Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä friendzonesta valittamista

Vierailija
28.12.2015 |

Ei naisen velvollisuus ole antaa vastalahjaksi seksiä vaikka olisit kuinka kiltti.

Pitää kertoa tunteistaan ja jos nainen ei ole kiinnostunut, pitää vain päästä asiasta yli. Ystävyyden teeskentely seksin toivossa on mielestäni lähinnä moraalitonta toimintaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mukavat", "kohteliaat" ja "oikeasti hyvät tyypit" ovat ihan samanlaisia miehiä kuin "pleijerit" "alffa-urokset" "hulttiot" jne... Yritätte vaan syyllistää naisia omasta huonosta menestyksestänne pariutumis kuvioissa. Vähän sama kuin lihavat ja rumat naiset valittavat kun eivät kelpaa kenellekkään vaikka ovat sisältä kauniita. Muuttukaa tai laskekaa standardeja.

Naisilla on kyllä joskus ikävä tapa käyttää noita ressukoita hyväksi tilanteen tullen mistä tämä friedzone homma juontaa. Toisaalta saattaa joku joskus jotain lihavaa naistakin pari kertaa panna ja laittaa sitten vaihtoon. Olisikohan friendzonen miehinen vastike fuckzone :D Tarkemmin ajateltuna olen tainnut itsekkin pitää paria likkaa fuckzonella jonkun aikaa :D

Vierailija
22/27 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää "jännämies" on kyllä karmeinta av-sanastoa pitkään aikaan. Oikeen karvat nousee pystyyn, hyh!

Lassukka se vasta kamalaa sanastoa onkin. Täältä tulee automaattinen alapeukku kaikille viesteille joissa kyseinen sana esiintyy. Mitä se edes tarkoittaa? Sinkkumiestä? No... tietäähän sen kun on naisvoittoisella palstalla. Täällä jos mies erehtyy sanomaan jotain vähänkään negatiivista naisiin liittyvää, saa vastaukseksi henkilökohtaisuuksiin menemistä ja naiset haukkuu nysäkulliksi ja lassukaksi, joka ei saa naista.

Yleistin tuossa koskemaan kaikkia naisia, mutta tuohon tulokseen on helppo tulla tätä palstaa seuraamalla. Tämän palstan naisilla on aivan kaameita itsetunto ongelmia. Onneksi ei sama ongelma ei koske naisia tämän palstan ulkopuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on valittamista friendzonesta. Monet miespuoliset ystävät ovat häipyneet löydettyään naisen elämäänsä, eli mulle on tässä vaiheessa selvinnyt että en ihmisenä merkinnyt mitään, vain pillun toivossa on kaverina roikuttu ja tuhlattu aikaani vaikka kuinka. Nykyään en ole yhtä sinisilmäinen miesten "ystävyyden" suhteen; oletan aika pitkään, että lähinnä pesästä minussa ollaan kiinnostuneita.

Miten voit sanoa, että aikaasi on tuhlattu? Etkö viihtynyt itsekään heidän seurassaan? Sittenhän tilanne muuttuessaan oli win-win.

8

Eli sulle ois ihan ok, että ihminen jonka olet luullut olevan ns. tosiystävä, hylkää sinut heti kun löytää seurustelukumppanin? Ei tuntuisi yhtään pahalta, jos kuitenkin viihdyit hänen seurassaan? Kuulostaa aika kylmältä, jos sulle olisi tosiaan ihan ok että läheiseksi luulemasi ihminen osoittautuikin joksikin ihan muuksi.

T. Toinen nainen, joka ei enää jaksa tuota miesten "kaveruutta" joka loppuu heti kun he huomaavat ettei p*llua tipukaan.

Vierailija
24/27 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että naiset haluavat vaan jännämiehiä, ja fedorapäiset kivat miehet jäävät paitsioon...

Vierailija
25/27 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on valittamista friendzonesta. Monet miespuoliset ystävät ovat häipyneet löydettyään naisen elämäänsä, eli mulle on tässä vaiheessa selvinnyt että en ihmisenä merkinnyt mitään, vain pillun toivossa on kaverina roikuttu ja tuhlattu aikaani vaikka kuinka. Nykyään en ole yhtä sinisilmäinen miesten "ystävyyden" suhteen; oletan aika pitkään, että lähinnä pesästä minussa ollaan kiinnostuneita.

Miten voit sanoa, että aikaasi on tuhlattu? Etkö viihtynyt itsekään heidän seurassaan? Sittenhän tilanne muuttuessaan oli win-win.

8

Eli sulle ois ihan ok, että ihminen jonka olet luullut olevan ns. tosiystävä, hylkää sinut heti kun löytää seurustelukumppanin? Ei tuntuisi yhtään pahalta, jos kuitenkin viihdyit hänen seurassaan? Kuulostaa aika kylmältä, jos sulle olisi tosiaan ihan ok että läheiseksi luulemasi ihminen osoittautuikin joksikin ihan muuksi.

T. Toinen nainen, joka ei enää jaksa tuota miesten "kaveruutta" joka loppuu heti kun he huomaavat ettei p*llua tipukaan.

Kyllä se hylkääminen tuntuisi pahalta, mutta miksi sen pitäisi mitätöidä se, millaista sen ihmisen kanssa siihen asti oli? Että jos on ollut huippuhyviä hetkiä tai tosi mukavaa, niin onhan se ollut, silloin. Vai yksinkö sitä olisi pitänyt istua? Ja sitä paitsi minun on vaikea kuvitella, että hyvä ystävä oikeasti hylkäisi. Jos hänen elämänsä muuttuu, niin en ole niin itsekäs, että minun pitää aopia jokaiseen uuteen kuvioon kuin tatti.

Tietty jos toinen olikin odottanut vain pillua suunnilleen, niin miettisin mä kyllä myös omaa arvostelukykyäni, miksi en hoksannut sitä? Ja jos taas tulen tulokseen, että en voinut hoksata, niin se toinenhan siinä säälittävä oli, kun ei saanut edes, mitä halusi. Ja ajattelisin, että ihan oikein hänelle kuitenkin, että sai tehdä eteeni ne asiat, joita teki, ystävänä tai oli sitten mikä lie minulle. Minä kun aina katson, että muiden seurassa oleminen "hyödyttää" sillä hetkellä myös minua tavalla tai toisella, (hyötymistä voi olla vaikka osata tukea toista hänen ongelmissaan ja tuntea näin itsensä hyödylliseksi) niin ei tarvitse sitten voihkia heidän muuttuessaan toisenlaisiksi.

8

Vierailija
26/27 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää "jännämies" on kyllä karmeinta av-sanastoa pitkään aikaan. Oikeen karvat nousee pystyyn, hyh!

Lassukka se vasta kamalaa sanastoa onkin. Täältä tulee automaattinen alapeukku kaikille viesteille joissa kyseinen sana esiintyy. Mitä se edes tarkoittaa? Sinkkumiestä? No... tietäähän sen kun on naisvoittoisella palstalla. Täällä jos mies erehtyy sanomaan jotain vähänkään negatiivista naisiin liittyvää, saa vastaukseksi henkilökohtaisuuksiin menemistä ja naiset haukkuu nysäkulliksi ja lassukaksi, joka ei saa naista.

Yleistin tuossa koskemaan kaikkia naisia, mutta tuohon tulokseen on helppo tulla tätä palstaa seuraamalla. Tämän palstan naisilla on aivan kaameita itsetunto ongelmia. Onneksi ei sama ongelma ei koske naisia tämän palstan ulkopuolella.

Lassukka ei tarkoita sinkkumiestä, vaan katkeroitunutta miestä, jonka mielestä miesten yksinäisyys ja ongelmat parisuhdemarkkinoilla on vain naisten ylimielisyyden syytä. Minusta tämä on ihan selkeää. Paljon on ihania sinkkumiehiä, jotka eivät ole lassukoita.

Vierailija
27/27 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukka meinaa laasaslaista. Ei liity lopulta sukupuoleen eikä sinkkuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä