Voisitko sinä elää moniavioisessa perheessä?
Monta vaimoo,yksi mies..monta lasta..
Olisi helpompaa jos lapsia kasvattamassa useampi nainen?
Monta tienaajaa perheessä?
Kommentit (6)
En, jos rakastaisin miestä. Joo jos en rakkautta olisi löytynyt, ei tarvitsisi harrastaa seksiä ja mies elättäisi.
Tuskin. Olen niin tottunut meidän kulttuuriimme, jossa moniavioisuus on perättäistä, ketjutettua, joten mormonityyppinen yhtä -aikainen moniavioisuus tuntuisi epämukavalta. Tietysti, jos asuisin Utahissa, voisin ajatella toisin, mutta kun en asu :)
Miksi muuten oletat, että miehiä olisi yksi ja vaimoja monta? Eivätkö naiset mielestäsi pysty tienaamaan ja miehet hoitamaan lapsia; mistä ihmeestä olet moista päähäsi saanut?
tuli just friiltä jostain jenkkiperheestä ohjelma..ei näyttäny kovin huonosti menevän nimittäin...vaikka yltiö vanhoillinen olenkin..
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Olen niin tottunut meidän kulttuuriimme, jossa moniavioisuus on perättäistä, ketjutettua, joten mormonityyppinen yhtä -aikainen moniavioisuus tuntuisi epämukavalta. Tietysti, jos asuisin Utahissa, voisin ajatella toisin, mutta kun en asu :)
Miksi muuten oletat, että miehiä olisi yksi ja vaimoja monta? Eivätkö naiset mielestäsi pysty tienaamaan ja miehet hoitamaan lapsia; mistä ihmeestä olet moista päähäsi saanut?
no mun kuvitelmissa olisi yksi mies ja vaimot..miehet nyt sattuu tienaamaan paremmin mun todellisuudessa..ja siellä naiset hoitaa lapset paremmin..mut täs kuvitelmassa ne naisetkin olisi töissä..
Sopisi hyvin, jos olisin perhekuntaa kuuluisivat minä ja monta miestä tienaamassa.
Tämähän se on vihreiden märkä päiväuni - kannabiksen laillistamisen lisäksi.