Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies salaa asioita exästään

Vierailija
30.12.2015 |

Ollaan muuttamassa yhteen mutta mies ei vaan avaudu entisestään riittävästi. Tiedän että hän salaa jotakin. Miksi suojella exää kun me olemme nyt pari ja entinen on entinen. Mitä tekisitte tässä tilanteessa?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta exästä ei tarvitse kertoa mitään, tai saa kertoa vain oman valinnan ja harkinnan mukaan. Mennyt on mennyttä, se on parempi laittaa taakse jo kuin tuoda uuteenkin suhteeseen perässään. Sitä paitsi moni ajattelee niinkin, ettei hänellä ole oikeuttakaan levitellä exän asioita, tavallaan juoruta hänestä selän takana, siksi että uusi kumppani haluaisi tietää.

Vierailija
2/58 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta exästä ei tarvitse kertoa mitään, tai saa kertoa vain oman valinnan ja harkinnan mukaan. Mennyt on mennyttä, se on parempi laittaa taakse jo kuin tuoda uuteenkin suhteeseen perässään. Sitä paitsi moni ajattelee niinkin, ettei hänellä ole oikeuttakaan levitellä exän asioita, tavallaan juoruta hänestä selän takana, siksi että uusi kumppani haluaisi tietää.

Kyllä minun mielestäni kuuluu tietää miehen menneisyydestä ennenkuin voin aloittaa vakavissani hänen kanssaan. En halua mitään yllätyksiä. En edes tiedä miksi mieheni jätti hänet, olivat kuitenkin yhdessä vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaisin aikuiseksi.

Heidän suhteensa ei kuulu sinulle. Exän yksityisasiat eivät kuulu sinulle.

Vierailija
4/58 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Avaudu riittävästi" -minkä mittapuun mukaan? Mitä haluat tietää exästä ja miksi?

Vierailija
5/58 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Avaudu riittävästi" -minkä mittapuun mukaan? Mitä haluat tietää exästä ja miksi?

Esim. miksi erosivat. Se kertoo miehestä paljon. Minä olen nyt miehen puoliso eli entisen ei pitäisi merkitä. Tiedän että on pitänyt salaa yhteyttäkin tähän vaikka olen kieltänyt.

Vierailija
6/58 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on varmasti hyvä syy pysyä hiljaa eksästään. Esimerkiksi mieheni eksä on pettänyt, valehdellut ja ollut muutenkin epäluotettava, eikä mieheni siis halua muistella heidän suhdettaan tai puhua siitä, tulisi liikaa ikäviä muistoja mieleen.

Vierailija
7/58 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että miehellä on vielä tunteita entistä kohtaan kun salaa minulta asioita, eikö puolisolle kuuluisi kertoa KAIKKI, kun suunnitellaan taloa ja perhettä? Ap

Vierailija
8/58 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. miksi erosivat. Se kertoo miehestä paljon. Minä olen nyt miehen puoliso eli entisen ei pitäisi merkitä. Tiedän että on pitänyt salaa yhteyttäkin tähän vaikka olen kieltänyt.

Sulle ei kuulu muide eron syyt. Eikä sulla ole mitään oikeutta kieltää aikuista ihmistä. Sun miehes saa ihan itse päättää kenen kanssa on yhteyksissä. 

Sanoisin, että toi sun parisuhde ei kovin kauaa kestä, ei kannatta muuttaa yhteen. Se mies palaa kohta exän luo. Ei sua nimittäin kukaan täysjärkinen kestä.

Vierailija
9/58 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että miehellä on vielä tunteita entistä kohtaan kun salaa minulta asioita, eikö puolisolle kuuluisi kertoa KAIKKI, kun suunnitellaan taloa ja perhettä? Ap

Puolisosi ja eksän suhde ei kuulu sinulle mitenkään. Haluaisitko sinä että erotessanne puolisosi kertoisi kaikki jutut sinusta uudelle kumppanilleen. FIksu mies sinulla kun ei levittele asioita ja sinun kannattaisi miettiä miksi haluat tietää eksästä asioita koska eihän kumppanisi ole hänen kanssaan vaan sinun.

Vierailija
10/58 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu, meillä kaikilla on oikeus yksityisyyteen.

Vierailija
11/58 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä ettei eksän yksityisasioita tarvi kertoa eteenpäin, mutta en kyllä sitoutuisi ihmiseen, joka ei voi kertoa edes syytä miksi erosivat. Ja joka pitää salaa yhteyttä eksään.

Vierailija
12/58 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, sen sun miehen puolesta täytyy melkein toivoa että jättäisit hänet kun ei kerro siitä eksästä. Kuulostaa todella ahdistavalta suhteelta tämä sun kanssa alulla oleva. Painostetaan kertomaan eksästä vaikkei toinen halua, kielletään aikuisilta ihmisiltä yhteydenpitoa jne. Hyh, itse en pystyisi moiseen suhteeseen. Olen muuten eksäni kanssa parhaat ystävät, ja olemme pitäneet yhteyttä viikoittain jo 8 vuotta, erosta asti. Onneksi minun puolisoni ei ole mustasukkainen kyylä, joten tämä on ok.

Vierailija
13/58 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on totta että olisi hyvä tietää eron syyt! Äitini ei tiennyt miksi isäni erosi, no selvisihän se lopulta. Pettävä, väkivaltainen alkoholisti.

Vierailija
14/58 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mit vit? Nyt sitten kerrot sille miehellesi, että sinä on järkyttävä pirtihirmu ja miehen kannattaisi etsiä fiksumpi kumppani itselleen.

Vierailija
15/58 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies, jämäkkyyttä löytyy olla levittelemättä ex:n yksityisyyttä

Vierailija
16/58 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suojelee sinua. Ei halua sinut tuntien kertoa, että ex oli kaikin puolin parempi nainen kuin sinä, parempi sängyssä, paljon kauniimpi ja älykkäämpi kuin sinä. Haluatko todella tietää?

Mieheksi on rehellinen, ei halua valehdella mieliksesi. Onnittelut hyvästä valinnasta. Jotta et menetä miestä, älä kyselee johtavia. Ja jos sun on ihan pakko kysellä, niin pliis, älä loukkaannu vastauksista. Muista, vastuu omista tunteistaan on kysyjällä, siis tässä tapauksessa sinulla.

Vierailija
17/58 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu. Näytäppä tämä ketju sille ukollesi, jos se vaikka sitten tämän luettuaan ymmärtäisi juosta karkuun.

Vierailija
18/58 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toimii niin fiksusti kun ei mustamaalaa eksäänsä, että tosi sääli että menee hukkaan ap:n kaltaisen lapsellisen älykääpiön kanssa. Ihan oikeesti sulle kuuluu mielestäs heidän parisuhteensa asiat? että jos (tällä menolla kun) olet ite eksä niin ihan fine et mies sen jälkeen vuotaa kaikki yksityisasiasi koko maailmalle, kunsä oot "entinen"?

Vierailija
19/58 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä eron syyt pitää käydä läpi ennen kuin voi luottaa uuteen suhteeseen. Entä, jos siellä on traumoja kuten pettävä puoliso tai väkivaltainen ja ne tuntemukset joskus aktivoituvat uudessa suhteessa? Ja jos ero tuli oman paskan käytöksen takia, niin reilua on kertoa uudelle, jotta voi ajoissa miettiä kannattaako suhteeseen ryhtyä vakavammin. Sen sijaan ketään ei kiinnosta tykkäskö eksä tillilihasta tai peppuseksistä. 

Vierailija
20/58 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies toimii niin fiksusti kun ei mustamaalaa eksäänsä, että tosi sääli että menee hukkaan ap:n kaltaisen lapsellisen älykääpiön kanssa. Ihan oikeesti sulle kuuluu mielestäs heidän parisuhteensa asiat? että jos (tällä menolla kun) olet ite eksä niin ihan fine et mies sen jälkeen vuotaa kaikki yksityisasiasi koko maailmalle, kunsä oot "entinen"?

Joo en ihan ole entinen kun rakennamma taloa :) Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi