Vierailija

"pakolliset juhlapäivät", kuten uv, vappu ja juhannus. Ollaan koitettu meille vieraita kutsua, mutta meitä ei ikinä kukaan kutsu mihinkään.

Kommentit (11)

Vierailija

Joo ei. En edes tiedä ketään jotka "pakko"bilettäisivät vappuna ja juhannuksena. Muutenkin biletys on tyhmien teinien hommaa. Vappu ja juhannus on ihan turhia "juhlapäiviä" pelkkiä alkoholin suurkäyttäjien tekosyypäiviä vetää viinaa vielä enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Harmi kuulla. :( Minulle uusivuosi on vuoden ykkösjuhla, ja ehdottomasti haluan jakaa sen ystävieni kanssa! Tänäkin vuonna todennäköisesti tanssin aamuneljään asti.

Vierailija

Ei mullakaan ole. Yleensä tuppaudun uv:na, vappuna ja juhannuksena jonkun kaverini seuraan, vaikka en muita tuntisikaan kuin kaverini. Olen ottanut asenteen, että mieluummin menen ihan tuntemattomien seuraan ja vaikka tylsistyn, kuin että istua kökötän kotona miettimässä, että olisipa kiva olla jossain. Eli siis viikko-pari ennen kyseistä juhlaa kyselen kaikki kaverit läpi että mitä ovat tekemässä ja saako tulla mukaan. Aina olen johonkin päässyt.

Harmittaa tietenkin välillä, että minua ei kutsuta, vaan että joudun itse kyselemään, mutta ei voi mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan ole. Yleensä tuppaudun uv:na, vappuna ja juhannuksena jonkun kaverini seuraan, vaikka en muita tuntisikaan kuin kaverini. Olen ottanut asenteen, että mieluummin menen ihan tuntemattomien seuraan ja vaikka tylsistyn, kuin että istua kökötän kotona miettimässä, että olisipa kiva olla jossain. Eli siis viikko-pari ennen kyseistä juhlaa kyselen kaikki kaverit läpi että mitä ovat tekemässä ja saako tulla mukaan. Aina olen johonkin päässyt.

Harmittaa tietenkin välillä, että minua ei kutsuta, vaan että joudun itse kyselemään, mutta ei voi mitään.

Olet rohkea kun kysyt pääseekö mukaan:)

Vierailija

Missäpäin asut ap? Me voidaan tulla teille bileporukaksi. Ollaan siistejä ja hyvätapaisia :) Juodaan sivistyneesti, mutta osataan pitää hauskaa. Millaisia te olette?

Vierailija

Meillä oli nuorena, mutta sitä mukaa kun ihmiset on menneet naimisiin ja hankkineet jälkikasvua, ei ole ollut bileitä kellään. Pidettiin sit itse tuparit viime vuonna kun muutettiin ja porukkaa tuli kiitettävästi ja mielellään. Oli ihan kivaa, vaikkei enää jaksanut valvoa tai lähtee baariin niinkuin ennen.

Ei vaan oo kauheesti tarvetta enää juhlia samalla lailla kuin nuorena. Sanottakoon, et ollaan nyt noin nelikymppisiä, juhliminen jäi ehkä 10-12 vuotta sitten ja eniten pippaloita pidettiin kaksikymppisenä. Eli aika aikaansa kutakin.

Mut ihana toi 7:n viesti :)

Vierailija

UV vituttaa, ei riitä se ettei ole kavereita eikä kaupungissa yhtään kiinnostavaa biletapahtumaa mihin voisi mennä, mutta kun ei voi edes nukkua sen paukuttelun takia. Jos erehtyy menemään ulos niin korvat vinkuvat monta viikkoa sen jälkeen.

Vierailija

Ap ei varmaan ole perheellinen? Ymmärrän tunteen kyllä silloin. Itsestä taisi tulla jotenkin vanhus (mieheni silmissä), näin päälle 30 vuotiaana perheellisenä en osaa kaivata bileporukkaa. Mies sen sijaan on aivan tuskissaan kun kukaan ei kutsu häntä minnekään. Siis sellaisiin pirskeisiin kuin nuorempana, joista on itse kertonut, että hänelle pääasia oli juurikin puolison etsintä.. On hyvin pettynyt kun joutuu viettämään juhlia vaimon ja lasten kanssa. Kun ne muut entiset bilekaverit haluaa juurikin viettää juhlat perheineen. Olen ehdotellut, että eikö voitaisi viettää näiden perheiden kanssa sitten yhdessä, mutta ei ole kuulema sama asia. No kappas vaan ja tervetuloa aikuisuuteen. Kauhulla odotan taas sitä kitinää uutena vuotena..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat