Vierailija

Ainoastaan 3:ssa asennossa harrastanut seksiä.

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

harmillista.

törmäsin joskus 25 nelikymppiseen naiseen joka oli jo toistakertaa naimisissa eikä hänelle ollut kumpikaan miehistä vaivautunut antamaan orgasmia.

hänelle oli myös silloin aivan uusia kokemuksia

- suuseksi,, kukaan ei ollut ikinä nuollut hänen pillua tai hän ei ollut ottanut keneltäkään suihin

- kukaan ei ollu nainut häntä takaa

- kukaan ei ollut ehdottanut shaivaamista posliiniksi

'

että voin hyvin uskoa tuon

M47

Kielimies

Kyllä joillain miehillä on mielessä se että tärkeintä että rojut torveen. Pitäisihän naistakin ajatella ja miettiä heidän halujaan, meillä on aina tapana nuolla ja vaimoni ottaa suihin. Ensilämmityksellä se seksi alkaa eikä niin väliä toisesta, se on v mäinen tapa mistä on täälläkin kirjoitettu. Nuoleminen ja suihin otto ,näin se pitäisi mennä. Saatan olla väärässäkinM50+.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
eikä kukaan ole nuollut mun peppua. nuo kaikki fantasioita. oma vika tietysti..

olen 45v

ap

No, mitä sun mies sitten tekee? Aika erikoista ajatella, että on noin surkeaa ja yksipuolista seksiä jollakin.

M42

Vierailija

Miehelle riitti pelkkä jumsuttaminen.
Nyt ei seksiä vuosiin kun voin sen jälkeen huonosti. Olen mieluuummin ilman kuin huonoa seksiä.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehelle riitti pelkkä jumsuttaminen.
Nyt ei seksiä vuosiin kun voin sen jälkeen huonosti. Olen mieluuummin ilman kuin huonoa seksiä.
Ap

Oletko vielä miehesi kanssa yhdessä? Olen nuorempi mies ja mielelläni toteuttaisin fantasiasi :)

Vierailija

Olen :) 16v yhdessä

kiitos mutta ei kiitos. ei minun tarvitse etsiä seksiä jos sitä haluan..

en kykene seksiin jos en ole ihastunut/rakastunut mieheen

ap

Vierailija

ja tuossa oli vain osa asioista joita haluaisin

en halua tuntea että se on jotenkin likaista, rumaa tai pervoa. kai oikean miehen kanssa  kaikki tuntuisi oikealta.

minulla on käsiraudat, haluan facesitting, 69..nuo kai monelle normaaleja, tavallisia asioita, minulle fantasioita.

eikä minulle pelkkä seksi riitä. haluan romantiikkaa, hierontaa,kauniita puheita ym.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat