Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antamisen ja saamisen ilo, joskus suureempi asia kuin fyysinen nautinto

Vierailija
29.12.2015 |

Vai voiko fyysistä ja henkistä nautintoa edes erottaa toisistaan?
Minä saan valtavan hyvänolon tunteen kun näen mieheni kalun jäykistyvän ja pehmennän sen tavalla tai toisella, olematta itse fyysisesti edes kiinnostunut. Tyytyväisen jässikän kainaloon on vain niin kiva käpertyä.
Mies tunnustaa nauttivansa kovasti antaessaan suuseksiä minulle, mutta vain silloin kun saa minut kiemustelemaan ja voihkimaan. Eli pelkkä nuoleminen ei häntä kiinnosta.
Itse tarvitsen aivan erityisen fiiliksen imeäkseni miestä ja se tulee vain hyvin harvoin. Silloin sitten olemmekin molemmat aivan onnesta soikeina. Olemme joskus keskustelleet siitä ja todenneet ettei siinä taida olla paljonkaan fyysistä nautintoa mukana, vaan molemmin puolinen henkinen hurma.

N29

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nautin naiseni tyydyttämisestä.. Itsellä housut jalassa ja koskematta kaluun saan siemen syöksyn

Vierailija
2/3 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on semmonen tunne ett,tekee mieli seksiä.Mutt kun pääsee vauhtii.Ni pelkkä suuseksin antaminen vaimolle riittää.Jotenki kun näkee kun toinen nauttii ja kiihottuu lopuksi saan nuoltua hänelle orgun.Itse ei välttämättä tarvi muuta.Tämäki on sillon tällöin juttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nautin naiseni tyydyttämisestä.. Itsellä housut jalassa ja koskematta kaluun saan siemen syöksyn

Kellä vaivaa mikäkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän