Vierailija

Oli ensimmäinen kerta kun sanoi minulle mitään noin rumaa. Olen vieläkin aivan järkyttynyt ja tuntuu todella pahalta. Itku ei meinaa loppua vaikka tämä tapahtui muutama tunti sitten. Ei toisesta vaan puhuta noin. On muuten ihan hyvä mies, mutta en siedä tuollaista käytöstä ja tuntuu kuin mitta olisi tullut täyteen. Mikään ei oikeuta sanomaan minua saatanan lutikaksi. En ole koskaan puhunut hänelle noin kuin hän minulle. Itkettää... :(

Kommentit (20)

Vierailija

No en kyllä tuon takia eroaisi. Minusta ne on vain sanoja, mieskin puhuu välillä rumasti, jos riitelemme, mutta en osaa suuttua niistä. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Meillä hyvä ja lämmin suhde muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Noinko vaan sanoi täysin ilman syytä.

Sanoin vain että hänkin voisi osallistua joskus siivoukseen ja auttaa minua. Siitä raivostui. ap

Vierailija

Nyt lyöt hanskat tiskiin. Mene löhöilemään sohvalle ja ota joku naistenlehti ja suklaata ja lasi viiniä ja ...mitä ikinä haluat. Rentoudu ja päätä, että se kuuluisa "joku" siivoaa teillä. Sinä et sitä enää tee. Katso kumman pinna kestää.

Vierailija

Eka kunnon riita?
Tuntuu pahalta, vaikka olisi vain pikkuasia.
Tunteesi ovat mielestäni oikeutettuja, mutta ei kai tuollaisesta erota???!!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noinko vaan sanoi täysin ilman syytä.

Sanoin vain että hänkin voisi osallistua joskus siivoukseen ja auttaa minua. Siitä raivostui. ap

Jos mies alkaa nimitellä ilmaista piikaansa (joka ilmeisesti hänelle olet) saatanan lutikaksi, on aika laittaa jätkä kiertoon. Etsiköön vielä enemmän kynnysmattoa muistuttavan kumppanin, sä et enää tuollaista siedä. Eikös joo?

Vierailija

Kauheata, mutta muakin nauratti tuo nimittely :-) Asiahan ei oo kiva ollenkaan, mutta lutikka!

Käykäähän nyt pitkä keskustelu, kuinka toiselle puhutaan ja kuinka kotia ylläpidetään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kauheata, mutta muakin nauratti tuo nimittely :-) Asiahan ei oo kiva ollenkaan, mutta lutikka!

Käykäähän nyt pitkä keskustelu, kuinka toiselle puhutaan ja kuinka kotia ylläpidetään.

Mun kaveri kerran riidan tiimellyksessä haukkui miestään kastemadoksi. Se kyllä kieltämättä hieman hymyilytti.

Vierailija

Kyllä toisen haukkuminen, vaikka olisikin riitatilanne, on ainakin itselle totaalinen turn off. Jos ei osaa kiihtyneenä puhua asioista, vaan täytyy turvautua kiroiluun ja toisen haukkumiseen, ei aivokapasiteetiltään ole seurustelumateriaalia. Ja jos kyse vielä kotitöistä, tai paremminkin siitä ettei mies tee omaa osuuttaan, niin mulla on vain yksi neuvo ap:lle: run Forest, run!!

Vierailija

On kyllä, sikamainen loukkaus ja vielä tuollaisessa asiayhteydessä! Lusikoiden jakaminen olisi meillä hyvin lähellä, tosin ikinä ei mieheni noin sanoisikaan. Yhteisen kodin siivoaminen on yhteinen homma, ei siinä ole mitään miettimistä - jos äijäsi on noin mulkku niin pistä kiertoon. Löydät kyllä paremman!

Vierailija

Onneksi en ole itse joutunut tyytymään noin huonosti kasvatettuun idioottiin. Ilmeisesti solvaaminen päin naamaa on tietyissä piireissä yleisempääkin saamistasi hymistelevistä kommenteista päätellen. Ja muka vielä "muuten tooosi läheinen ja lämmin suhde" :D

Vierailija

Kysymyshän on siitä, millaisen elämän haluat. Saako sinua haukkua ja nimitellä niin että itket? Saako kotityöt kaataa niskaasi? Jos ei, niin kerää itsekunnioituksesi ja kamasi. 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat