Kyllästyttää kaveri joka puhuu JATKUVASTI seksistä
Muistaa aina kertoa jos on harrastanut seksiä, ilmoittaa jokaisen miehen munan koon ja millaisia ovat sängyssä. Tekee numeroa jos jollain on ollut pieni. Tekee erityistä numeroa jos jollain on ollut iso. Puhuu jatkuvasti omasta seksielämästään yksityiskohtaisesti muille ja joskus kysyy henkilökohtaisia muiltakin. Kysymys siis kuuluu:
Mikä helvetti tällaisia ihmisiä vaivaa? Jokin pakkomielle?
Kommentit (11)
Kysy tyypiltä joskus, osaako muusta puhuakaan. Kuulostaa aika pinnalliselta tyypiltä. Mieti myös, onko teillä oikeasti enää mitään yhteistä?
Olen siis ihan alkanut välttelemään tyyppiä tämän takia. Harrastuksen ja kavereiden kautta tavataan useita kertoja viikossa ja lähes aina alkaa keskustelemaan seksielämästään tyyliin: "Make (nimi muutettu) olis halunnu eilen ilman kortsuu ja sit mä annoin sen tulla mun vatsan päälle." Tyyppi ei ole ennen ollut tällainen, ihmetyttää mikä seksihulluus ja pakkomielle hänelle on tullut.
Ap
Tyypillisen huoran tunnusmerkkejä löytyy.
Sama ongelma, mutta paasaa vain tulevista häistään. Päätin ottaa etäisyyttä.
Joko pakkomielle tai mania, ehkä jopa molemmat!
-psykiatri
Minä tunsin samanlaisen ihmisen myös. Kertoi aina yksityiskohtaisesti, että eilen kun sä lähdit tästä meiltä ni mä aloin imemään siinä sohvalla jorma-yrjön munaa jne jne :O
Kyseli yksityiskohtaisia kysymyksiä muilta ihmisiltä mm. millainen penis heidän miehillään on, miten ja missä yleensä harrastavat seksiä ja milloin viimeksi (suuttui ja haukkui päälle jos ei vastannut).
Vierailija kirjoitti:
Minä tunsin samanlaisen ihmisen myös. Kertoi aina yksityiskohtaisesti, että eilen kun sä lähdit tästä meiltä ni mä aloin imemään siinä sohvalla jorma-yrjön munaa jne jne :O
Kyseli yksityiskohtaisia kysymyksiä muilta ihmisiltä mm. millainen penis heidän miehillään on, miten ja missä yleensä harrastavat seksiä ja milloin viimeksi (suuttui ja haukkui päälle jos ei vastannut).
Ainiin ja sama ihminen osteli dramaattisesti ison numeron tehden lähes jokaikinen kuukausi raskaustestejä useamman kappaleen, koska hänellä on niin vilkas seksielämä ja jätti testit sitten "vahingossa" lojumaan pitkin pöytiä tai lattioita. Sama seksilelujen ja liukuvoiteiden kanssa.
Yhhyh. Mulla oli opiskeluryhmässä samanlainen "avoin persoona", joka aina kertoi mitä eilen illalla miehensä kanssa teki ja miten sen aamuinen anaalipano meni, minne mies tällä kertaa laukesi ja kuka sormeili ketä. Enkä minä edes kuulunut hänen kavereihinsa ja silti sain kuulla seksiraportteja jos vaan paikalle satuin. Tosi kiusallista oli eikä antanut tuosta ihmisestä kovin hyvää kuvaa. Se ja sama olivatko jutut oikeita, keksittyjä tai liioiteltuja, ei tuollaisia puhuta muille.
Huh, varmasti hauskaa seuraa :D Itse tunnen vastaavan, ainoa ero on että hän ei puhu seksielämästään vaan siitä kuinka monen miehen kanssa säätää tällä hetkellä, ja kuinka monen kanssa on säätänyt. Ihan samanlaista muuten kun teilläkin mutta jää vain se seksi pois. Ja siis hän on KOKOAJAN puhumassa säädöistään. Ainakun suu aukee niin kertoo kuinka tapasi Maken netissä joka haluaa hänet yöksi ja samaanaikaan tutustui Pertti-Petteriin myös netissä, mutta ai että kun on vielä se Jarmo-Jormakin.
Ehkä olen vain kateellinen, kun en jaksa kuunnella tuommosta :D
Vierailija kirjoitti:
Tyypillisen huoran tunnusmerkkejä löytyy.
Aina yhtä tylsää kun joku jauhaa työjuttujaan
Siitä puhe mistä puute.