Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko sinä elää moniavioisessa perheessä?

Vierailija
29.12.2015 |

Monta vaimoo,yksi mies..monta lasta..
Olisi helpompaa jos lapsia kasvattamassa useampi nainen?
Monta tienaajaa perheessä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän se on vihreiden märkä päiväuni - kannabiksen laillistamisen lisäksi.

Vierailija
2/6 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, jos rakastaisin miestä. Joo jos en rakkautta olisi löytynyt, ei tarvitsisi harrastaa seksiä ja mies elättäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Olen niin tottunut meidän kulttuuriimme, jossa moniavioisuus on perättäistä, ketjutettua, joten mormonityyppinen yhtä -aikainen moniavioisuus tuntuisi epämukavalta. Tietysti, jos asuisin Utahissa, voisin ajatella toisin, mutta kun en asu :)

Miksi muuten oletat, että miehiä olisi yksi ja vaimoja monta? Eivätkö naiset mielestäsi pysty tienaamaan ja miehet hoitamaan lapsia; mistä ihmeestä olet moista päähäsi saanut? 

Vierailija
4/6 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli just friiltä jostain jenkkiperheestä ohjelma..ei näyttäny kovin huonosti menevän nimittäin...vaikka yltiö vanhoillinen olenkin..

Vierailija
5/6 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin. Olen niin tottunut meidän kulttuuriimme, jossa moniavioisuus on perättäistä, ketjutettua, joten mormonityyppinen yhtä -aikainen moniavioisuus tuntuisi epämukavalta. Tietysti, jos asuisin Utahissa, voisin ajatella toisin, mutta kun en asu :)

Miksi muuten oletat, että miehiä olisi yksi ja vaimoja monta? Eivätkö naiset mielestäsi pysty tienaamaan ja miehet hoitamaan lapsia; mistä ihmeestä olet moista päähäsi saanut? 

no mun kuvitelmissa olisi yksi mies ja vaimot..miehet nyt sattuu tienaamaan paremmin mun todellisuudessa..ja siellä naiset hoitaa lapset paremmin..mut täs kuvitelmassa ne naisetkin olisi töissä..

Vierailija
6/6 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisi hyvin, jos olisin perhekuntaa kuuluisivat minä ja monta miestä tienaamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän