Vierailija

Aika raikkaita uusia kuvioita kun näin tänään uutuuksina Stockalla. Tyttö oli nähnyt kuulemma Niken Just Do It version mutten löytänyt vaikka kävin Forumissa Intersportissa.
Onko kukaan nähnyt Niken ja ehkä Adidaskin käy jos emme Niken terveyssiteitä löydä.

Sivut

Kommentit (33)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minäkin näin ja purskahdin nauruun katsoessani hintaa :D Kuka maksaa 34,95 e yhdestä terveyssidepakkauksesta?!

No noissa hajustetuissa siteissähän on se ideana, että saat tuoksun siinä samalla. Ei tarvitse ostaa hajuvettä erikseen. 

Vierailija

Nuo ovat vielä sen verran tuore uutuus, ettei meinaa löytyä oikein mistään. Sokoksella olen muistaakseni nähnyt tuota Nikeä. 

Vierailija

Juu, me katsoimme myös noita Chanelin siteitä. Meidän pikkuteini sai kuitenkin tahtonsa läpi ja ostimme hänelle Louis Vuittonin tamponipakkauksen (hän muuten käyttää nyt tamponeja ensimmäistä kertaa). 5 tamponia maksoi 70,95€. Kylläpä tämän kuun menkat tulivat kalliiksi. Tammikuu mennään varmaan sitten Pirkalla tai Rainbowilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa Burberryn kuukuppi, oliko siinä tuoksu mukana?

Joo, minä ostin tuoksuversion, mutta myös tuoksuttomia versioita olen nähnyt, jos sattuu olemaan tuoksuherkkä alapää.

Vierailija

Ihana huomata, että täällä on muitakin, jotka panostavat kuukautissuojissaan laatuun! Nykyään en edes vilkaise niihin alwaysseihin päin... 

Vierailija

Pakko kertoa varoittava esimerkki... No minähän luulin että voisin säästää näin kätevästi.... Yritin tehdä Pirkan terveyssiteistä Chanel-versioita itse. Eli suihkuttelin siteisiin Coco Mademoisellea kun sen jo ennestään satuin omistamaan. No - se oli virhe! Alapäätä kirveli aivan käsittämättömästi ja lamaannuin joksikin aikaa lattialle mahalleni makaamaan kun sattui niin paljon. Olisi pitänyt arvata ettei noita voi tehdä itse, ne valmistetaan jotenkin aivan erilailla.

Vierailija

Mun tamponeistakin löytyy se toisiinsa kietoutuneiden c-kirjainten muodostama logo, ja se siis killuu myös siinä narun päässä että itse imupintaan aplikoituna. Jollain Vuittoneilla pyyhin ainoastaan pyllyni.

Vierailija

Minä löysin ulkomailta Chanelin kuukupin, mutta sitä on tehty vain rajoitettu erä, joten lkää turhaan unelmoiko. Antennissa on koristeena Swarowskin kristalleja, joten kupin voi huoletta jättää kylpyhuoneen lasihyllylle tunnelmaa luomaan. Läpinäkyvä muovi tummenee ikävästi ajan mittaan, mutta kristallien ansiosta kokonaisuus on kuitenkin näyttävä.

En ymmärrä

Selittäkää mulle mitä väliä sillä merkillä on, kun kukaan ei näe sitä! Sama se onko Pirkka vai Chanel jalkojenvälissä. Eikö teillä ole parempaa käyttöä rahoille?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat