!

Haukkuminen on eri asia kuin asiallisesti kertominen. Haukkujaa karttaisin minäkin. 

Vierailija
48/58 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Avaudu riittävästi" -minkä mittapuun mukaan? Mitä haluat tietää exästä ja miksi?

Esim. miksi erosivat. Se kertoo miehestä paljon. Minä olen nyt miehen puoliso eli entisen ei pitäisi merkitä. Tiedän että on pitänyt salaa yhteyttäkin tähän vaikka olen kieltänyt.

Jos ei ole provo, niin ap:n kannattaisi aikuistua. Ei tuollaisella asenteella olla valmiita vakavaan suhteeseen.

Vierailija
49/58 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mikä minulla särähtää tässä jutussa on tuo sinun tunteesi, että mies salailee. En luottaisi sellaiseen mieheen.

Minun exäni aiheutti tunteen, että salailee ja oli poissaoleva, ei läsnä minulle. Mekin rakensimme taloa ja luulin, että suhde on vakaalla pohjalla, ei kai kukaan ota lainaa yhdessä, jos päämäärät ei ole yhteiset... Kun muutimme taloomme alkoi vyyhti purkautua. Mies piti peliä useamnan kanssa samaan aikaan!!! Olisin kyllä siitä huolimatta kelvannut hänen lapsensa hoitajaksi, kun hän oli ilta- ja yövuorossaan 😁.

Vierailija
50/58 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tietoja sä siis kaipaat, exän nimen ja osoitteen? Mitä sä niillä tiedoilla tekisit? Menisit kovistelemaan exää miten on kehdannut seurustella ''sun'' miehen kanssa?

Vierailija
51/58 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuollainen on hyvä tietää. Minä sain miehen mielenterveysongelmaisen exän kimppuuni ja jälkikäteen ajateltuna olisi ollut kiva, jos mies olisi varoittanut hänestä paremmin. Olisi osannut varautua niihin kaikkiin temppuihin ja myllerrykseen, mihin exä meidät laittoi.

Vierailija
52/58 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä sitä mieltä, että kun vakavasta suhteesta on kysymys, niin siinä pitäisi pystyä puhumaan myös molempien menneisyydestä. Entiset parisuhteet ovat ehkä yksi niistä isoimmista asioista, jotka muokkaavat ihmistä yleensäkin ja etenkin hänen käyttäytymistään parisuhteessa.

Tietysti entisistä suhteista pitäisi puhua asiallisesti, ei exiä haukkuen, eikä exien henkilökohtaisia asioita kannata levitellä.

Vierailija
53/58 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten, jos mies alkaakin sulle muistella kaikkia mukavia asioita exästään? Kestätkö sen?

Vierailija
54/58 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että miehellä on vielä tunteita entistä kohtaan kun salaa minulta asioita, eikö puolisolle kuuluisi kertoa KAIKKI, kun suunnitellaan taloa ja perhettä? Ap

Sinä olet ihan kohta se ex...

Exät ei merkitse mitään.

Vierailija
55/58 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan puhuu existään, kun pari on illalla käynyt ydessä nukkumaan. Mies haluaisi vain nukkua, mutta ap jatkaa, exä, sitä edellinen exä, sitä edellinen... Loputon monologi. Sitten ap sanoo: sun vuoro.

Vierailija
56/58 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei talot tai lapset ole ihmisiä estäneet eroamasta. 

Minä en ole miehelleni entisestä poikaystävästäni kertonut mitään, mutta en pitänyt yhteyttäkään. Halusin vaan unohtaa koko tyypin, ei edes mitään suurempia traumoja taustalla. 

Vierailija
57/58 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai te kuitenkin ymmärrätte, että kuulette nimenomaan sen puolisonne version erosta ja sen syistä? Jokaisella ihmisellä on oma subjektiivinen näkemys asioista, se kertominen ei ole koskaan ole täysin objektiivista. 

Vierailija
58/58 |
31.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, oletko sinä kertonut menneisyytesi kumppanillesi niin tarkasti, ettei kiveäkään ole jäänyt kääntämättä, kun et ainakaan ensimmäisen sivun aikana vielä ole maininnut. Jos sinä vaadit, että kaikki on kerrottava entisestä puolisosta, niin sama koskee sinuakin, oli sitten sinun kohdallasi entinen puoliso tai seurustelukumppanit. Sinä vaadit seurustelukumppaniasi kertomaan kaiken, siis kaiken negatiivisen, sillä eihän avioero ole positiivinen asia. Kumppanisi on kuitenkin niin viisas, ettei alennu juoruilemaan. Tarviiko eron syy olla sen kummempi kuin rakkauden loppu? Vai sinäkö se olit? Yhteydenpito voi jatkua eri syistä. Yhteiset lapset? Yhteiset omaisuudet? Yhteiset ystävät?  Ettei vaan olisi mies huomannut, ettei kannata kertoa mitään merkittävää, sillä sinä olet sellainen loppasuu, että kohta asiat tietää puoli pitäjää ja osa naapurikuntaakin. Harva kai haluaa mustamaalata sellaista ihmistä, jota on joskus rakastanut, ainakin jos on niin kypsä aikuinen kuin sinun kumppanisi vaikuttaisi olevan. Sinä sen sijaan jankuttaessasi paljastat, että olet vielä varsin kypsymätön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi