Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulun liittoon mutten koe tarvitsevani sen etuja. Pitäisikö siirtyä pelkkään kassaan ja jos, miten se tapahtuu?

Vierailija
28.12.2015 |

Tämä on vähän hankala juttu, sillä pelkään työttömyyttä ja haluan, että ansiosidonnainen on satasaletti kun tämä määräaikaistyösopimus päättyy. Kuulun Akavan järjestöön mutten ole saanut sieltä mitään sellaista, miksi ilman muuta haluan liittoon kuulua. Miten se siirtymä pelkän kassan jäseneksi tapahtuu käytännössä? Ja onko sen väärti, onko vaivalloista ja onko se varmasti luotettava tapahtuma? Jotenkin epäilyttää koko liiton maksujen maksaminen, olen vähän neuroottinen ja pelkään etten sitten saakaan ansiosidonnaista kun sen aika on.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tällainen yliopistossa koulutettu.

Vierailija
2/7 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole tarvinnut työttömyyttä koskaan aiemmin ajatella ja asioita valmistella. Enkä ole liitosta kassaan koskaan siirtynyt, ei sen puoleenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyyskassa maksaa päivärahan. Liitolla ei ole sen kanssa tekoa. Ota selvää.

Jos haluat vain työttömyysturvan, kassan jäsenyys riittää. Ilmoita kirjallisesti sekä liittoon että kassaan, että siirryt pelkäksi kassan jäseneksi. 

Helppoa.

Eikä näitä yliopistossa opeteta, tiedoksi ensimmäiselle vastaajalle.

Vierailija
4/7 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kalenteri pitäisi tulla, soita liittoon jos ei ole tullut.

Vierailija
5/7 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä yliopistossa opeteta ajattelemaan?

Vierailija
6/7 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kalenteria koskaan tullut. En edes lehteä lue, joten ainoa interaktio meidän välillämme on tuo kuukausittain maksamani summa.

Kai mä nyt kuitenkin kassaan kuulun kun liiton maksut maksan vaikken ole sinne kassaan erikseen liittynyt?

Vierailija
7/7 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mulla, maksan vain laskuja ja en saa muuta ulos tästä liitosta. Pitäisikö laittaa vaimo ulos kassan kautta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi