Vierailija

Hyvä ystäväni palasi työharjoittelusta ulkomailta nyt jouluksi kotiin pysyvästi. Eilen kun kaveriporukalla maistelimme vähän viiniä, hän paljasti että hänellä oli loppuvaiheessa työharjoittelua suhde (alkoi niin myöhään että ehti kestää vain kuukauden). Ystäväni oli ihastunut tähän jäbään ja harrastivat useasti seksiä, jäbän tunteista ei mitään tietoa. Täällä Suomessa ystävälläni on kuitenkin poikaystävä, jonka kanssa on seurustellut 2,5 vuotta nyt. Asuivat yhdessä kesän ennen kuin kaveri lähti ulkomaille ja muutenkin tiedän että tuo poikaystävä on erittäin tosissaan ystäväni suhteen. Olen tosi pahoillani miehen puolesta, ja en ymmärrä miten ystäväni saattoi tehdä noin. Vaikka ei se nyt sinänsä yllättynyt, sillä petti alkuvaiheessa miestä jopa kahden eri äijän kanssa.. Mutta homma oli kuulemma eri silloin, koska ystäväni mielestä eivät vielä seurustelleet.

Noh, virheitä sattuu kaikille mutta ongelma nyt onkin että ystäväni mielestä hän ei ole mitään virhettä tehnyt! Ei kuulemma ole mitenkään huono omatunto asiasta ja ei poikaystävästään aio erota, ainakaan heti. Eikä asiasta kertoa. Luulen, että hän pelkää yksin jäämistä eikä sen takia voi erota (tuo "salasuhteen" toinen osapuoli tosiaan jäi sinne ulkomaille eikä suhdetta sen takia oikein pysty jatkamaan), ainakin on ollut koko ajan parisuhteessa jostain 15-vuotiaasta asti. Olen aika varma, että tässä käy niin että hän roikkuu tuossa nykyisessä poikaystävässään kunnes löytää jonkun uuden ihastuksen kohteen. Asiahan ei minulle kuulu yhtään, mutta on vaan aivan hirveä olo ystäväni poikaystävän puolesta. Hänestä on kuitenkin tässä parin vuoden ajassa tullut minulle kaveri. Juuri ennen joulua tapasin hänet baarissa ja hän oli aivan onnesta soikeana kun ystäväni kohta palaisi kotiin....

Pitäisikö yrittää puhua järkeä ystävälleni, että ero on ainut vaihtoehto, vinkata poikaystävälle asiasta vai jättää koko asia, sillä eihän se minulle oikeastaan kuulu??? Ystäväni on 23v ja hänen poikaystävänsä 26v.

Kommentit (12)

Vierailija

Hanki vähemmän narsistisia ystäviä. Toi kuulostaa just sellaselta karseelta ämmältä, jonka kanssa yhteenpäätyminen olisi painajainen. Ihmetyttää kuinka naiset kestävät näiden seuraa.

T. Mies

Vierailija

Paska tilanne koska jos pettäminen paljastuu, paljastuu että sinäkin tiedät, ja menetät ehkä mahdollisuuden ystävyyteen tuon miehen kanssa.

Tämän takia kammoan pettäjiä, enkä halua heitä ystäväpiiriini. Tässäkin näkee kuinka he ajattelevat vain itseään. Ei kaverisikaan ilmeisesti ymmärrä että hauskanpidostaan tulee mahdollisesti kärsimään ainakin kaksi ihmistä (jotka eivät ole myöskään hyötyneet mitenkään siitä hauskanpidosta) . Ja aivan turhaan vielä. Olisi pitänyt jalkansa ristissä tai ainakin turpansa kiinni siitä mitä teki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ai kauhea mikä tilanne! Ymmärrän hyvin että sua harmittaa katsoa vierestä varsinkin jos olet kaveri hänen poikaystävänsä kanssa :( Itse varmaan yrittäisin varovasti jutella sen pettäjän kanssa ja koittaisin puhua sille järkeä... Olen aina lähtökohtaisesti muiden asioihin puuttumista vastaan mutta vaikeaahan se on silloin, jos viatonta osapuolta satutetaan ja joutuu valitsemaan kumpaa puolustaa. Toisaalta kannattaa myös ottaa huomioon, että jos (tai kun) miehelle joskus tämä petos selviää ja hän saa tietää että sinä tiesit koko ajan mutta et sanonut mitään, hän saattaa suuttua myös sinulle jos pitää sinua kaverinaan. Itse ainakin toivoisin että kaverini kertoisivat minulle, jos tietäisivät että minua on petetty. Mutta sitten taas toisaalta...

Vierailija

Anna olla, ei kuulu sinulle. Ystäväsi ei kuitenkaan tule olemaan loppuelämäänsä tämän miehen kanssa, joten mitä väliä???

Vierailija

En kaveeraisi tollasen kanssa jos en olisi itse samanlainen. Siinä polttaa helposti näppinsä. He pelaavat peliä paljon kovempaa, ikään kuin sääntöjen rajamailla, toisin kuin me hissukat. Mutta toisin kuin me, he osaavat sen ja selviävät siitä siksi lopulta kuivin jaloin. Jos hissukka yrittää mennä kentälle heidän sekaansa, tulee helposti ns. syödyksi elävältä. t. mies

Vierailija

Sanotaan vielä vinkkinä ap:lle, et jos mies saa tietää pettämisestä, suhde todennäköisesti loppuu. Miehet eivät yleensä kestä fyysistä pettämistä, naisille taas "henkinen pettäminen" on kai vaikeammin sulateltavaa.

Vierailija

En minäkään tuollaisen ihmisen kanssa seurustella haluaisi tietenkään, mutta ystävänä hän on ihana ihminen eikä tämä ole asia jonka takia hänet hylkäisin. En ole huomannut hänessä muita narsistisia piirteitä. Ilmeisesti ystävälleni tämä hänen suhteensa poikaystävään ei olekaan kovin vakava, mutta miehellä on aivan eri käsitys. Tiedän että mies oli aivan paskana kun kaverini kertoi noista alkuvaiheen pettämisistä (kertoi ehkä kuukauden jälkeen), en kyllä tiedä miksi halusi silti jatkaa suhdetta.. Toivon että kaverini kuitenkin kertoo hänelle tuosta viimeisimmästä suhteesta, voi hyvin olla ettei pystykään olemaan kertomatta.
ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toikos mitä tauteja mukanaan? Lyön vaikka vetoa, että kumi ei ole tuollaisella ollut joka aktissa käytössä..

Tuskin yhdessäkään, kaverini syö e-pillereitä..
ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat