Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Chanelin terveyssiteet

Vierailija
28.12.2015 |

Aika raikkaita uusia kuvioita kun näin tänään uutuuksina Stockalla. Tyttö oli nähnyt kuulemma Niken Just Do It version mutten löytänyt vaikka kävin Forumissa Intersportissa.
Onko kukaan nähnyt Niken ja ehkä Adidaskin käy jos emme Niken terveyssiteitä löydä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää mulle mitä väliä sillä merkillä on, kun kukaan ei näe sitä! Sama se onko Pirkka vai Chanel jalkojenvälissä. Eikö teillä ole parempaa käyttöä rahoille?

Hyvää ei saa halvalla. Mielestäni olisi noloa, jos vaikka kollegani sattuisivat huomaamaan jotain Pirkan siteitä minun jäljiltäni. Yleensä jätän tahallani Chanelin siteiden kultaiset kääröt lavuaarin reunustalle, jotta työkaveritkin saavat ihastella niitä. Pomokin tuli kerran kysymään, käytänkö TODELLA Chanelin siteitä.

Vierailija
22/33 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää mulle mitä väliä sillä merkillä on, kun kukaan ei näe sitä! Sama se onko Pirkka vai Chanel jalkojenvälissä. Eikö teillä ole parempaa käyttöä rahoille?

Ai miten niin ei näe? Etkö koskaan esimerkiksi sauno tai käy uimahallissa... Ja kun ihan vessassakin käyt, on väliä mitä jätät roskikseen. Seuraava kävijä voi huomata... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalleimmissa versioissa on pieni ääniyksikkö jonka kautta voit kuunnella mielimusiikkiasi.Siihen voi liittää hälyttimen joka piippaa  kun on vaihdon  aika.

Vierailija
24/33 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostaa Torista tai Huutonetistä niin kannattaa olla tarkkana ettei ole feikkejä.

Näin just, äiti toi tuliaisiksi YSL:n tamponisetin, turkkilaiselta torimyyjältä ostettu, feikiksihän se sitten paljastui kun tuoksuikin pythonilta.

Vierailija
25/33 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiii minäkin haluan!!

Vierailija
26/33 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään Tollasia. Mä ostin setan siteitä ja tamponeja sateenkaaren väreissä. Punainen raita vaan jätetty valkoiseksi että sen saa ite "värittää"

Vierailija
27/33 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sillä väliä mitä jalkojen välissä. Tuoksuvat allllwayssit haisee ketun pissille verrattuna chaneliin. Kyllä sen kuule haistaa....

Kivempi myös ettei tarvitse piilotella siteitä. Menetkö ihmettelijä paljas Pirkka kädessä vessaan vaikka työpaikalla. Voin lyödä vetoa ettet.

Vierailija
28/33 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Korssin tamppoonit aidolla MK-tamppooninarulla <3

Vierailija
29/33 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanelin terveyssiteet? Onko ne ne mustat topatut, joissa on kultaketju? Arvokkaat, mutta käyttäjäkunta roikkuu kohta menopaussin tuolla puolen. Aika mummomaisia ovat.

Vierailija
30/33 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalleimmissa versioissa on pieni ääniyksikkö jonka kautta voit kuunnella mielimusiikkiasi.Siihen voi liittää hälyttimen joka piippaa  kun on vaihdon  aika.

Joo, mut tässäkin kannattaa käyttää harkintaa, noita Chanelin siteitä on hakkeroitu, tosi noloa kun haaroista alkaa kuulua että, " ole tarkka, ota pirkka".

Vierailija
31/33 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettehan tarkistaneet että käytetyissä merkkikupeissa on dust bag mukana? Materiaalistakin tosin jo tunnistaa nopeasti feikin yksilön jos on sattunut sellaisen kotiuttamaan...

Vierailija
32/33 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu virtanen villiintyy noista ihan täysii, sinne uppoaa kimin rahat

Vierailija
33/33 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei minä näin näitä tänään Stockalla!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi