Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heh, kävin Alkossa ostamassa juomat uuttavuotta varten

Vierailija
29.12.2015 |

2 pulloa punaviiniä, 2 valkoviiniä, 2 shampanjaa. Yhteensä maksoi n 150€. Monen ihmisen uudenvuoden viettoon ja illallisiin sitä ennen näille päiville.

Takanani oli sitten sellainen lihava, ruma, yksinäinen rupsahtanut akka. Osti pullon jotain leijonaa tjms. läpinäkyvää muovipullossa, 15€.

Ajattelin että kumpaakohan meistä pidetään alkoholistina ja säälittävänä tapauksena, vaikka itse ostin 10 kertaa suuremmalla rahalla juotavaa... :)

Tuskin kyseisellä rouvalla pullo säilyy edes uuteenvuoteen asti, naama näytti siltä että käy hakemassa huomenna jo lisää...

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosantisi ja siitä välittyvän henkisen tasosi vuoksi pidän sinua paljon huonompana ihmisenä kuin sitä takanasi jonottanutta.

Jos tuollaisesta saat itsellesi jotain kohennusta itsetuntoosi, olet todella kuvottava!

Vierailija
2/70 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että shampanjaa.. Sinähän sivistynyt trollipeikko olet ;-) minä ostin 2 piccolopulloa aitoa samppanjaa (kuten Suomessa se sana oikeaoppisesti kirjoitetaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki punkkua ostavat on mun mielestä hienostodeekuja.

Vierailija
4/70 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on heikko itsetunto, jota pitää pönkittää muita halveksimalla.

Vierailija
5/70 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sun kintereilläs oli siis sun tulevaisuuden kuvasi. Onnittelut.

Vierailija
6/70 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla joku ongelma alkoholin kanssa, kun pitää tehdä tällainen aloitus? Näitkö tulevaisuutesi siinä Leijona-naisessa? Hae apua ongelmaasi.

Vierailija
7/70 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joisin pullon kirkasta joka päivä, jos tuttavapiiriini kuuluisi ap:n kaltainen ylimielinen anusaivo. Selvinpäin ei tuollaista ihmistä kestäisi.

Vierailija
8/70 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että shampanjaa.. Sinähän sivistynyt trollipeikko olet ;-) minä ostin 2 piccolopulloa aitoa samppanjaa (kuten Suomessa se sana oikeaoppisesti kirjoitetaan).

Suomessa nyt väännetään jogurteista jukurtit, pizzoista pitsat ja shampanjoista samppanjat, mutta oikeastihan se pitäisi kirjoittaa että ostin kaksi pulloa Champagnea :-) Eihän kukaan kirjoita suomeksi niinkään että ostin kaksi pulloa Pusuleeta (Beaujolais).

Vierailija
9/70 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en oikeasti tiedä onko tää provo, vai ootko vaan idiootti :D

Vierailija
10/70 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä ostit? Kaipaan vinkkejä samanlaiseen settiin, saa siis maksaa 150+.

Vierailija
11/70 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jäi sen verran joulusta, ettei tarvitse ostaa kuin vähän olutta.

Vierailija
12/70 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"10 kertaa suuremmalla rahalla."   ;D

Vierailija
13/70 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah. Aivan sama. Minä olen tottunut sanomaan shampanja ja siksi niin kirjoitin. Pullo Moen roseeta ja pullo Feuillattea. Ihan oikean kokoiset pullot.

Vierailija
14/70 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että yksinäinen nainen oli samassa jonossa? Miten ison seurueen sinä toit mukanasi, jottei sinua luultaisi yksinäiseksi?

Vierailija
15/70 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh ap, minäpä en oo ostanu alkosta mitään yli 10 vuoteen, kumpis meistä on se deeku ja wt?

Vierailija
16/70 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/70 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä ostit? Kaipaan vinkkejä samanlaiseen settiin, saa siis maksaa 150+.

Moet on aina varma valinta, valkkariksi Kungfu Girliä tai muuta rieslingiä, punkuksi vaikka laadukkaampaa Masia.

Vierailija
18/70 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 19v aion tapojeni mukaisesti käydä hakemassa Alkosta pullon halvinta valkkaria ja Gambinaa! Niitä sitten vetelen sen verran kuin huvittaa. Tulisit varmaan housuihisi, jos osuisimme samaan jonoon!

Vierailija
19/70 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu nää provot on kyl parhaint kastii täällä :D

Vierailija
20/70 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 19v aion tapojeni mukaisesti käydä hakemassa Alkosta pullon halvinta valkkaria ja Gambinaa! Niitä sitten vetelen sen verran kuin huvittaa. Tulisit varmaan housuihisi, jos osuisimme samaan jonoon!

Hyyyyh miten saat sen Gambinan alas kurkusta, yritin teininä kovasti saada sitä juotua mutta ei vaan onnistunut :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä