Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajokortti uudella nimellä??

Vierailija
28.12.2015 |

Jos menen naimisiin niin miten hoituu ajokortti ja muut uudella ninellä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää itse hankkia. Mä käytin kyllä vanhaa siihen asti, kun ajoin uuden kirjaimen...

Vierailija
2/7 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki maksaa. Hirvee rumba hakea ensin ajokortti ja/tai passi jotta saat uuden pankkikortin, sitten kaikki bonuskortit, kirjastokortti ym.. Kelakortti sentään tulee automaattisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikki maksaa. Hirvee rumba hakea ensin ajokortti ja/tai passi jotta saat uuden pankkikortin, sitten kaikki bonuskortit, kirjastokortti ym.. Kelakortti sentään tulee automaattisesti.

Mä en edes uusinut noita kaikkia. Kirjastokortinkin uusin vain, koska edellinen katosi. Mutta mulla onkin yhdistelmänimi, joten se ei ole ehkä niin paha. Voihan sen nimen tietenkin jättää vaihtamattakin!

1

Vierailija
4/7 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miulla käytössä vain mopokortti (en ajanut ajokorttia), pankkikortti sekä kelakortti..

Ap

Vierailija
5/7 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes uusinut noita kaikkia. Kirjastokortinkin uusin vain, koska edellinen katosi. Mutta mulla onkin yhdistelmänimi, joten se ei ole ehkä niin paha. Voihan sen nimen tietenkin jättää vaihtamattakin!

1

Ei minun tai kenenkään tuntemani kirjastokortissa lue nimeä. Nimenvaihtoon ei tarvita uutta korttia.

Vierailija
6/7 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1

Ei minun tai kenenkään tuntemani kirjastokortissa lue nimeä. Nimenvaihtoon ei tarvita uutta korttia.

On tuossa mun nimikirjoitus. Mutta jos nyt muistan oikein, tässä meidän kirjastosysteemissä on niin, että pitää ottaa uusi kortti, jos nimi vaihtuu. Vanhan kortin tietoja ei voi muuttaa, jotenkin näin se meni.

Vierailija
7/7 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisilaitoksen kautta. Voi olla, että hoituu netissäkin. Tarvit sitten hakiessa muuten henkkarin, tai valtuutetun hakemaan. Itse en saanut ärrältä omaa uutta passiani, vaan mun piti valtuuttaa mies hakemaan. Ajokorttiin muutin nimen vasta myöhemmin. Ihan älyttömäksi mennyt..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan