Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakettienampujat: olkaa huomaavaisia ja keskittäkää ampumiset vuodenvaihteeseen eli keskiyön aikaan

Vierailija
29.12.2015 |

Paukuttelusta kärsivät eläimet ja ihmiset kiittävät!

http://www.hs.fi/elama/a1451284003726?jako=0306838ab21fac022658d242a9a7…

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaitsemattomuus näyttää olevan ketjun juttu. Josko nyt kuitenkin yritettäisiin sulattaa sekä koiria että tulituksia niissä rajoissa joita nykyiset lait ja järjestyssäännöt molemmille laittavat?

Vierailija
22/30 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha vetää koirankakkoja tähän. Fiksu ihminen ei syyttä suotta aiheuta pitkitettyä kärsimystä viattomille luontokappaleille, oli se sitten talitintti, koira tai naapurin isoisä.

Ja tässä yhteydessä se fiksu ihminen on koiranomistaja, joka hakee eläinlääkäriltä rauhoittavia paukkuherkkää koiraansa varten, koska tietää ilotulitteiden kuuluvan UV:en. Vastuuntuntoinen ihminen ei ulkoista ongelmiaan muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne koirat kusee ja paskoo 365 päivää vuodessa ihmisten pihoille ja postilaatikoille. Ja ehei, korjaako omistaja paskat? Ehei, nehän maatuu. Ja on aivan ihania ne keltaiset lumihanget siinä portinpielessä :) Onko joku ikinä nähnyt omistajan kahmaisevan sen pissan siitä biohäviävään muovipussiin?

Ihmiset ampuu raketteja vaajaat puoli vuorokautta siitä 365 päivästä, mutta koirat kusee mun tontille 365 päivää vuodessa.

Vierailija
24/30 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodessa on 8760 tuntia, josta 8 tuntia on varattu rakettien paukutteluun. Luulisi jokaisen koiranomistajan sen verran kestävän, kun 8752 tuntia vuodessa on kuitenkin paukutonta aikaa. Haukutonta aikaa on huomattavasti vähemmän, ainakin meidän naapurustossamme...

Vierailija
25/30 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne koirat kusee ja paskoo 365 päivää vuodessa ihmisten pihoille ja postilaatikoille. Ja ehei, korjaako omistaja paskat? Ehei, nehän maatuu. Ja on aivan ihania ne keltaiset lumihanget siinä portinpielessä :) Onko joku ikinä nähnyt omistajan kahmaisevan sen pissan siitä biohäviävään muovipussiin?

Ihmiset ampuu raketteja vaajaat puoli vuorokautta siitä 365 päivästä, mutta koirat kusee mun tontille 365 päivää vuodessa.

Koiran kakkojen keräämisen ymmärrän, mutta pitääkö siinä oikeasti olla pussi kädessä koiran haarojen välissä jotta kusetkin saadaan talteen? Av-mammojen elämä (-ttömyys) aina yllättää.

.

Itse olen inhonnut yli kaiken raketteja lapsesta lähtien. 8h on vielä helppo viettää sisätiloissa, mutta annas olla kun niitä raketteja pitää räjäytellä kaupungissakin aikojen ulkopuolella.. ja joka vuosi joku menettää näkönsä ja palaa puoli kylää.

Vierailija
26/30 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranomistajan näkökulmaa:

On käyty eläinlääkärillä ja saatu rauhoittavat, jotka eivät tehoa ja vain pahentavat koiran oloa. On saatu myös muita ohjeita ja niiden avulla jotenkin selvitty. Ja jotenkin selvitään tuo lain sallima 8 tuntia, onneksi täällä aika hyvin porukka on pysynyt sen rajoissa joitain edellisen päivän hajapaukkuja lukuun ottamatta. Kiitos siitä vastuullisille ampujille.

Ja joo, kakat kerään joka kerran. Yleensä se on joku tietty omistaja, joka jättää kakat keräämättä, mutta koska koira tekee tarpeet samaan paikkaan jatkuvasti, kertyy siihen tolkuton määrä kakkaa ja tietysti tulee se olo, ettei kukaan kerää kakkoja. Itseäkin ärsyttää ne korjaamatta jätetyt kakkaläjät. 

Vierailija
27/30 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiran kakkojen keräämisen ymmärrän, mutta pitääkö siinä oikeasti olla pussi kädessä koiran haarojen välissä jotta kusetkin saadaan talteen? Av-mammojen elämä (-ttömyys) aina yllättää.

.

Itse olen inhonnut yli kaiken raketteja lapsesta lähtien. 8h on vielä helppo viettää sisätiloissa, mutta annas olla kun niitä raketteja pitää räjäytellä kaupungissakin aikojen ulkopuolella.. ja joka vuosi joku menettää näkönsä ja palaa puoli kylää.

Voisihan ne kusettaa vähän sivummallakin, mutta ei.

Vierailija
28/30 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin nyt tässä kaikkein kohteliaimmin huomauttaa, että me koiria omistamattomat (enemmistö) siedämme koirienne aiheuttamia haittoja vuoden ympäri.

Kai te näitä vaatimuksianne esittäessänne ymmärrätte, että koirien kärsimykset vuosittaisesta Uuden Vuoden juhlinnasta voitaisiin enemmistön päätöksellä lopettaa myös kieltämällä tai rajoittamalla koirien omistamista enemmistön päätöksellä?

Vierailija
29/30 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Voisihan ne kusettaa vähän sivummallakin, mutta ei.

Eikö elämäsi ole onnellista kun koirankusi on se kamalin juttu? Jos nostaa pikkuisen katsetta ylöspäin näkee paljon kivaakin elämässään...

Vierailija
30/30 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin piski räkyttää jumalauta 365 päivää vuodessa ja kaikki teiden varret on täynnä niiden pökäleitä sekä kusta ja kuitenkin mä siedän sitä. Mitä mä EN  ENÄÄ SIEDÄ on, että te samat helvetin torspot itkette täällä jos minä haluan ampua YHTENÄ AINOANA PÄIVÄNÄ VUODESSA muutaman raketin. Teidän piskeistä on muille haittaa JOKA AINOA PÄIVÄ.

HÄVETKÄÄ KOIRANOMISTAJAT - MAAILMAN ITSEKKÄIMMÄT IHMISET.

Yeah!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän