Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitsenki pienen mahan ja pienet tissit vai ison mahan ja isot tissit?

Vierailija
29.12.2015 |

Tissit tuppaa pienentyä rutkasti, jos laihdutan möhömahani.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pienissä tisseissä ole mitään vikaa.

Vierailija
2/9 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiihottavaa katsoa kun se kaikki löllyy kun naidaan kunnolla. Mä rakastan mun ruumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen mahan, ei epäilystäkään. Se syö vähän mieltä kun tissit pienenee, mutta hoikkuus on sen arvoista.

Vierailija
4/9 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu hieman mahan koostakin, onko todellista tarvetta laihduttaa vai ei. Voihan sitä möhömahaa toki pitää ja toivoa ettei iske myöhemmin aikuisiän diabetes, joka on yhteydessä vyötärölihavuuteen - se se vasta kivaa onkin pistellä itseään joka ruokailun jälkeen ja vahtia verensokeria alinomaa. Vierestä tätä seuranneena, en voi suositella. 

Vierailija
5/9 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden naisen minkä tissit katoaa aina kun laihduttaa, jää sellaiset rukkaset, mutta kun lihoaa taas kasvaa tissitkin.

Valitsen vähän mahaa ja paremmat tissit, tuo nainen kyllä näyttää pulskempana paremmalta kuin laihana.

Vierailija
6/9 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippuu vartalotyypistä, omenamallisen otan mieluummin hoikkana, mutta tiimalasi taikka päärynä saattaa näyttää rasvaisempanakin hyvälle.

Vierailija
7/9 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pieni maha ja pienet tissit olisi ihan win-win-yhdistelmä, t. isotissinen ja lievästi ylipainoinen

Vierailija
8/9 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä kuva niin arvioidaan tarkemmin

Vierailija
9/9 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitsin jo, pieni maha ja pienet tissit. lihomme kumpikin äidin kanssa vatsasta, vielä pari vuotta sitten minulla oli iso kova pallo vatsan kohdilla ja B-kuppi.

kovalla työllä sain pallon pois, nyt tilalla vain pari pientä makkaraa mutta hintana oli tissien kutistuminen A-kuppiin.

olen kuitenkin enemmän kuin tyytyväinen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi