Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, tiedä haluttomuutesi seuraukset

Vierailija
28.12.2015 |

Olin ennen aina valmis, kokeilunhaluinen, aktiivinen, kiimainen. Sitten tuli nykyinen mieheni ja rakastuin häneen lujasti. Rakastan edelleen.

Viimeiset kaksi vuotta hän ei ole osoittanut paljoakaan kiinnostusta seksiin. Olen ostanut seksikkäitä tai tuhmia alusvaatteita vain häntä ajatellen. Järjestänyt aikaa. Ollut aktiivinen. Ollut passiivinen. Ehdotellut. Antanut tilaa. Vaikka mitä, kyllä te tiedätte. :)

Lopulta tilanne johti siihen, että luovutin. Puhuakaan asiasta ei oikein voi, kun mies heti ahdistuu. Kun seksiä ei ole, vähitellen sen alkaa unohtaa... Miltä tuntui repiä vaatteita päältä vastapuolen huohotus korvaa vasten.

Odotan sitä päivää, kun mies ihmettelee, mihin hänen seksijumalattarensa hävisi ja kuka tuo tilalle tullut, itsetuntonsa menettänyt kiukkuinen nainen on. Saankohan silloin lapikasta jonkun nuoremman tieltä? :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanoo miehet tähän?

Vierailija
2/5 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jotain lemmenlomaa kahdestaan kehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanoo miehet tähän?

No mitä tähän nyt voi sanoa? Harmi ettei teillä ole seksiä ja toivottavasti tilanne paranee. Jos olet yrittänyt keskustella ja mies ahdistuu, niin joko painostat häntä tai sitten häntä masentaa, ettei pysty antamaan sinulle mitä haluat.

P.S. Kuullostaa aika egoistiselta nimittää itseään seksijumalattareksi.

Vierailija
4/5 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella loukkaavaa ja itsekästä pihtaaminen - jos ei seiso niin mitäs sitten - on muitakin keinoja tyydyttää toinen!

Ja tietty tää pätee myös naiseen.

Mulla mies aloitti tämän leikin siten että lupaili seksiä sitten aamulla, töitten jälkeen, illalla, kun oon kiltti ja pälä pälä.

Ja seisomattomuus oli tekosyy - seisoi kun herralle sopi.

Mitäköhän luuli voittavansa? No joka tapauksessa, mielestäni toisen tahallisesti puutteessa pitäminen on yksi väkivallan muoto. Ja sanaton kehotus pettämiseen!

Vierailija
5/5 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttuja fiiliksiä... Tosi vaikea aihe puhua miehen kanssa. Se, että seksiä on liian vähän vaikuttaa naisen itsetuntoon ja ajan myötä ulkoiseen olemukseen. Lopulta ei enää edes halua seksiä kun olo ei enää ole yhtään hehkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän