Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette uudenvuodenaattona?

Vierailija
28.12.2015 |

Kenen kanssa juhlitte? Mitä syötte ja juotte?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntti olen ja vissiin myös wt, koska mielestäni rahan räjäyttäminenilmassa on paljon hauskempaa kuin saman rahan tuhlaaminen johonkin hikiselle sukalle löyhkäävään juustoon ja jalkasienen makuiseen viiniin.

Vierailija
22/28 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan kutsu kavereita kylään, juuri olen selvinnyt jouluvierailuista, nyt haluan olla monta päivää mahdollisimman pienillä ihmiskontakteilla. Ajatus hakea hyvää ruokaa (luultavasti erilaisia juustoja ym pikku naposteltavaa) ja Pommaccia, ehkä hurjasti yhden lasin kuohariakin siemailen.

Nuorena olin uutena vuotena usein baarissa, se se vasta kauheaa olikin. Hirveä tungos baarissa ja järkyt taksijonot. Ei kiitos. Kotona on kivempaa. T. introvertti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritän pitää koiraa järjissään sulkemalla verhoja, laittamalla joka huoneeseen musiikin soimaan, leikimällä sen kanssa yms. Välillä käydään vessassa hakemassa rohkeutta istumalla vierivierekkäin.

Klo 18 olen jo niin väsy, että otan todennäköisesti päikkärit melussa. Sitten jaksaa taas valvoa aamuyöhön, että saa koiran kannettua kuselle. Sen jälkeen pääsen nukkumaan. Vihaan, niin vihaan raketteja.

Anna koiralle rauhoittavia. Problem solved.

Ei auta. kuolaa ja tärisee silti. On vaan tokkurainen ja huonoliikkeinen lisäksi.

Annat niin että nukkuu.

Vierailija
24/28 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen exän koira tulee kylään, koska meillä rauhallista rakettien puolesta täällä syrjäisellä maatilalla. Vähän viiniä, saunaa, herkkuja, koiran lenkitystä, siinäpä se. Varmaan pussataan keskiyöllä vuodenvaihteen kunniaksi. 😉

Vierailija
25/28 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään juhlat meillä. Jotain pientä naposteltavaa, juomaksi itselleni olen hommannut pullon skumppaa ja 4 siideriä. Kahdentoista jälkeen sitten baariin.

Vierailija
26/28 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko tulee meille kylään, en ole vielä miettinyt syömisiä. Kuohuviiniä silloin yöllä ja viiniä kai. Seuraavana aamuna perinteinen runsas brunssi, miehen kanssa kokkaillaan. Se ilta kyllä menee ihan nakkilinjalla varmaan.

Olemme siis kolmestaan, mieheni, minä ja sisko tulee 400km päästä.

Vierailija
27/28 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona ajattelin olla. Ei viitsi koiria ja kissoja yksinkään jättää. Juustoja ajattelin ainakin ostaa ja viettää illaan sohvalla, jonkun hyvän leffan parissa. 

Vierailija
28/28 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhdeksään asti iltavuorossa töissä, kotona siinä puoli kymmenen maissa. Illalla ajattelin juoda pari lasia valkoviiniä ja tehdä lämpimiä leipiä. Poikaystävä tulee kaverinsa luota keskiyöhön mennessä, sitten lähdetään yhdessä läheiselle mäelle katsomaan ilotulitusta. Nukkumaan koitan päästä ennen aamukolmea, koska seuraavana päivänä menen taas iltavuoroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan